• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 14:08
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 14:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 14:59

Detail zákazky Z20227420

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2022 14:08
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2022 14:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2022 14:59

Základné údaje

Z20227420

OF-258171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6695977

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie podľa ADR

Bezpečnostný poradca ADR, AOP bezpečnostných poradcov ADR, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách, AOP Vodiči ADR na triedu 1, AOP Vodiči ADR na cisterny

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie podľa ADR
Funkcia
Školenie bezpečnostných poradcov ADR
Opakované školenie bezpečnostných poradcov ADR
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu v cisternách
Vodiči ADR na triedu 1 – aktualizácia osvedčenia
Vodiči ADR na cisterny – aktualizácia osvedčenia
Vodiči ADR na triedu 1 a cisterny – aktualizácia osvedčenia
Rozšírenie základného školenie ADR o triedu 1
Rozšírenie základného školenie ADR o cisterny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školenie bezpečnostných poradcov ADR osoba 1
Opakované školenie bezpečnostných poradcov ADR osoba 1
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 65
v Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách osoba 21
Vodiči ADR na triedu 1 – aktualizácia osvedčenia osoba 46
Vodiči ADR na cisterny – aktualizácia osvedčenia osoba 16
na Vodiči ADR triedu 1 a cisterny – aktualizácia osvedčenia osoba 1
Rozšírenie základného školenie ADR o triedu 1 osoba 1
Rozšírenie základného školenie ADR o cisterny osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Výpis z registra partnerov verejného sektora Áno
Zapísanie v zozname konečných užívateľov na Úrade pre verejné obstarávanie SR Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania a výpis z registra partnerov verejného sektorav zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Školenie podľa ADR a opakované školenia vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 16. 12. 2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

25.07.2022 13:09 — 16.12.2022 13:09

1,00 osoba

35 099,30

35 099,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2022 08:18

18.07.2022 14:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2022 14:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2022 12:15 - Vstupná ponuka 35 099,30 € Cena bez DPH
18.07.2022 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 35 099,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS