738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje |
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje | počet odvozov | 24 | 100 | |
Množstvo odvozu odpadu /20 01 08; 20 01 25/ celkom | kg | 14 400 | 60 000 | |
Množstvo odvozu odpadu /20 01 08; 20 01 25/ jeden odvoz | kg | 600 | ||
Objem nádob poskytnutých Dodávateľom služieb. | litre | 60 | 120 | |
Počet nádob poskytnutých Dodávateľom služieb pri objeme 60l | ks/litre | 25 / 1 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Postupný odber odpadu v sídle Objednávateľa /Želiezovce, Veľký Dvor č. 12/ raz týždenne počas trvania zmluvy. | V čase od 9.00 hod do 14.00 hod. |
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť Objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere. | Objem nádob od 60 do 120 litrov s poklopom a s označením litráže a označením druhu odpadu. |
Frekvencia poskytovania služby | podľa potreby objednávateľa na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
Jeden odvoz v množstve odpadu min. 600 kg | do 3 pracovných dní od prijatia telefonickej výzvy a e-mailu. |
Doprava na miesto plnenia | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max. výška 3,5 m, Max. šírka 4 m |
Názov |
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
Cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii uvedenej v zmluve. |
Prevzatie odpadu z miesta dočasného zhromažďovania v zariadení Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu) uskutočňovať na základe čiastkových objednávok zo sídla Objednávateľa počas pracovných dní. |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. |
Hmotnosť odpadu bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa. |
Nakládku odpadu zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu vystaví Sprievodný list (SL), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou. |
Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave (Dohoda ADR). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, * |
* zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Požadované predložiť do 3 pracovných dní: |
1. Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predmetné potvrdenie potrebuje objednávateľ preukazovať v prípade kontroly riadiacich orgánov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2. Certifikáty systému manažérstva ISO 9001 a ISO 14001. |
3. Rozpis ceny s DPH v štruktúre: Cena za jeden odvoz v množstve odpadu 600 kg s DPH. Položkovitý rozbor jedného odvozu odpadu: - cena za 1 kg odpadu vrátane dopravných nákladov, manipulačných nákladov a pod.. |
Nepredloženie uvedeného rozhodnutia, certifikátov a rozpisu cien do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy, bude považované za podstatné porušenie zmluvných povinností. |
V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané väčšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá pre jednorazový odvoz /600 kg/ , vzniká Dodávateľovi nárok na doúčtovanie množstva odpadu, ktoré je väčšie ako predpokladané min. množstvo /množstvo nad 600 kg/. Cena doúčtovaného odpadu bude vypočítaná na základe predloženého rozboru ceny. Dodávateľ nemá nárok na ďalšie doúčtovanie nákladov na dopravu, manipuláciu a pod.. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom poskytnutí služby na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.08.2022 07:00 — 31.07.2024 15:00
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
10 000,00
8 333,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2022 09:38
19.07.2022 09:45
19.07.2022 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2022 10:54 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
18.07.2022 21:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: