36167908
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov
Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Údržba a pozáručný servis prístroja CT SOMATOM Definition Edge
preventívne prehliadky a kontroly, odstraňovanie porúch
Služba
1. Pozáručný servis prístroja CT SOMATOM Definition Edge za účelom zabezpečenia jeho bezporuchovej prevádzky vrátane dodania 1 ks náhradného dielu - RTG žiarič
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie pravidelného preventívneho servisu podľa stanoveného rozsahu určeného výrobcom |
Opravy porúch prístroja |
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu SIEMENS |
Zabezpečenie údržby servisnými technikmi vyškolenými u výrobcu SIEMENS |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
servisné práce preventívnych úkonov | 4xročne |
testy kvality QA | počas trvania zmluvy |
pravidelná ročná elektrická revízia | raz za rok |
doba reakcie (v pracovných dňoch) | do 24 hod. od nahlásenia poruchy |
služby telefonickej a reaktívnej podpory | počas trvania zmluvy |
inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov a zálohovanie SW nastavení | v nadväznosti na updates výrobcu prístroja |
kontrola parametrov RTG žiariča HV okruhu | počas trvania zmluvy |
dodávky RTG žiariča | v prípade jeho zlyhania, bez limitácie sken-sekúnd |
dodávky detektorových modulov | počas trvania zmluvy, v prípade zlyhania |
dodávka náhradných dielov | počas trvania zmluvy, v prípade poruchy |
pripravenosť na servisné záťahy | počas trvania zmluvy |
diaľková diagnostika pomocou pripojenia SRS a monitoring chybových hlásení | počas trvania zmluvy |
kontrola mechanických časti, rotačných komponentov, konzistencie lokálnej databázy akvizičnej konzoly | počas trvania zmluvy |
odstránenie porúch vrátane všetkých nákladov na dopravu | počas trvania zmluvy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Stanovená paušálna cena bude uhrádzaná na základe faktúr za zúčtovacie obdobie, ktorými sú tri mesiace. Na začiatku trojmesačného zúčtovacieho obdobia dodávateľ vystaví faktúru za celé trojmesačné obdobie so splatnosťou 60 dní. |
Fakturovaný paušál zahŕňa: dopravu na miesto plnenia, prácu, cestovné náklady, náklady na inštaláciu potrebných náhradných dielov na mieste plnenia alebo potrebných na odstránenie porúch, ako aj iné akékoľvek náklady dodávateľa spojené vyplývajúce zo servisnej zmluvy. Súčasťou paušálneho servisu je dodanie náhradných dielcov a RTG žiarič, v prípade poruchy. |
Objednávateľ zabezpečí rýchle internetové pripojenie so statickou IP adresou na prevádzanie diaľkovej diagnostiky a správy zariadenia. |
Dodávateľ oznámi nástup na ročnú elektrickú revíziu 5 pracovných dní vopred. |
Objednávateľ zabezpečí prístup k prístroju na vykonanie servisných úkonov počas pracovných dní v čase od 7.00 hod do 15.30 hod. po osobnom dohovore. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje, na ktoré bude objednávateľ oznamovať poruchu prístroja. |
Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy povinný preukázať odbornú spôsobilosť v zmysle príslušných platných právnych predpisov minimálne v rozsahu: certifikát servisného technika, odbornú spôsobilosť na prístroj, na revízie a povolenie na dovoz RTG žiariča. |
Dodávateľ odstráni poruchu do 48 hodín od písomného nahlásenia poruchy v prípade, že nie je potrebné náhradný diel. |
Dodávateľ odstráni poruchu do 72 hodín od písomného nahlásenia poruchy v prípade, že je potrebný náhradný diel. |
Dodávateľ garantuje časovú funkčnosť prístroja v roku min. 95% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti). |
Do plynutia lehôt sa nepočítajú víkendy a štátne sviatky. |
V prípade omeškania dodávateľa s opravou prístroja alebo preventívnej údržby podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený účtovať zmluvnú pokutu 300 EUR za každý deň omeškania až do riadneho vykonania opravy, resp. preventívnej údržby na základe vzájomne odsúhlaseného plánu preventívnej údržby, a to až do výšky 50% ročného plánu zmluvy. Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní od doručenia faktúry. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - na obdobie 24 kalendárnych mesiacov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že žiadna zo zmluvných strán nie je oprávnená postúpiť svoje práva a povinnosti podľa tejto zmluvy na inú osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Sv. Jakuba 21, 085 01 Bardejov, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
01.08.2022 00:00 — 31.07.2024 00:00
1,00 služba
188 641,60
188 641,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2022 12:29
27.07.2022 09:00
27.07.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2022 20:12 - Vstupná ponuka | 188 641,60 | € | Cena bez DPH |
24.07.2022 20:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 188 641,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: