• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 14:50

Detail zákazky Z20227567

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 14:50

Základné údaje

Z20227567

OF-257994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6696067

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do laserových tlačiarní, Atramentové kazety

Tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, atramentové kazety

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením, ich kvalita je porovnateľná s originálnym tonerom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF259X Black kompatibilný (kapacita 10 000 strán pri 5% pokrytí A4) ks 51
Toner HP 508X Black kompatibilný (kapacita 12 500 strán pri 5% pokrytí A4) ks 4
Toner HP 508X Cyan kompatibilný (kapacita 9 500 strán pri 5% pokrytí A4) ks 4
Toner HP 508X Yellow kompatibilný (kapacita 9 500 strán pri 5% pokrytí A4) ks 4
Toner HP 508X Magenta kompatibilný (kapacita 9 500 strán pri 5% pokrytí A4) ks 4
Atramentová kazeta HP 973X čierna (kapacita 10 000 strán pri 5% pokrytí A4) ks 3
Atramentová kazeta HP 973X azúrová (kapacita 7 000 strán pri 5% pokrytí A4) ks 3
Atramentová kazeta HP 973X žltá (kapacita 7 000 strán pri 5% pokrytí A4) ks 3
Atramentová kazeta HP 973X purpurová (kapacita 7 000 strán pri 5% pokrytí A4) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toner HP CF259X Black - s čipom HP LaserJet Pro M404dn
Toner HP CF360X Black – s čipom HP COLOR LASERJET ENTERPRISE M553
Toner HP CF361X Cyan – s čipom HP COLOR LASERJET ENTERPRISE M553
Toner HP CF362X Yellow– s čipom HP COLOR LASERJET ENTERPRISE M553
Toner HP CF363X Magenta– s čipom HP COLOR LASERJET ENTERPRISE M553
Atramentová kazeta HP 973X Black HP PageWide Pro 452dw
Atramentová kazeta HP 973X Cyan HP PageWide Pro 452dw
Atramentová kazeta HP 973X Yellow HP PageWide Pro 452dw
Atramentová kazeta HP 973X Magenta HP PageWide Pro 452dw
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Objednaný tovar musí byť dodaný naraz v presnom množstve a požadovanej kvalite
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Dodávka tovaru musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy ktorý je zjavne poškodený
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Záručná doba na dodávaný tovar je 24 mesiacov od doby doručenia objednávateľovi
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, plne funkčný s požadovaným množstvom pokrytia A4
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nahlásenia reklamácie chybného, nekompatibilného tovaru objednávateľom, zabezpečiť jeho výmenu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením
Neoriginálne (kompatibilné) tonery musia byť vyrobené v EU.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do laserových tlačiarní, Atramentové kazety

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VU 1201 Kuchyňa 90052, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

22.07.2022 13:47 — 29.07.2022 13:47

1,00 zákazka

5 200,00

5 191,49

Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2022 09:26

18.07.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2022 08:20 - Vstupná ponuka 5 200,00 € Cena s DPH
18.07.2022 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 5 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS