00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske potreby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávka kancelárskeho papiera pre potreby verejného obstarávateľa, vrátane dopravy. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| KANCELÁRSKY PAPIER A4 na každodennú tlač; biely; vhodný do kopírovacích strojov, laserových alebo atramentových tlačiarní formátu A4; gramáž od 80 do 82 g/m2; rozmery 210 x 297 mm; hrúbka od 108 do 110 μm; opacita (nepriesvitnosť) min. 90 %; CIE belosť min. 146 %; drsnosť Bendtsen od 200 do 250 ml/min.; počet v balení 500 ks/balík; balíky balené po 5 balíkov v krabici | balík | 2500 |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Dodávka tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 8:00 h do 14:00 h. |
| V cene je zahrnuté balenie, naloženie, dovoz a vyloženie na mieste určenia Objednávateľom. |
| Úhrada za plnenie bude uskutočnená po riadnom dodaní tovaru, po odsúhlasení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH so zaokrúhlením max. na dve desatinné miesta. |
| Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľovi. |
| Predmet zákazky musí byť dodaný v zmluvne dohodnutom množstve, nový a v bezchybnom stave. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok, ktoré budú zasielané mailom na dohodnutú mailovú adresu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar Objednávateľovi v lehote do 7 pracovných dní od doručenia objednávky na dohodnutú mailovú adresu, pričom Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru oznámiť Dodávateľovi predpokladanú hodinu dodania tovaru. |
| Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr. |
Šagátová 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.07.2022 11:11 — 20.07.2023 12:00
2 500,00 v celom rozsahu
20 131,80
16 776,50
Požadovaný návrh plnenia zákazky je definovaný v opisnom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2022 08:18
18.07.2022 11:00
18.07.2022 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.07.2022 08:38 - Vstupná ponuka | 20 100,00 | € | Cena s DPH |
| 12.07.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 100,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: