35960736
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Štúrova 147, Nitra, 94965, SVK
44010834
ALBERA Slovensko s. r. o.
Ľ. Podjavorinskej 10A, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Fréza na čistenie krajníc pripojiteľná na univerzálne kosačkové rameno MULAG MKF 600 - nová nepoužívaná
fréza, kosačkové rameno
Tovar, Služba
1. Fréza na čistenie krajníc pripojiteľná na univerzálne kosačkové rameno MULAG MKF 600 - nová nepoužívaná
|
|
---|---|
Funkcia |
Fréza na čistenie krajníc pripojiteľná na univerzálne kosačkové rameno MULAG MKF 600 - nová nepoužívaná. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovná šírka zariadenia | mm | 1 000 | ||
Pracovné otáčky zariadenia | ot/min | 500 | ||
Hmotnosť zariadenia | kg | 280 | 425 | |
Požadovaný tlak oleja | bar | 340 | ||
Prietok oleja | l/min | 62 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plná kompatibilnosť frézy s univerzálnym kosačkovým ramenom MULAG MKF 600 | požaduje sa |
Ovládanie pracovných funkcií z kabíny vodiča | požaduje sa |
Odskúšanie a uvedenie zariadenia do prevádzky | požaduje sa |
Technická a prevádzková dokumentácia | požaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodací termín: maximálne 17 týždňov od uzavretia KZ. |
Nový, doposiaľ nepoužívaný stroj, v počte 1 ks. |
Vrátane uvedenia stroja do prevádzky a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu cca 1 hodiny. |
Zariadenie musí byť dodané na dvor zadávateľa vrátane prvotnej montáže a riadneho zaškolenia obsluhy. |
Servisný zásah sa požaduje zrealizovať najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Požadovaná záruka: min. 24 mesiacov od uvedenia do prevádzky. |
Požaduje sa zabezpečenie náhradných dielov počas celej životnosti stroja. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu. |
Požaduje sa uviesť: meno priezvisko, telefón, e-mail kontaktnej osoby zodpovednej za dodávku požadovaného tovaru. |
Parametre ponúkaného tovaru musia byť min. také, alebo lepšie, aké sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii OF a musí obsahovať výbavu požadovanú v technickej špecifikácii a v osobitných požiadavkách na plnenie OF. |
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu, typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu. |
Dodávateľ preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zákazky, alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zákazky, alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ, alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak v momente uzavretia KZ nie je dodávateľ zapísaný v registri partnerov verejného sektora, v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu predávajúceho do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto KZ, kupujúci je oprávnený od nej odstúpiť. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EP (EKS). |
Bašta IV, Okružná cesta, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
25.07.2022 07:00 — 18.11.2022 15:00
1,00 ks
18 000,00
18 000,00
Uchádzač predloží technický popis a fotodokumentáciu ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2022 10:44
22.07.2022 09:00
22.07.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2022 17:01 - Vstupná ponuka | 17 990,00 | € | Cena bez DPH |
21.07.2022 17:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: