37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Toaletný papier, Papierové utierky, Mydlo tekuté do zásobníkov
Toaletný papier, Papierové utierky ZZ, Mydlo tekuté do zásobníkov, 1 l, 5 l
Tovar, Služba
1. 1. toaletný papier JUMBO 190 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. priemer kotúča | mm | 190 | ||
1. dĺžka papiera - návin | m | 126 | ||
1. počet vrstiev | vrstvy | 2 | ||
1. váha kotúča | g | 340 | ||
1. požadované množstvo | ks | 4608 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. materiál | celulóza |
1. farba | biela |
2. 2. papierové utierky ZZ, biele; 2-vrstvové; do zásobníku typu KATRIN
|
|
---|---|
Funkcia |
- na osobnú hygienu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. počet vrstiev | vrstvy | 2 | ||
2. požadované množstvo | bal. | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. 150 ks v balení | |
2. farba | biela |
2. materiál | celulóza |
3. 3. Tekuté mydlo do zásobníkov typu TORK 1L v patrónach (TORK 421501 S1)
|
|
---|---|
Funkcia |
- jemné krémové tekuté mydlo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. objem | l | 1 | ||
3. požadované množstvo | l | 510 |
4. 4. Tekuté mydlo antibakteriálne, neparfumované, 5l bandaska
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4. objem | l | 5 | ||
4. požadované množstvo | l / bal. | 225/225 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4. tekuté mydlo antibakteriálne, neparfumované | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb; |
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak; |
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúr je 60 dní. |
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
35 174,71
29 312,26
Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2022 12:03
11.07.2022 12:15
11.07.2022 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2022 16:34 - Vstupná ponuka | 35 172,00 | € | Cena s DPH |
07.07.2022 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: