• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2022 08:50

Detail zákazky Z20227619

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2022 08:50

Základné údaje

Z20227619

OF-258235

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6713698

Objednávateľ

00321672

Obec Štiavnik

Štiavnik 1350, Štiavnik, 01355, SVK

Dodávateľ

47354232

ALINEA s.r.o.

Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka banketového nábytku.

Banketová stolička, banketový stôl.

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka banketového nábytku.
Funkcia
Dodávka banketového nábytku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banketová stolička PROFI, čalúnená (sedadlo + operadlo), farba béžová vrátane rámu so vzorom: ks 320
hrúbka sedadla mm 55 60
hrúbka oceľovej konštrukcie mm 25x25x1,2
Banketový stôl, verzia "T", 122 x 90 cm, farba konštrukcie čierna, farba stolovej dosky svetlohnedá: ks 80
rámová oceľová konštrukcia mm 30 x 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pokračovanie:
nivelačné nožičky na nastavenie výšky do 15 mm áno
okraje stolovej dosky z PVC áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť e-mailom funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy, ako aj uvedenia obchodnej značky, fotografií a typu jednotlivých druhov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť e-mailom podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek bez DPH, cenu celkom bez DPH , DPH, s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa doručiť na adresu sídla objednávateľa vzorku 1 ks banketovej stoličky a 1 ks banketového stolu do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy. Vzorka musí byť identická s celou dodávkou predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nie je dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru, alebo nie je dodaný vyslovene požadovaný , nebude prevzatý celý objem zákazky.Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obecný úrad Štiavnik č. 1350, Štiavnik, Bytča, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2022 08:00 — 30.09.2022 13:00

1,00 kompletná dodávka

21 235,20

17 696,00

Sú uvedené v bode 1.3 Osobitné požiadavky na plnenie Opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2022 09:57

22.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2022 09:10 - Vstupná ponuka 21 234,00 € Cena s DPH
21.07.2022 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 21 232,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS