• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2022 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 10:43
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 11:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 11:35

Detail zákazky Z20227513

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2022 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 10:43
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 11:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 11:35

Základné údaje

Z20227513

OF-258035

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6691901

Objednávateľ

00159298

Stredná odborná škola, Pruské 294, Pruské

294, Pruské, 01852, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

Stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením par.152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 30 zariadeniami v okrese Ilava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatky za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - minimálne štvrťročne respektíve potľa potreby objednávateľa na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Sládkoviča 2269/189, Pruské, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

25.07.2022 10:44 — 25.07.2023 10:44

1 900,00 ks

8 550,00

8 550,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predloženie vlastného návrhu plnenie k predkladanie cenových ponúk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2022 10:48

15.07.2022 10:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2022 10:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2022 14:00 - Vstupná ponuka 8 550,00 € Cena s DPH
14.07.2022 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 8 549,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS