00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelársky nábytok
nábytok, kancelársky nábytok, kreslo, kancelársky stôl, kontajnery
Tovar
|
1. Kancelárske kreslo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych kresiel vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Kancelárske kreslo | ks | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.1. Kreslo pre intenzívne používanie | 24 HR |
| 1.2. Vysoké operadlo s pohyblivou opierkou hlavy | áno |
| 1.3. Hojdací mechanizmus | Multiblok s predsunutou osou hojdania o 160 mm pre vyšší komfort |
| 1.4. Päťnásobná aretácia a nastavenia sily protiváhy v rozpätí hmotnosti 60 - 130 kg | áno |
| 1.5. Nastavenie výšky sedenia plynovým piestom | áno |
| 1.6. Kolieska | s gumovou obručou pre všetky typy podláh |
| 1.7. Čalúnené podrúčky s funkciou odklápania do zvislej polohy | áno |
| 1.8. Poťah | s vysokou odolnosťou, oteruvzdornosť: 100 000 - 150.000 cyklov |
| 1.9. Alumíniový leštený kríž | áno |
| 1.10. Nosnosť | 130 kg |
| 1.11. Celková výška | 115 - 125 cm |
| 1.12. Výška sedadla | 45-57 cm |
| 1.13. Celková šírka | 72-74 cm |
| 1.14. Šírka operadla | 57 - 59 cm |
| 1.15. Hĺbka sedadla | 46 - 48 cm |
| 1.16. Farba | čierna |
|
2. Kancelársky stôl č. 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 2. Kancelársky stôl | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 2.1. Kancelársky stôl na kovovej konštrukcii | áno |
| 2.2. Hrúbka hornej dosky | 25 mm v dekore javor/breza |
| 2.3. Rozmer | 140*80 |
| 2.4. Kovová konštrukcia | v spodnej časti štelovacia skrutka pre nerovnosti |
| 2.5. Zástena na výšku | 400 mm, hrúbka 25 mm |
| 2.6. Použitá ABS 2 mm | áno |
|
3. Kancelársky stôl č. 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 3. Kancelársky stôl | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 3.1. Kancelársky stôl na kovovej konštrukcii | áno |
| 3.2. Hrúbka hornej dosky | 25 mm v dekore javor/breza |
| 3.3. Rozmer | 150*85 |
| 3.4. Kovová konštrukcia | v spodnej časti štelovacia skrutka pre nerovnosti |
| 3.5. Zástena na výšku | 400 mm, hrúbka 25 mm |
| 3.6. Použitá ABS 2 mm | áno |
|
4. Kontajner
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných kontajnerov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 4. Kontajner | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 4.1. Kontajnery s centrálnym uzamykaním na pogumovaných kolieskach alebo nastaviteľných klzákoch so spevnenými Metabox zásuvkami | áno |
| 4.2. Vystužené po bokoch kovovým profilom a spevneným panelovým dnom | áno |
| 4.3. Rozmer | 43x60x72 cm |
| Názov |
| 1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
| 1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
| 1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
| 2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| 6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
| 8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
| 9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 10. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
| 11. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
29.07.2022 08:00 — 30.08.2022 15:00
1,00 súbor
2 300,00
1 916,67
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2022 10:10
25.07.2022 09:45
25.07.2022 10:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.07.2022 13:30 - Vstupná ponuka | 2 299,20 | € | Cena s DPH |
| 15.07.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 290,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: