30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup multifunkčných zariadení
multifunkčné zariadenie, tlačiareň, manažment tlače
Tovar
1. Nákup multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nové dodané zariadenia formát A3 | ks | 6 | ||
2. Nové dodané zariadenia formát A4 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K položke č. 1 – nové zariadenia formát A3 | |
Typ : | sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky - skenera - tlačiarne, možnosť rozšírenia o FAX |
Formát tlače: | A3 |
Technológia tlače: | laser |
Farba tlače: | farebná |
Formát papiera: | A6R-SRA3 |
Jazyk tlače: | PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný |
Rozhranie: | 10/100/1000BaseTX, USB host, USB device, TPM |
Pamäť/SDD príslušenstvo: | 4GB RAM, 64GB SSD, možnosť rozšírenia až na 1TB HDD |
Filtrovanie IP/blokovanie portov: | áno/áno |
Zabezpečenie sieťovej komunikácie: | SSL3, SSL3, TLS 1.0 |
IEEE 802.1x/Ipsec: | áno/áno |
Ochrana pred čítaním údajov z HDD na inom zariadení/PC: | áno, heslom BIOS HDD |
Šifrovanie údajov na HDD: | podľa štandardu AES128 alebo AES 256 |
Ochrana: | zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru |
Vlastnosti: | senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia- automaticke prebudenie zariadenia, možnosť pripojenia Bluetooth alfanumerickej klávesnice pre zadávanie cez ovládací panel |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka: | min. 4 150 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača): | min. 150 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný): | 4+1 (min. 1 zásobník formátu A3 pre min. 500 listov) |
Výstupná kapacita zariadenia: | min. 500 listov |
Výstupná kapacita zariadenia voliteľná: | až do 4 000 listov, zošívanie do 100 listov |
Voliteľný vstup papiera: | možnosť rozšíriť na vstupnú kapacitu spolu min. 7 150 listov |
Výstup zariadenia: | 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií: | 52 až 300 g/m2 |
Ovládací panel: | min. 10,1" LCD |
SW ovládače - server: | ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
SW ovládače – pracovné stanice: | ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
Podpora mobilnej tlače: | podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC |
Max. spotreba pri tlači: | max. 660W |
Max. spotreba v režime "ready": | max. 46W |
Max. spotreba v režime "sleep": | max. 0.6W |
Spotreba TEC: | max. 0,51 kWh/týždeň |
Tlač | |
Rozlíšenie tlače: | min. 1 200 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače: | min. 40 str./ min. bw/color |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená": | max. 4,5 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž: | 20 000 strán |
Maximálna mesačná záťaž : | min.200 000 strán |
Obojstranná tlač: | automatická |
Minimálna kapacita tonerovej kazety CMYK: | min 30 000/24 000 strán čierna/farba 5% |
Životnosť valca a vývojky: | min. 600 000 A4 |
Kopírovanie | |
Rozlíšenie kopírovania: | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania: | min. 40 str./min bw/color |
Obojstranné kopírovanie: | štandard, min 40 A4R/min bw/color |
Skenovanie | |
Typ skenera: | farebný plochý s automatickým jednoprechodovým podávačom dokumentov na min 140 listov |
Rýchlosť skenovania/duplex | min. 274 str./min ČB, min. 274 str./min farebne |
Kvalita skenovania (dpi): | min. 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru: | min. TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, XPS |
Funkcie skenovania: | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, FTP, na USB |
Zväčšenie / zmenšenie: | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie: | obojstranné skenovanie s použitím automatického jednoprechodového podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdných strán |
- | manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Podporné funkcie | |
Prístup: | integrovaná USB čítačka pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. (AKS FSK 125 khz) |
Vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky: | podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. |
- | Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštalácie ďalšieho HW zariadenia |
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol: | podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia |
Záruka: | min. 3 roky v mieste inštalácie |
K položke č. 2 – nové zariadenia formát A4 | |
Typ: | sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky - skenera - tlačiarne a faxu |
Formát tlače: | A4 |
Technológia tlače: | Laser |
Farba tlače: | čiernobiela |
Formát papiera: | A6R-A4R |
Jazyk tlače: | PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný |
Rozhranie: | 10/100/1000BaseTX, Wifi, USB host, USB device |
Pamäť/SDD príslušenstvo: | 512MB-1GB RAM |
Filtrovanie IP/blokovanie portov: | áno/áno |
Zabezpečenie sieťovej komunikácie: | SSL3, SSL3, TLS 1.0 |
IEEE 802.1x/Ipsec: | áno/áno |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka: | min. 250 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača): | min. 100 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný): | 1+1 |
Výstupná kapacita zariadenia: | min.150 listov |
Voliteľný vstup papiera: | možnosť rozšíriť na vstupnú kapacitu spolu min. 850 listov |
Výstup zariadenia: | 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií: | 60 až 220 g/m2 |
Ovládací panel: | min. 7" LCD |
SW ovládače - server: | ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
SW ovládače – pracovné stanice: | ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
Podpora mobilnej tlače: | podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC |
Max. spotreba pri tlači: | max. 662W |
Max. spotreba v režime "ready": | max. 21W |
Max. spotreba v režime "sleep": | max. 1W |
Spotreba TEC: | max. 0,55 kWh/týždeň |
Tlač | |
Rozlíšenie tlače: | 1 200 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače: | min. 40 str./ min. |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená": | max. 6,5 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž: | 3 300 strán |
Maximálna mesačná záťaž : | min.50 000 strán |
Obojstranná tlač: | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením: | 3 600 strán podľa ISO/ IEC 19752 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety: | 7 200 strán podľa ISO/ IEC 19752 |
Životnosť valca a vývojky: | min. 100 000 A4 |
Kopírovanie | |
Rozlíšenie kopírovania: | 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania: | min. 40 str./min |
Obojstranné kopírovanie: | Štandard, min 20 A4R/min |
Skenovanie | |
Typ skenera: | farebný plochý s automatickým jednoprechodovým podávačom dokumentov na min 50 listov |
Rýchlosť skenovania/duplex: | min 40 str./min ČB, min 40 str./min farebne |
Kvalita skenovania (dpi): | 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru: | TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, XPS |
Funkcie skenovania: | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, FTP, na USB |
Zväčšenie / zmenšenie: | Zväčšenie / zmenšenie |
Obojstranné skenovanie: | obojstranné skenovanie s použitím automatického jednoprechodového podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdnych strán |
- | manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
FAX: | Super G3 |
Rýchlosť modem: | 33,6 kbps |
Kompresia: | JBIG, MMR, MR, MH |
Podporné funkcie | |
Prístup: | integrovaná USB čítačka pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. (AKS FSK 125 khz) |
Vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky: | podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. |
- | Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštalácie ďalšieho HW zariadenia |
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol: | podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštalácie ďalšieho HW zariadenia |
Záruka: | 3 roky v mieste inštalácie |
Názov |
1.Všetky dodané zariadenia špecifikované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „tovar“) musia byt plne kompatibilné so systémom manažmentu tlače MyQ. Plnou kompatibilitou sa rozumie: podpora Embedded, terminálu, možnosť inštalácie IRDF snímacieho zariadenia, vzdialená správa v prostredí MyQ. |
2.Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky predmetu zmluvy, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zmluvy, ktoré budú lepšie ako sú objednávateľom požadované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
3.Dodávateľ doručí tovar na miesto dodania určené objednávateľom. Súčasťou dodávky je vynesenie a vyloženie tovaru na miesto určené objednávateľom, kompletná inštalácia, sfunkčnenie, zaškolenie obsluhy (interného administrátora na ústredí objednávateľa a bežných používateľov v rámci jednotlivých pracovísk objednávateľa), odvoz a likvidácia obalového materiálu tovaru. |
4.Kúpna cena je stanovená v euro a zahŕňa cenu bez DPH, daň z pridanej hodnoty, dopravu do miesta dodania určeného objednávateľom, vynesenie a vyloženie tovaru, inštaláciu, sfunkčnenie, konfiguráciu, zaškolenie obsluhy a všetky ostatné náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy a s poskytnutím záručného servisu. V prípade, ak sa dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH počas trvania zmluvy stane platcom DPH, cena nebude navýšená o platnú sadbu DPH, ale ostane v rovnakej výške a bude upravená na základe dane a DPH. |
4a)V prípade ak sa dodávateľ, ktorý je platcom DPH počas trvania zmluvy stane neplatcom DPH, cena bude v sume bez DPH. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu vzniknú v súvislosti s plnením záväzku a ktoré nezahrnul do ceny. |
5.Kúpna cena bude uhradená na základe faktúry vyhotovenej dodávateľom po dodaní tovaru a po podpísaní jednotlivých dodacích listov. Súčasťou faktúry budú jednotlivé originály dodacích listov. |
6.Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí podľa Všeobecných obchodných podmienok elektronickej platformy a náležitostí daňového dokladu podľa všeobecne záväzných právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve aj názov tovaru,množstvo,cenu,dátum zdaniteľného plnenia,dátum vystavenia a splatnosti faktúry.Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti,objednávateľ má právo vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie.V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi so všetkými dohodnutými náležitosťami |
7.Faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia objednávateľovi, a to bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedenom vo faktúre. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavok ani zálohovú platbu. |
8.Miestom dodania sú pracoviská objednávateľa: Trnava, Trenčín, Banská Bystrica, Prešov a Nitra, pričom presnú adresu dodania a kontaktnú osobu (meno, priezvisko, tel. č., e-mailová adresa) objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
9.Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 kalendárnych týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade nedostupnosti zariadení na trhu, je dodávateľ povinný o tejto skutočnosti informovať objednávateľa a v prípade, ak bude mať objednávateľ záujem na oneskorenom plnení, sú zmluvné strany oprávnené dohodnúť si dodatočný termín dodania tovaru. |
10.Dodávateľ je povinný objednávateľa informovať o termíne dodania tovaru minimálne 3 pracovné dni pred jeho dodaním. V prípade neoznámenia termínu dodania dodávateľom podľa predchádzajúcej vety, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň jeho doručenia. Všetky náklady spojené s neprevzatím tovaru v tomto prípade znáša dodávateľ. |
11.Dodávateľ je povinný dodať tovar na určené miesta dodania v pracovných dňoch v čase od 8:30 hod. do 13:00 hod. |
12.Súčasťou dodávky tovaru sú všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru preukazujúce pôvod tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť, certifikáty, príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu tovaru v slovenskom jazyku. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužitý, nevybalený, nevystavovaný, v neporušenom originálnom obale. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a príslušným všeobecne záväzným právnym predpisom. |
14.Objednávateľ vyžaduje dodať predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom platným v Slovenskej republike. |
15.Objednávateľ v deň dodania a prevzatia predmetu zmluvy preverí, či je dodaný tovar v súlade so zadanou funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru so zadanou funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, resp. zistí ich poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania a je povinný dodať nový tovar, spĺňajúci požadované kritériá v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
15a)V prípade opakovaného dodania tovaru, ktorý nezodpovedá požiadavkám objednávateľa má objednávateľ právo tovar neprevziať a odstúpiť od zmluvy. |
16.Poverené osoby objednávateľa potvrdia prevzatie časti tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Jednotlivé dodacie listy podpisujú poverení zamestnanci dodávateľa a objednávateľa v miestach dodania. Dodacie listy sú podkladom na úhradu faktúry. Každý dodací list musí obsahovať meno a priezvisko preberajúcej a odovzdávajúcej osoby, miesto dodania, deň dodania, počet a označenie dodaného tovaru. |
17.Dodávateľ zodpovedá za riadne, kvalitné a kompletné dodanie predmetu zmluvy. Dodávateľ zaručuje objednávateľovi, že dodaný predmet zmluvy bude minimálne počas trvania záručnej doby funkčný a spôsobilý pre použitie k dohodnutému účelu, bude zodpovedať špecifikácii a zachová si dohodnuté vlastnosti a funkcionality. |
18.Dodávateľ je povinný poskytovať objednávateľovi bezplatný autorizovaný záručný servis dodaného tovaru počas záručnej doby o to v mieste dodania tovaru. Záručná doba na dodaný tovar je 36 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom, pokiaľ výrobca dodaného tovaru neposkytuje dlhšiu záručnú dobu. |
19.V prípade reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť vady v lehote do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia vady objednávateľom alebo v inej lehote dohodnutej s objednávateľom, pokiaľ sú vady odstrániteľné.Pokiaľ dodávateľ nezabezpečí odstránenie vady v stanovenej lehote,alebo pokiaľ sú vady neodstrániteľné, objednávateľ má nárok, aby mu dodávateľ v tej istej lehote poskytol nové bezvadné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí objednávateľovi.V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba. |
20.Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záručný servis s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov. Dodávateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami, pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby. |
21.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy v dohodnutej lehote nárok na zmluvnú pokutu nevznikne, ak omeškanie bolo spôsobené nepripravenosťou objednávateľa prevziať tovar v dohodnutom termíne. |
22.Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností podľa ods. 3, 9 a 13 týchto obchodných podmienok. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.07.2022 08:00 — 13.10.2022 08:00
1,00 zákazka
41 714,06
34 761,72
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť potvrdenie výrobcu o autorizovanom partnerstve na predaj a servis dodávaných zariadení.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2022 13:53
18.07.2022 10:00
18.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2022 09:10 - Vstupná ponuka | 41 700,00 | € | Cena s DPH |
16.07.2022 20:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: