00306282
Obec Veľké Úľany
Obecný úrad, Hlavná 578, Veľké Úľany, 92522, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Drvič drevnej hmoty
drviče
Tovar, Služba
|
1. Drvič drevnej hmoty 1ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stroj určený na drvenie drevnej hmoty a biologického odpadu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Priemer drviacej komory | mm | 500 | ||
| Otvorenie vstupného otvoru | mm | 200 | ||
| Počet kladív | ks | 60 | ||
| Šírka vkladacej násypky | mm | 1500 | ||
| Dĺžka vkladacej násypky | mm | 3100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Pohon | vlastný motor min 60HP |
| Deflektor pre ukladanie rozdrveného materiálu na zem | áno |
| Dodrvovacie protiostrie | áno |
| Magnetický separátor | áno |
| Vlastný podvozok | áno |
| Počítadlo motohodín | áno |
| Poistka proti preťaženiu | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia. |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Celý požadovaný tovar (dodávka ako celok) musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie. |
| Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov. |
| Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EU (z Európskych štrukturálnych a investičných fondov). |
| Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
| V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
| Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Lehota dodania tovaru: 120 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Hodnota uvedená v zmluve je len informatívna z dôvodu, že pri zadaní novej objednávky v EKS je potrebné zadať túto hodnotu. Lehota dodania tovaru je 120 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom finančného príspevku - Prijímateľovi (Objednávateľovi) o ktorom bude úspešný uchádzač oboznamený. |
Šípová 7, Veľké Úľany, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
15.11.2022 17:15
1,00 ks
88 316,00
73 596,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2022 10:49
14.07.2022 11:00
14.07.2022 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.07.2022 09:06 - Vstupná ponuka | 88 315,20 | € | Cena s DPH |
| 12.07.2022 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 315,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: