• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2022 10:05

Detail zákazky Z20227334

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2022 10:05

Základné údaje

Z20227334

OF-258018

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6677283

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety s potlačou

slúchadlá, powerbanka, taška, poznámkový blok s perom

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Slúchadlá (vrátane potlače)
Funkcia
Reklamné predmety pre účastníkov seminára a priemyselnú sféru (propagácia a publicita projektu).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo: ks 65
Rozmery: cm 2,3 x 65
Doba prehrávania na jedno nabitie: hod 4
Čas pre dobitie: hod 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: -    bezdrôtové, s rozhraním BT 4.0 optimalizovaná pre vonkajšie aktivity a šport
S odolným ABS slúchadlom a TPE káblom odolným proti potu: -    áno
Slúchadla budú dodané s puzdrom a zabalené v krabičke: -    áno
Dve náhradné krytky v rôznych veľkostiach: -    áno
Farba: -    čierna
Materiál: -    ABS
Slúchadlá – potlač: -    jednofarebná na vonkajšej strane puzdra,  -    farba potlače: biela,  -    trvácna, odolná voči oteru,   -    dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Slúchadlá - vizualizácia: -    viď. príloha č. 1 Obrazová dokumentácia
 2. Powerbanka (vrátane potlače)
Funkcia
Reklamné predmety pre účastníkov seminára a priemyselnú sféru (propagácia a publicita projektu).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo: ks 65
Kapacita batérie: mAh 10000
Rozmery: cm 14,5 x 6,9 x 1,6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: -    kompaktná powerbanka vyrobená z kombinácie pšeničných vlákien (35%) a ABS
Batéria typ: -    lítium polymérová radu A;  plne nabitie mobilného telefónu až 4x
Duálny výstup USB, vrátane moderného USB C; -    áno
Svetelné indikátory stupňa nabitia; -    áno
Vstup/výstup: -    Micro USB vstup: 5V/2A, USB C vstup: 5V/2A. USB výstup: 5V/3A, USB C výstup: 5V/2A
Vrátane micro USB nabíjacieho kábla z TPE: -    áno
Produkt i príslušenstvo bez PVC: -    áno
Materiál: -    pšeničná slama, ABS
Farba: -    hnedá
Powerbanka – potlač: -    jednofarebná na vonkajšej strane powerbanky,  -    farba potlače: čierna,   -    trvácna, odolná voči oteru,  -    dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Powerbanka - vizualizácia: -    viď. príloha č. 1 Obrazová dokumentácia
 3. Taška (vrátane potlače)
Funkcia
Reklamné predmety pre účastníkov seminára a priemyselnú sféru (propagácia a publicita projektu).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo: ks 65
Odolnosť do hmotnosti: kg 5
Rozmery: cm 33 x 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: -    so šnúrkou na stiahnutie s hlavnou priehradkou so zapínaním na šnúrku v zhodnej farbe,   -    veľké a nastaviteľné ramenné popruhy
Materiál: -    210D Polyester
Farba: -    biela
Taška – potlač: -    jednofarebná na vonkajšej (prednej) tašky,   -    farba potlače: čierna,  -    trvácna, odolná voči oteru,  -    dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Taška - vizualizácia: -    viď. príloha č. 1 Obrazová dokumentácia
 4. Poznámkový blok s perom (vrátane potlače)
Funkcia
Reklamné predmety pre účastníkov seminára a priemyselnú sféru (propagácia a publicita projektu).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo: ks 65
Formát: - A5
Rozmer: cm 14,5 x 21 x 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: -    zápisník A5 s doskami z korku, linkovaným papierom a s perom s korkovým telom
Dodanie v darčekovej krabičke: -    áno
Materiál: -    papier
Farba bloku: -    hnedá béžová
Poznámkový blok s perom - potlač: -    jednofarebná na vonkajšej strane poznámkového bloku a na pere,  -    farba potlače: čierna,  -    trvácna, odolná voči oteru,  -    dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Poznámkový blok s perom - vizualizácia: -    viď. príloha č. 1 Obrazová dokumentácia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače VLAJKA + TEXT a LOGO + TEXT v súlade s požiadavkami programovej dokumentácie, príručka pre prijímateľa – príklady publicity – použitie loga Interreg V-A SK-CZ a EÚ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly.
Požaduje sa predložiť bezplatný vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy – grafické znázornenie potlače VLAJKA+ TEXT a LOGO + TEXT do 5 pracovných dní od odsúhlasenia požadovaných vizuálov.
Ak grafické znázornenie nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať.
Požaduje sa dodržanie vysokej kvality tlače, dodržanie farebnosti tlače.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby; b) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly a nimi poverené osoby; d) Certifikačný organ; e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (napr. v ČR: Ministerstvo financií ČR – odbor Auditný orgán) a nimi poverené osoby; f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov; g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly Prijímateľovi.
Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu Prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

22.07.2022 08:00 — 22.08.2022 13:00

260,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

3 427,48

3 427,48

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.07.2022 13:58

12.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 77
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2022 10:17 - Vstupná ponuka 3 427,00 € Cena bez DPH
12.07.2022 07:00 - Najvýhodnejšia ponuka 3 376,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS