• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 13:50

Detail zákazky Z20227462

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 13:50

Základné údaje

Z20227462

OF-257878

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6700636

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36283355

Simply supplies a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čiernobiele tlačové zariadenie A3

čiernobiela tlačiareň, tlačiareň A3

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
rýchlosť tlače A3 strán/minúta 22
rýchlosť tlače A4 strán/minúta 40
rýchlosť obostrannej tlače A3 strán/minúta 11
rýchlosť obostrannej tlače A4 strán/minúta 28
rozlíšenie dpi 1200x1200
doba zahrievania sekúnd 18
pamäť MB 512
hmotnosť kg 25
spotreba energie - pri tlači W 650
spotreba energie - pohotovostný režim W 15
spotreba energie - kľudový režim W 1
hlučnosť (hladina akustického tlaku podľa ISO 7779/ merané vo vzdialenosti 1 meter) - pri tlači dB 51
vstupná kapacita - viacúčelová priehradka strán 100
gramáž papiera - viacúčelová priehradka g/m² 60 220
vstupná  kapacita - univerzálny zásobník strán 500
gramáž papiera - univerzálny zásobník g/m² 60 120
duplexná jednotka A3-A5R g/m² 60 120
počet výtlačkov/kapacita originálneho čierneho tonera (neberie sa do úvahy štartovací toner) strán 15000
životnosť obrazového valca strán 500000
celková životnosť stroja strán 1000000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ovládací panel 5 riadkový LCD displej s podsvietením a alfanumerickou klávesnicou
štandardné rozhranie Gigabit Ethernet (10Base-T/100Base-TX/1000base-T), Slot pre voliteľný tlačový server alebo SSD disk
rozmery (Š×H×V) maximálne 477 mm × 410 mm × 343 mm vrátane výstupkov
formát papiera - viacúčelová priehradka A3, B4, A4R, A4, A5, A6R, B5, Letter, LetterR, Legal, Ledger, užívateľský formát (70 × 148 mm až 297 × 1220 mm);
formát papiera - univerzálny zásobník A3, B4, A4R, A4, A5, A6R, B5, Letter, LetterR, Legal, Ledger, užívateľský formát (105 × 148 mm až 297 × 432 mm);
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Predmet zákazky musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
5. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný začať riešiť reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia telefonickej/emailovej požiadavky od objednávateľa.
7. Pri uplatnení reklamácie/servisnom zásahu je dodávateľ povinný tovar opraviť v sídle objednávateľa vo vopred dohodnutom termíne.
8. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.07.2022 07:00 — 31.08.2022 13:00

1,00 celý rozsah

1 822,00

1 518,33

Dodanie v súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2022 09:43

19.07.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2022 15:24 - Vstupná ponuka 1 822,00 € Cena s DPH
18.07.2022 17:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 821,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS