00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
31560270
A.R.S. spol. s r.o.
Medený Hámor 4, Banská Bystrica, 97401, SVK
Pneumatiky pre služobné motorové vozidlá
letné pneumatiky, zimné pneumatiky
Tovar, Služba
1. Nákup 116 ks letných pneumatík a 132 ks zimných pneumatík pre služobné motorové vozidlá (ďalej iba "SMV").
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových 116 ks letných pneumatík a 132 ks zimných pneumatík pre služobné motorové vozidlá (ďalej iba "SMV"). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Letné pneumatiky 165/70 R14 | ks | 28 | ||
Letné pneumatiky 185/55 R15 | ks | 4 | ||
Letné pneumatiky 205/55 R16 | ks | 24 | ||
Letné pneumatiky 195/55 R15 | ks | 8 | ||
Letné pneumatiky 185/65 R15 | ks | 20 | ||
Letné pneumatiky 225/65 R16 | ks | 4 | ||
Letné pneumatiky 195/65 R15 | ks | 24 | ||
Letné pneumatiky 215/65 R16 | ks | 4 | ||
Zimné pneumatiky 195/55 R15 | ks | 8 | ||
Zimné pneumatiky 195/65 R15 | ks | 32 | ||
Zimné pneumatiky 225/65 R16C | ks | 4 | ||
Zimné pneumatiky 205/55 R16 | ks | 24 | ||
Zimné pneumatiky 185/55 R15 | ks | 8 | ||
Zimné pneumatiky 195/65 R16 | ks | 8 | ||
Zimné pneumatiky 185/65 R15 | ks | 16 | ||
Zimné pneumatiky 215/65 R16 | ks | 4 | ||
Zimné pneumatiky 165/70 R14 | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objednávateľ požaduje dodať pneumatiky preukázateľne vyrobené v roku 2022. | Pneumatiky vyrobené v roku 2022 |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi predmet zákazky vrátane dopravy v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry““) a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa ÚKSÚP Matúškova 21,Bratislava. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovary na základe čiastkových písomných objednávok, podpísaných oprávnenou osobou Objednávateľa na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. |
5.2 Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí vyloženie tovaru v mieste plnenia spôsobom, ktorý určí objednávateľ. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou dodacích listov vystavených dodávateľom. |
6.2 Dodací list musí obsahovať: označenie dodávateľa a odberateľa, termín dodávky, názov tovaru, veľkosť balenia, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, samostatne DPH, dátum prevzatia tovaru. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na dodacom liste výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový dodací list/faktúra. |
6.4 Tovar musí byť nový, nerozbalený, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
7.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
7.3 Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
7.4 Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku. |
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
8. TRVANIE ZMLUVY |
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené na základe jednotlivých čiastkových objednávok. |
9.4 Dodací list podľa bodu 6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.3 Objednávateľ požaduje dodať pneumatiky preukázateľne vyrobené najneskôr v roku 2022. |
10.4 V prípade, že bude objednávateľom preukázané, že dodané tovary nie sú originálne (nové) , resp. nebudú spĺňať požadované kvalitatívne a technické parametre, bude táto skutočnosť považovaná za podstatné porušenie zmluvných podmienok, tovar bude dodávateľovi vrátený a objednávateľ bude môcť od predmetnej zmluvy jednostranne odstúpiť. |
10.5 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
15 381,49
12 817,91
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2022 08:07
22.07.2022 10:00
22.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2022 16:28 - Vstupná ponuka | 15 381,49 | € | Cena s DPH |
21.07.2022 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 374,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: