• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 17:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 18:10

Detail zákazky Z20227528

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 17:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 18:10

Základné údaje

Z20227528

OF-256529

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6696059

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov s príslušenstvom

notebook, monitor, dokovacia stanica, taška

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook bez numerickej klávesnice s uhlopriečkou 14“ - 25ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Pro 64b s platnou OEM licenciou
Procesor S výkonom min. 15 280 bodov  podľa Passmark, základná frekvencia min. 2,3GHz, 16MB cache, 6 jadier
Čipová sada Čipset je integrovaný s procesorom
Pamäť min. 8 GB DDR4 3200 MHz SDRAM (rozšíriteľná až na 64 GB)
Pevný disk min. 512 GB NVMe
Optická jednotka žiadna
Grafická karta integrovaná na základnej doske alebo dedikovaná grafická karta
Displej 14,0" (36,6cm), LED podsvietenie, Full HD rozlíšenie, UWVA, AntiGlare 100% sRGB (NTSC 72%)
Multimédiá Integrovaný mikrofón, Webová kamera min. HD 720p IR a 2 reproduktory
Polohovacie zariadenie Touchpad s možnosťou multidotykových gest
Konektivita WiFi 6 (dual band), podpora ac (2x2), Bluetooth 5.0
Rozširujúce sloty Čítačka kariet Smart Card
Porty a konektory 2x USB-C (s podporou dokovania, grafického prenosu a nabíjania), 2x USB 3.1, 1x HDMI 2.0, 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón
Klávesnica Podsvietená klávesnica odolná voči poliatiu bez numerickej časti
Typ napájania Sieťový adaptér min. 65 W USB-C
Batéria Výdrž batérie min. 15 hodín
Hmotnosť výrobku s batériou max. 1,5 kg
Materiál Celokovové šasi
Záruka min. 36 mesiacov
 2. Monitor - 25ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 23.8", LED podsvietenie, pozorovací uhol min - max (178°, 178°), matná
Jas min. 250 nitov
Kontrast min. 1000 :1
Odozva max. 5 ms
Rozlíšenie obrazovky min. 1920x1080 (FHD) pri 60Hz, 16:9
Funkcie ochrana zraku pred modrým svetlom, ochrana pred blikaním monitora
Porty 1x VGA, 1x DP 1.2, 1x HDMI 1.4, 2x USB 3.2 Typ-A
Stojan výšková nastaviteľnosť min. 150mm, nastavenie náklonu, možnosť pivotu, podpora VESA 100x100
Súčasť balenia Monitor, kábel DisplayPort, HDMI kábel, USB kábel, napájací kábel monitora
Certifikáty EnergyStar 8, TÜV low blue light, TCO
Záruka min. 36 mesiacov
 3. Dokovacia stanica - 25ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všeobecný opis Plná kompatibilita s dodávanými notebookmi, možnosť pripojenia viacerých monitorov
Prepojenie s notebookom: prostredníctvom USB Typ – C
Porty 2x USB 3.0 Typ-A, 1x HDMI, 1x DP, 1x RJ45
Súčasťou balenia napájací adaptér dokovacej stanice
Záruka min. 12 mesiacov
 4. Taška - 25ks
Funkcia
Taška na dodávaný notebook, od rovnakého výrobcu ako výrobca notebooku. Zapínanie na zips, dve rukoväte a ramenný popruh.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je dodanie 25 ks notebookov vrátane dokovacích staníc, tašiek a monitorov a zabezpečenie ich bezplatného autorizovaného záručného servisu.
Dodávateľ dodá objednávateľovi predmet zmluvy podľa zadanej technickej a funkčnej špecifikácie a podľa požiadaviek určených objednávateľom (ďalej len „zariadenie“ alebo „zariadenia“).
Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ v prípade dodania zariadení, ktoré nebudú vykazovať vady potvrdí ich prevzatie svojim podpisom a pečiatkou na dodacom liste dodávateľa (ďalej len „dodací list“). Dodací list je podkladom na úhradu faktúry.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ dodá zariadenia, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v Slovenskej republike.
Miesto dodania predmetu zákazky (ďalej len „miesto dodania“) a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ (ďalej len „kontaktná osoba objednávateľa“) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľovi.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpočet Predmetu zmluvy a číslo bankového účtu na úhradu faktúry a mailovú adresu kontaktnej osoby.
Dodávateľ vystaví na Predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí poštou alebo e-mailom na mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania predmetu zmluvy. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky.
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie kúpnej ceny. V prípade, ak sa dodávateľ, ktorý je platcom DPH, počas platnosti a účinnosti zmluvy stane neplatcom DPH, odmena bude v sume bez DPH bez potreby zmeny zmluvy.
Kúpna cena zariadení je konečná a nemenná a zahŕňa všetky náklady, ktoré súvisia s dodaním a inštaláciou zariadení objednávateľovi (najmä balenie, dovoz, inštalácia). Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa zmluvy vznikli, a ktoré nezahrnul do kúpnej ceny.
Platba kúpnej ceny sa uskutoční po kompletnom dodaní a prevzatí zariadení na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude originál dodacieho listu potvrdený objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov o daní z pridanej hodnoty a účtovníctve.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na kúpnu cenu. Platba kúpnej ceny bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nových (nie starších ako 12 mesiacov od vyrobenia), nepoužitých, nevystavovaných a nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov.
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktoré budú vyššie (lepšie) ako sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy za dodržania požiadaviek vyplývajúcich z technickej a špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie zariadení kompletne v zloženom stave.
Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia (to znamená najmä, nie však výlučne, že zariadenia musia obsahovať slovenskú klávesnicu priamo v originálnom a nepoškodenom balení zariadenia).
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového výrobného čísla zariadenia na web stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ garantuje minimálnu záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. V prípade ak dlhšiu záruku garantuje výrobca zariadenia, tak je dodávateľ povinný garantovať predĺženú záruku v trvaní stanovenej výrobcom zariadenia.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný autorizovaný záručný servis s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov.
Dodávateľ je povinný v lehote 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom ponúkaných zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t.j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení).
Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia.
Objednávateľ požaduje odstraňovanie záručných vád v mieste dodania predmetu zákazky. V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. Všetky náklady vrátane dopravy pri uplatňovaní záručného servisu znáša dodávateľ.
V prípade neodstrániteľnej vady zariadenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové zariadenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s plnením podľa zmluvy.
Dodávateľ alebo ním poverená špedičná služba musí vytvoriť pri dodávke zariadení (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie zariadení.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ písomne vyrozumel o termíne dodania zariadení kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred pred ich dodaním a tento termín musí písomne (email) potvrdiť kontaktná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadení, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenia v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadení znáša dodávateľ.
Objednávateľ požaduje dodanie zariadení v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:00.
Ak dodávateľ dodá zariadenie, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku objednávateľ si vyhradzuje právo toto zariadenie neprevziať. Dodávateľ je následne povinný dodať zariadenie, ktoré spĺňa požadované minimálne technické, funkčné a osobitné požiadavky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo výrobku, objednávateľ pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa považuje výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené v opise.
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia a objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, či tento ekvivalentný predmet plnenia spĺňa zadefinované požiadavky objednávateľa, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa predložiť originál potvrdenia výrobcu, že ním ponúkané zariadenie je ekvivalentné v požadovaných parametroch. O akceptácii takto predloženého ekvivalentu objednávateľ bezodkladne informuje dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova, 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

21.07.2022 10:00 — 22.08.2022 10:00

1,00 celý predmet zákazky

44 680,00

37 233,33

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť technickú a funkčnú špecifikáciu predkladaných tovarov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2022 08:15

18.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 717
 515
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2022 17:56 - Vstupná ponuka 44 680,00 € Cena s DPH
17.07.2022 23:57 - Najvýhodnejšia ponuka 44 679,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS