35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
50766350
MOTOSPOL SK s.r.o.
Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
Náhradné diely - kartáčové kefy pre traktorové zametačky UNC 060 a zametacie nadstavby typu K6-IVECO 190T
náhradné diely, kartáčové kefy, traktorové zametačky, zametacie nadstavby
Tovar, Služba
1. Náhradné diely - kartáčové kefy pre traktorové zametačky, UNC 060 a zametacie nadstavby typu K6-IVECO 190T
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup náhradných dielov - kartáčových kief pre traktorové zametačky, UNC 060 a zametacie nadstavby typu K6-IVECO 190T s dopravou do miest dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kartáč valcový Iveco 2x750x400 | ks | 1 | 25 | |
2. Kartáč bočný Iveco priemer 400 | ks | 1 | 25 | |
3. Kartáč valcový UNC 060 1800x400-450 | ks | 1 | 22 | |
4. Krúžok silonový výplet 178/600 | ks | 1 | 125 | |
5. Krúžok drôtený výplet 178/600 | ks | 1 | 125 | |
6. Kartáč valcový Iveco 870x400 | ks | 1 | 25 | |
7. Kartáč kruhový abrazilný A400 23 ks lán, dĺžka 20 cm, priemer lana 18 mm | ks | 1 | 22 | |
8. Kartáč kruhový A400 lano/drôt | ks | 1 | 25 | |
9. Kartáč za traktor 2300x600 kružkovej zostavy kombin. silon/drôt, výplet 178/600 | ks | 1 | 22 | |
10. Kartáč za traktor priemer kefy 530 mm, dĺžka kefy 2300 mm, materiál oceľ+silón kombinovaný | ks | 1 | 25 | |
11. Kartáč na vozidlo T815 nadstavba Trilety spodné metly 800x300 | ks | 1 | 20 |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody |
2. Miesto plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Kartáčové kefy" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
-najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek - Príloha č. 1). |
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
11. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov a balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. Lehota dodania tovaru: |
12a) lehota dodania tovaru: do 10 pracovných dní odo doručenia čiastkovej objednávky, |
12b) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody, |
12c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej (pracovné dni) lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
15a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
15b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
15c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
15d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie. |
15e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
15f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia rámcovej dohody. |
16. Súčasťou zmluvy sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
66 247,20
55 206,00
Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky v zmysle prílohy č. 2 Vlastný návrh plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2022 09:39
18.07.2022 10:00
18.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2022 15:18 - Vstupná ponuka | 66 247,20 | € | Cena s DPH |
18.07.2022 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: