• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2022 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 15:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 15:20

Detail zákazky Z20227485

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2022 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 15:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 15:20

Základné údaje

Z20227485

OF-257868

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6691915

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

Pranie a chemické čistenie, žehlenie, skladanie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie, žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
Funkcia
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, balenie, triedenie poškodených alebo silno znečistených kusov materiálu spojené s touto službou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza poľná vz. 2007 ks 50
Blúza pracovná/pre kuchára biela ks 80
Bunda poľná vz.2007-oddeliteľná vložka ks 50
Bunda poľná vz.2007-vrchná časť ks 50
Nohavice poľnė vz.2007 ks 50
Nohavice pracové/pre kuchára biele ks 80
Čiapka pracovná/pre kuchára biela ks 60
Zástera pracovná pre kuchára ks 100
Obrus biely ks 200
Obrus farebný ks 200
Osuška froté ks 200
Plachta biela ks 300
Plachta farebná ks 300
Povlak na prikrývku ks 200
Povlak na vankúš ks 200
Uterák ks 300
Utierka ks 300
Vložka stanová hygienická ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konečná cena vypratého a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu vrátane DPH
Dodávateľ musí zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. áno
V prípade zistenia poškodeného alebo silne znečisteného materiálu vytriediť, zviazať a označiť nápisom poškodené alebo znečistené
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho/preberacieho listu dodávateľovi služby áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať znečistený materiál na pranie a chemické čistenie v mieste plnenia - VÚ 1046 Nitra osobne alebo splnomocnenou osobu, vlastným dopravným prostriedkom.
Prevzatie materiálu bude vykonané najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky.
Prevzatie materiálu bude vykonané na základe preberacieho zápisu vystaveného objednávateľom a to vo 2 výtlačkoch, 1 výtlačok pre objednávateľa a 1 výtlačok pre dodávateľa.
Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list, v 2 výtlačkoch, s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
Dodanie materiálu vykoná dodávateľ vlastnými prostriedkami, pričom sa požaduje balenie materiálu po 10ks zviazané podľa druhu.
Prevzatie materiálu bude vykonané poverenými zástupcami objednávateľa uvedenými v zmluve o poskytovaní služby a potvrdené uvedenou osobou na dodacom/preberacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje, že praním a chemickým čistením nespôsobí neprimerané zmeny vlastností a farebnosti materiálu vzhľadom na dobu jeho životnosti.
Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržanie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť a odstrániť prípadné nedostatky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky zo strany dodávateľa služby, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Cena diela/služby je splatná na základe doručenej faktúry od dodávateľa, ktorej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúru vystavuje dodávateľ vždy ku konkrétnej objednávke.
Dodací list a faktúra musia byť opatrené pečiatkou dodávateľa a podpisom zodpovednej osoby dodávateľa.
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená a povinná zabezpečiť plnenie tejto zmluvy.
Platnosť zmluvy je na dobu určitú do 31.11.2022 alebo do vyčerpania zmluvnej sumy.
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis/cenník jednotkových cien všetkých položiek s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.07.2022 00:00 — 30.11.2022 23:59

1,00 ks (podľa špecifikácie)

2 271,50

2 114,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2022 15:22

15.07.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 198
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2022 12:39 - Vstupná ponuka 2 270,95 € Cena s DPH
11.07.2022 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 270,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS