• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 11:50

Detail zákazky Z20227466

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 11:50

Základné údaje

Z20227466

OF-258006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6695975

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

Kancelársky papier

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Dodávka kancelárskeho papiera pre potreby verejného obstarávateľa, vrátane dopravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KANCELÁRSKY PAPIER A4 na každodennú tlač; biely; vhodný do kopírovacích strojov, laserových alebo atramentových tlačiarní formátu A4; gramáž od 80 do 82 g/m2; rozmery 210 x 297 mm; hrúbka od 108 do 110 μm; opacita (nepriesvitnosť) min. 90 %;  CIE belosť min. 146 %; drsnosť Bendtsen od 200 do 250 ml/min.; počet v balení 500 ks/balík; balíky balené po 5 balíkov v krabici balík 2500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávka tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 8:00 h do 14:00 h.
V cene je zahrnuté balenie, naloženie, dovoz a vyloženie na mieste určenia Objednávateľom.
Úhrada za plnenie bude uskutočnená po riadnom dodaní tovaru, po odsúhlasení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH so zaokrúhlením max. na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľovi.
Predmet zákazky musí byť dodaný  v zmluvne dohodnutom množstve, nový a v bezchybnom stave.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok, ktoré budú zasielané mailom na dohodnutú mailovú adresu.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar Objednávateľovi v lehote do 7 pracovných dní od doručenia objednávky na dohodnutú mailovú adresu, pričom Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru oznámiť Dodávateľovi predpokladanú hodinu dodania tovaru.
Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátová 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

20.07.2022 11:11 — 20.07.2023 12:00

2 500,00 v celom rozsahu

20 131,80

16 776,50

Požadovaný návrh plnenia zákazky je definovaný v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2022 08:18

18.07.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2022 08:38 - Vstupná ponuka 20 100,00 € Cena s DPH
12.07.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 20 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS