• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2022 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20227476

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2022 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20227476

OF-256438

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6763530

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina, ovocie a mrazené polotovary (interný kód 12-13)

mrazená zelenina, mrazené ovocie

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15311200-3 - Mrazené zemiaky nakrájané na kocky, plátky a iné

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená zelenina a ovocie
Funkcia
zabezpečenie dennej prevádzky kuchyne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brokolica mrazená - ružičky, bal. 2,5kg kg 450
Cesnak mletý, bal. 1 kg kg 80
Čínska zmes mrazená, bal. 2,5kg kg 430
Fazuľové struky mrazené, bal. 2,5kg kg 190
Hrášok mrazený, bal. 2,5kg kg 80
Karfiol ružičky mrazené, bal. 2,5kg kg 450
Kel rezaný mrazený, bal. 2,5kg kg 300
Kukurica zrno mrazená, bal. 2,5kg kg 150
Lečo mrazené, bal. 2,5kg kg 130
Mexická zmes mrazená, bal. 2,5kg kg 180
Mrazené lesné huby kg 160
Mrkva kocky mrazené, bal. 2,5kg kg 130
Petržlen kocky mrazený, bal. 2,5kg kg 130
Polievková zmes mrazená, bal. 2,5kg kg 550
Špenát pretlak mrazený, bal. 2,5kg kg 240
Tekvica rezaná mrazená, bal. 4 kg kg 250
Zeler kocky mrazený, bal. 2,5 kg kg 130
Zemiakové hranolky predsmažené mrazené, bal. 2,5 kg kg 300
Americké zemiaky predsmažené mrazené, bal. 2,5kg kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akosť 1. trieda
Trvanlivosť min. 2 mesiac od dodania tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia predmetu zákazky na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok s presne uvedeným počtom. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa, závislej od potrieb objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod.
Predmet zákazky musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu SR v zmysle ustanovení Vyhlášky MP a RV SR č. 99/2012.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky , aby sa zachovala jeho zdravotná a hygienická bezchybnosť (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite a v lehote na dodanie stanovenej objednávateľom.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MPaRV SR č. 99/2012, v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z. n. p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Táto Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 5 mesiacov od 01.08.2022 do 31.12.2022.
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 kalendárnych dní od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny.
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas zmluvnej lehoty dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny, ktoré že sú správne, reálne a platné počas celej zmluvnej lehoty. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty nastane zákonný dôvod, podmieňujúci potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, alebo v prípade uvedenom v nasledujúcom bode osobitných požiadaviek), čo je zmluvná strana povinná písomne preukázať zmluvnej protistrane v lehote do 10 pracovných dní od vzniku potreby zmeny ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

5

1,00 sada

6 864,41

5 720,34

Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky v lehote do 48 hod od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:0 hod do 14:00 hod s platnosťou od 08.08.2022.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2022 12:52

08.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2022 14:49 - Vstupná ponuka 6 864,41 € Cena s DPH
11.07.2022 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 6 864,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS