• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 10:50

Detail zákazky Z20227496

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 10:50

Základné údaje

Z20227496

OF-258067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6726788

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51324440

CENTRALCHEM, s.r.o.

Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie pre laboratóriá

chemikálie pre laboratória - acetón, jodid draselný, normanál NaOH, normanál HCl, Normanál tiosíran sodný, škrob rozpustný, hydroxid sodný perličkový, lieh syntetický, etanol (etylalkohol), tetrahydrofurán solvanal pre HPLC, acetonitril pre HPLC, metanol solvanal pre HPLC, izopropylalkohol solvanal pre HPLC, voda solvanal pre HPLC

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie pre laboratóriá
Funkcia
Chemikálie pre laboratóriá budú použité pri akreditovaných laboratórnych analýzach – skúškach v zmysle Plánu skúšok výbušnín, výbušných predmetov a munície na rok 2022 č.: SEMOD-47/646/2021. Chemikálie sú používané pri analýzach chemickej stálosti a chemickej stability, pri príprave roztokov štandardov, roztokov indikátorov, na preplachy, na čistenie laboratórneho skla a pod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Acetón p.a. l 100
Jodid draselný g 500
Normanál NaOH 0,1 mol/l  (0,1M; N/10) l 1
Normanálny roztok kyselina chlorovodíková 0,1 mol/l (0,1M; N/10) l 1
Normanálny roztok tiosíran sodný 0,05 mol/l (0,05M; 0,05N; N/20) l 1
Škrob rozpustný g 1000
Hydroxid sodný perličkový p.a. g 5000
Lieh syntetický l 1
Etanol (etylalkohol) p.a. l 3
Tetrahydrofurán Solvanal pre HPLC      2,5 l balenie 1
Acetonitril pre HPLC        2,5 l balenie 100
Metanol Solvanal pre HPLC       2,5 l balenie 6
Izopropylalkohol Solvanal pre HPLC      2,5 l balenie 3
Voda Solvanal pre HPLC,         2,5 l balenie 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ žiada dodať spolu s tovarom návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, atest kvality a karty bezpečnostných údajov (KBÚ).
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou.  Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2022 07:00 — 20.10.2022 14:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

5 356,56

4 463,80

Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2022 08:32

27.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2022 10:57 - Vstupná ponuka 5 356,56 € Cena s DPH
11.07.2022 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 5 356,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS