• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 09:40

Detail zákazky Z20227545

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 09:40

Základné údaje

Z20227545

OF-255441

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6696029

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola hasiacich prístrojov

hasiace prístroje, kontrola, kontrola HP

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celkový počet ks 82
P6Te, Kodreta- KONTROLA ks 23
S5KTe, Kodreta- KONTROLA ks 14
S30, Kodreta- KONTROLA ks 4
P1ABC, KZW Ogniochrom- KONTROLA ks 1
P1ABC, Červinka- KONTROLA ks 9
P6ABC, Červinka- KONTROLA ks 2
P1BC, HTB Vítkovice-, KONTROLA ks 6
P6ABC, KOVOSLUŽBA- KONTROLA ks 19
PG6Le, KOVOSLUŽBA- KONTROLA ks 2
PR2E. IBS- KONTROLA ks 1
PR1E, IBS- KONTROLA ks 1
PG2S. IBS- KONTROLA ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontroly do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Cena vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Do jednotkovej ceny materiálu zahŕnuť všetky náklady dodávateľa a recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dni odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7 a zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odViesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.
Pri 1 kg hasiacich prístrojoch, umiestnených v osobných automobiloch žiadame obmenu v dvoch várkach, z dôvodu zabezpečenia prevádzky automobilov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.07.2022 08:00 — 29.07.2022 10:00

82,00 ks

379,00

315,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2022 11:07

18.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 72
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2022 15:15 - Vstupná ponuka 379,00 € Cena s DPH
15.07.2022 17:29 - Najvýhodnejšia ponuka 378,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS