00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
36324124
DEMIFOOD spol. s r.o.
Piešťanská 2503/43, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Múka, cestoviny (interný kód 12-15)
múka, krupica, cestoviny, vločky, krúpy
Tovar, Služba
1. Múka, cestoviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávky múky a cestovín pre účely spoločného stravovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
múka hrubá, 1kg | kg | 400 | ||
múka polohrubá, 1 kg | kg | 1700 | ||
múka hladká, 1 kg | kg | 850 | ||
krupica jemná, balenie 500g | kg | 100 | ||
kypriaci prášok do pečiva 12g | ks | 20 | ||
sóda bikarbóna v plastovom obale 100g | ks | 6 | ||
semolínové cestoviny fliačky, gastro balenie 5 kg | kg | 180 | ||
semolínové cestoviny široké rezance, gastro balenie 5 kg | kg | 100 | ||
semolínové cestoviny vretená, gastro balenie 5 kg | kg | 100 | ||
bezlepkové cestoviny, balenie min. 250g max 500 g | ks | 24 | ||
semolínové cestoviny kolienka, gastro balenie 5 kg | kg | 200 | ||
semolínové cestoviny tarhoňa, gastro balenie 5 kg | kg | 500 | ||
semolínové cestoviny slovenská ryža, gastro balenie 5 kg | kg | 300 | ||
semolínové cestoviny mušličky, gastro balenie 5 kg | kg | 100 | ||
semolínové cestoviny niťovky, gastro balenie 5 kg | kg | 200 | ||
semolínové cestoviny špagety, gastro balenie 5 kg | kg | 200 | ||
semolinové cestoviny farebné min. 400g max. 500g, rôzne druhy | ks | 20 | ||
ovsené vločky bezlepkové, balenie min. 400g | ks | 5 | ||
krúpy jačmenné veľkosť č. 7, balenie 500g | kg | 30 | ||
vaječné cestoviny mrvenička, balenie min. 200g max. 250g | ks | 200 | ||
bulgur, gastrobalenie 5 kg | kg | 100 | ||
ovsené vločky výberové výberové, balenie min. 400 g | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vlastnosti cestovín: | vzhľad pravidelný a nedeformovaný tvar, zlomky a praskliny do 10 % balenia, rovnomernej veľkosti a sily, hladký povrch a charakteristická priesvitnosť, farba svetlá, |
pružnosť | dlhé cestoviny musia byť primerane pružné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 14:00 hod. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu SR v zmysle ustanovení Vyhlášky MP a RV SR č. 2/2014 a Vyhlášky MP a RV SR č. 24/2014 v z. n. p. |
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín). |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MP a RV SR č. 2/2014 a vyhlášky MP a RV SR č. 24/2014 v z. n. p., v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z. n. p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu. |
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. |
Táto Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 6 mesiacov. |
Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 sada
7 787,74
6 489,32
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej a písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:0 hod s platnosťou od 22.07.2022.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2022 09:10
18.07.2022 08:00
18.07.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2022 14:43 - Vstupná ponuka | 7 787,74 | € | Cena s DPH |
18.07.2022 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: