• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2022 11:10

Detail zákazky Z20227591

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2022 11:10

Základné údaje

Z20227591

OF-257970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6710120

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tonerov a spotrebného materiálu pre tlačiarne.

tonerová kazeta, atramentová kazeta, tlačová páska, valec, odpadová nádoba.

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30192320-0 - Pásky do tlačiarní

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka originálnych tonerových kaziet a ďalšieho spotrebného materiálu
Funkcia
1. Dodávka originálnych výrobcom odporúčaných tonerových kaziet a ďalšieho spotrebného materiálu do miesta dodania a vyloženia tovaru v mieste dodania.
2. Odber a ekologická likvidácia prázdnych tonerových kaziet, obalov kaziet, ktoré Objednávateľovi Dodávateľ na základe uzavretého zmluvného vzťahu dodal.
3. Odber, ekologická likvidácia alebo zhodnotenie prázdnych tonerových kaziet, obalov  musí byť realizované v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi.
4. Dodané tonerové kazety do tlačiarní a kopírovacích zariadení musia spĺňať všetky príslušné platné právne predpisy a technické normy týkajúce sa predmetného tovaru.
5. Minimálny počet vytlačených strán jednou kazetou pri 5% vyťaženosti požadovaných náplní je výrobcom stanovený podľa príslušných technických noriem, t.j. ISO /IEC 19752 (tonery pre monochromatické laserové tlačiarne), ISO /IEC 19798 (tonery pre farebné laserové tlačiarne).
6. Bezpečnostné listy požadovaných tovarov sú vyhotovené v súlade so Smernicou EU 91/155/ECC v znení úpravy 2001/58/EC. V prípade vyžiadania počas platnosti zmluvy je ich povinný Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi.
7. Všetky položky 1až 20 musia byť výrobcom odporúčané pre tlačiarne typu Kyocera TASKalfa 358ci, Kyocera TASKalfa_3554ci, Sharp MX 3061, Sharp MX C407F.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tonerová kazeta TK - 8375K ks 12
2. Tonerová kazeta TK -  8375C ks 12
3. Tonerová kazeta TK - 8375 M ks 12
4. Tonerová kazeta TK - 8375Y ks 12
5. Odpadová nádoba  WT - 8500 ks 8
6. Tonerová kazeta TK - 5205K ks 15
7. Tonerová kazeta  TK - 5205C ks 15
8.  Tonerová kazeta TK - 5205M ks 15
9. Tonerová kazeta TK - 5205Y ks 15
10. Odpadová nádoba WT -  5190 ks 10
11.Tonerová kazeta MX - 61GTBA ks 9
12.Tonerová kazeta MX - 61GTCA ks 9
13.Tonerová kazeta MX - 61GTMA ks 9
14.Tonerová kazeta MX - 61GTYA ks 9
15.Odpadová nádoba MX - 601HB ks 6
16. Tonerová kazeta MXC50TB ks 30
17.Tonerová kazeta TMXC50TC ks 30
18. Tonerová kazeta MXC50TM ks 30
19.Tonerová kazeta MXC50TY ks 30
20. Odpadová nádoba Sharp MX-C50HB 90K ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tonerová kazeta TK - 8375K, Kyocera 3554ci, toner čierny originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 30 000
2. Tonerová kazeta TK - 8375C, Kyocera 3554ci, toner azúrový originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  20 000
3.Tonerová kazeta TK - 8375 M, Kyocera 3554ci, toner purpurový originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 20 000
4.Tonerová kazeta TK - 8375Y, Kyocera 3554ci, toner žltý originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 20 000
5. Odpadová nádoba WT - 8500, kyocera 3554ci originálny tovar
6. Tonerová kazeta TK - 5205K, Kyocera 358ci, toner čierny originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  18 000
7. Tonerová kazeta TK - 5205C, Kyocera 358ci, toner azúrový originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  12 000
8. Tonerová kazeta TK - 5205M, Kyocera 358ci, toner purpurový originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 12 000
9.  Tonerová kazeta TK - 5205Y, Kyocera 358ci, toner žltý originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  12 000
10. Odpadová nádoba WT - 5190, Kyocera358ci originálny tovar
11.Tonerová kazeta MX - 61GTBA, Sharp MX 3061, toner čierny originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  40 000
12.Tonerová kazeta MX - 61GTCA, Sharp MX 3061, toner azúrový originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 24 000
13.Tonerová kazeta MX - 61GTMA, Sharp MX3061, toner purpurový originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  24 000
14.Tonerová kazeta MX - 61GTYA, Sharp MX3061, toner žltý originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 24 000
15.Odpadová nádoba MX - 601HB, Sharp MX 3061, originálny tovar
16. Tonerová kazeta MXC50TB, Sharp MX C407F, toner čierny originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 20 000
17.Tonerová kazeta TMXC50TC, Sharp MX C407F, toner azúrový originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  13 000
18. Tonerová kazeta MXC50TM, Sharp MX C407F, toner purpurový originálny toner, počet strán/výtlačkov min.  13 000
19.Tonerová kazeta MXC50TY, Sharp MX C407F, toner žltý originálny toner, počet strán/výtlačkov min. 13 000
20. Odpadová nádoba Sharp MX-C50HB 90K, Sharp MX C407F originálny tovar
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta plnenia Objednávateľa.
Jednotkové ceny tovaru sú počas trvania rámcovej dohody maximálne, obsahujú všetky náklady Dodávateľa, vrátane dodávky na miesto plnenia, príslušnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení, ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie.
Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom písomnej objednávky, ktorá obsahuje najmä špecifikáciu množstva a druhu tovaru.
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t.j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania finančného limitu  rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo.
Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
Dodávka jednotlivých tonerov a požadovaného spotrebného materiálu musí byť realizovaná v neporušenom originálnom obale.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod. resp. neoznačeného a poškodeného, je Dodávateľ povinný v lehote 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí.
Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu Objednávateľa.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka,písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

36 805,20

30 671,00

Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2022 12:56

21.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 566
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2022 09:44 - Vstupná ponuka 36 805,20 € Cena s DPH
21.07.2022 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 36 804,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS