• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 09:50

Detail zákazky Z20227414

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 09:50

Základné údaje

Z20227414

OF-258098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6726790

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

48146676

Siemens Healthcare s. r. o.

Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba a pozáručný servis prístroja CT SOMATOM Definition Edge

preventívne prehliadky a kontroly, odstraňovanie porúch

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis prístroja CT SOMATOM Definition Edge za účelom zabezpečenia jeho bezporuchovej prevádzky vrátane dodania 1 ks náhradného dielu - RTG žiarič
Funkcia
Poskytovanie pravidelného preventívneho servisu podľa stanoveného rozsahu určeného výrobcom
Opravy porúch prístroja
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu SIEMENS
Zabezpečenie údržby servisnými technikmi vyškolenými u výrobcu SIEMENS
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
servisné práce preventívnych úkonov 4xročne
testy kvality QA počas trvania zmluvy
pravidelná ročná elektrická revízia raz za rok
doba reakcie (v pracovných dňoch) do 24 hod. od nahlásenia poruchy
služby telefonickej a reaktívnej podpory počas trvania zmluvy
inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov a zálohovanie SW nastavení v nadväznosti na updates výrobcu prístroja
kontrola parametrov RTG žiariča HV okruhu počas trvania zmluvy
dodávky RTG žiariča v prípade jeho zlyhania, bez limitácie sken-sekúnd
dodávky detektorových modulov počas trvania zmluvy, v prípade zlyhania
dodávka náhradných dielov počas trvania zmluvy, v prípade poruchy
pripravenosť na servisné záťahy počas trvania zmluvy
diaľková diagnostika pomocou pripojenia SRS a monitoring chybových hlásení počas trvania zmluvy
kontrola mechanických časti, rotačných komponentov, konzistencie lokálnej databázy akvizičnej konzoly počas trvania zmluvy
odstránenie porúch vrátane všetkých nákladov na dopravu počas trvania zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Stanovená paušálna cena bude uhrádzaná na základe faktúr za zúčtovacie obdobie, ktorými sú tri mesiace. Na začiatku trojmesačného zúčtovacieho obdobia dodávateľ vystaví faktúru za celé trojmesačné  obdobie so splatnosťou 60 dní.
Fakturovaný paušál zahŕňa: dopravu na miesto plnenia, prácu, cestovné náklady, náklady na inštaláciu potrebných náhradných dielov na mieste plnenia alebo potrebných na odstránenie porúch, ako aj iné akékoľvek náklady dodávateľa spojené vyplývajúce zo servisnej zmluvy. Súčasťou paušálneho servisu je dodanie náhradných dielcov a RTG žiarič, v prípade poruchy.
Objednávateľ zabezpečí rýchle internetové pripojenie so statickou IP adresou na prevádzanie diaľkovej diagnostiky a správy zariadenia.
Dodávateľ oznámi nástup na ročnú elektrickú revíziu 5 pracovných dní vopred.
Objednávateľ zabezpečí prístup k prístroju na vykonanie servisných úkonov počas pracovných dní v čase od 7.00 hod do 15.30 hod. po osobnom dohovore.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje, na ktoré bude objednávateľ oznamovať poruchu prístroja.
Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy povinný preukázať odbornú spôsobilosť v zmysle príslušných platných právnych predpisov minimálne v rozsahu: certifikát servisného technika, odbornú spôsobilosť na prístroj, na revízie a povolenie na dovoz RTG žiariča.
Dodávateľ odstráni poruchu do 48 hodín od písomného nahlásenia poruchy v prípade, že nie je potrebné náhradný diel.
Dodávateľ odstráni poruchu do 72 hodín od písomného nahlásenia poruchy v prípade, že je potrebný náhradný diel.
Dodávateľ garantuje časovú funkčnosť prístroja v roku min. 95% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti).
Do plynutia lehôt sa nepočítajú víkendy a štátne sviatky.
V prípade omeškania dodávateľa s opravou prístroja alebo preventívnej údržby podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený účtovať zmluvnú pokutu 300 EUR za každý deň omeškania až do riadneho vykonania opravy, resp. preventívnej údržby na základe vzájomne odsúhlaseného plánu preventívnej údržby, a to až do výšky 50% ročného plánu zmluvy. Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní od doručenia faktúry.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - na obdobie 24 kalendárnych mesiacov.
Zmluvné strany sa dohodli, že žiadna zo zmluvných strán nie je oprávnená postúpiť svoje práva a povinnosti podľa tejto zmluvy na inú osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, 085 01 Bardejov, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.08.2022 00:00 — 31.07.2024 00:00

1,00 služba

188 641,60

188 641,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2022 12:29

27.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2022 20:12 - Vstupná ponuka 188 641,60 € Cena bez DPH
24.07.2022 20:12 - Najvýhodnejšia ponuka 188 641,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS