• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 10:45

Detail zákazky Z20227592

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 10:45

Základné údaje

Z20227592

OF-258368

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6700660

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

51893452

ESPIK s.r.o.

Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje počet odvozov 24 100
Množstvo odvozu odpadu /20 01 08; 20 01 25/ celkom kg 14 400 60 000
Množstvo odvozu odpadu /20 01 08; 20 01 25/ jeden odvoz kg 600
Objem nádob poskytnutých Dodávateľom služieb. litre 60 120
Počet nádob poskytnutých Dodávateľom služieb pri objeme 60l ks/litre 25 / 1 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Postupný odber odpadu v sídle Objednávateľa /Želiezovce, Veľký Dvor č. 12/ raz týždenne počas trvania zmluvy. V čase od 9.00 hod do 14.00 hod.
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť Objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere. Objem nádob od 60 do 120 litrov s poklopom a s označením litráže a označením druhu odpadu.
Frekvencia poskytovania služby podľa potreby objednávateľa na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
Jeden odvoz v množstve odpadu min. 600 kg do 3 pracovných dní od prijatia telefonickej výzvy a e-mailu.
Doprava na miesto plnenia Požiadavky na dopravné vozidlo: Max. výška 3,5 m, Max. šírka 4 m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
Cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii uvedenej v zmluve.
Prevzatie odpadu z miesta dočasného zhromažďovania v zariadení Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu) uskutočňovať na základe čiastkových objednávok zo sídla Objednávateľa počas pracovných dní.
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné.  Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu  podľa skutočných množstiev.
Hmotnosť odpadu bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa.
Nakládku odpadu zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu vystaví Sprievodný list (SL), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou.
Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave (Dohoda ADR).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade s platnou legislatívou.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, *
* zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požadované predložiť do 3 pracovných dní:
1. Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predmetné potvrdenie potrebuje objednávateľ preukazovať v prípade kontroly riadiacich orgánov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Certifikáty systému manažérstva ISO 9001 a ISO 14001.
3. Rozpis ceny s DPH v štruktúre: Cena za jeden odvoz v množstve odpadu 600 kg s DPH. Položkovitý rozbor jedného odvozu odpadu: - cena za 1 kg odpadu vrátane dopravných nákladov, manipulačných nákladov a pod..
Nepredloženie uvedeného rozhodnutia, certifikátov a rozpisu cien do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy, bude považované za podstatné porušenie zmluvných povinností.
V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané väčšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá pre jednorazový odvoz /600 kg/ , vzniká Dodávateľovi nárok na doúčtovanie množstva odpadu, ktoré je väčšie ako predpokladané min. množstvo /množstvo nad 600 kg/. Cena doúčtovaného odpadu bude vypočítaná na základe predloženého rozboru ceny. Dodávateľ  nemá nárok na ďalšie doúčtovanie nákladov na dopravu, manipuláciu a pod..
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom poskytnutí služby na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2022 07:00 — 31.07.2024 15:00

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

10 000,00

8 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2022 09:38

19.07.2022 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2022 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2022 10:54 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
18.07.2022 21:44 - Najvýhodnejšia ponuka 9 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS