00306282
Obec Veľké Úľany
Obecný úrad, Hlavná 578, Veľké Úľany, 92522, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Drvič drevnej hmoty
drviče
Tovar, Služba
1. Drvič drevnej hmoty 1ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Stroj určený na drvenie drevnej hmoty a biologického odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Priemer drviacej komory | mm | 500 | ||
Otvorenie vstupného otvoru | mm | 200 | ||
Počet kladív | ks | 60 | ||
Šírka vkladacej násypky | mm | 1500 | ||
Dĺžka vkladacej násypky | mm | 3100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | vlastný motor min 60HP |
Deflektor pre ukladanie rozdrveného materiálu na zem | áno |
Dodrvovacie protiostrie | áno |
Magnetický separátor | áno |
Vlastný podvozok | áno |
Počítadlo motohodín | áno |
Poistka proti preťaženiu | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Celý požadovaný tovar (dodávka ako celok) musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie. |
Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EU (z Európskych štrukturálnych a investičných fondov). |
Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lehota dodania tovaru: 120 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Hodnota uvedená v zmluve je len informatívna z dôvodu, že pri zadaní novej objednávky v EKS je potrebné zadať túto hodnotu. Lehota dodania tovaru je 120 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom finančného príspevku - Prijímateľovi (Objednávateľovi) o ktorom bude úspešný uchádzač oboznamený. |
Šípová 7, Veľké Úľany, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
15.11.2022 17:15
1,00 ks
88 316,00
73 596,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2022 10:49
14.07.2022 11:00
14.07.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2022 09:06 - Vstupná ponuka | 88 315,20 | € | Cena s DPH |
12.07.2022 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 315,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: