30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
Pranie a chemické čistenie, žehlenie, skladanie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie, žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, balenie, triedenie poškodených alebo silno znečistených kusov materiálu spojené s touto službou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza poľná vz. 2007 | ks | 50 | ||
Blúza pracovná/pre kuchára biela | ks | 80 | ||
Bunda poľná vz.2007-oddeliteľná vložka | ks | 50 | ||
Bunda poľná vz.2007-vrchná časť | ks | 50 | ||
Nohavice poľnė vz.2007 | ks | 50 | ||
Nohavice pracové/pre kuchára biele | ks | 80 | ||
Čiapka pracovná/pre kuchára biela | ks | 60 | ||
Zástera pracovná pre kuchára | ks | 100 | ||
Obrus biely | ks | 200 | ||
Obrus farebný | ks | 200 | ||
Osuška froté | ks | 200 | ||
Plachta biela | ks | 300 | ||
Plachta farebná | ks | 300 | ||
Povlak na prikrývku | ks | 200 | ||
Povlak na vankúš | ks | 200 | ||
Uterák | ks | 300 | ||
Utierka | ks | 300 | ||
Vložka stanová hygienická | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konečná cena vypratého a vyčisteného materiálu musí zahŕňať | cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu vrátane DPH |
Dodávateľ musí zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. | áno |
V prípade zistenia poškodeného alebo silne znečisteného materiálu | vytriediť, zviazať a označiť nápisom poškodené alebo znečistené |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho/preberacieho listu dodávateľovi služby | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať znečistený materiál na pranie a chemické čistenie v mieste plnenia - VÚ 1046 Nitra osobne alebo splnomocnenou osobu, vlastným dopravným prostriedkom. |
Prevzatie materiálu bude vykonané najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky. |
Prevzatie materiálu bude vykonané na základe preberacieho zápisu vystaveného objednávateľom a to vo 2 výtlačkoch, 1 výtlačok pre objednávateľa a 1 výtlačok pre dodávateľa. |
Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list, v 2 výtlačkoch, s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
Dodanie materiálu vykoná dodávateľ vlastnými prostriedkami, pričom sa požaduje balenie materiálu po 10ks zviazané podľa druhu. |
Prevzatie materiálu bude vykonané poverenými zástupcami objednávateľa uvedenými v zmluve o poskytovaní služby a potvrdené uvedenou osobou na dodacom/preberacom liste. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že praním a chemickým čistením nespôsobí neprimerané zmeny vlastností a farebnosti materiálu vzhľadom na dobu jeho životnosti. |
Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržanie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť a odstrániť prípadné nedostatky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky zo strany dodávateľa služby, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Cena diela/služby je splatná na základe doručenej faktúry od dodávateľa, ktorej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúru vystavuje dodávateľ vždy ku konkrétnej objednávke. |
Dodací list a faktúra musia byť opatrené pečiatkou dodávateľa a podpisom zodpovednej osoby dodávateľa. |
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená a povinná zabezpečiť plnenie tejto zmluvy. |
Platnosť zmluvy je na dobu určitú do 31.11.2022 alebo do vyčerpania zmluvnej sumy. |
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis/cenník jednotkových cien všetkých položiek s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
18.07.2022 00:00 — 30.11.2022 23:59
1,00 ks (podľa špecifikácie)
2 271,50
2 114,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2022 15:22
15.07.2022 14:30
15.07.2022 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2022 12:39 - Vstupná ponuka | 2 270,95 | € | Cena s DPH |
11.07.2022 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 270,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: