• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 08:50

Detail zákazky Z20227230

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 08:50

Základné údaje

Z20227230

OF-256541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6656141

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

pomocný spotrebný laboratórny materiál

skúmavky, tampón, sterilné, banka, lievik, kadička, guľatá

  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 33791000-1 - Sklenené výrobky
  • 33792000-8 - Sklenené výrobky pre farmáciu
  • 33793000-5 - Sklenené výrobky pre laboratóriá
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. pomocný spotrebný laboratórny materiál
Funkcia
chemické analýzy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sterilné skúmavky (PP) s guľatým dnom a rovným uzáverom, krátke, 16x100 mm 1bal/20 KS 75
Sterilné skúmavky (PP) s guľatým dnom a rovným uzáverom, dlhé 16x160 mm 1bal/ 500 ks 2
Petriho misky umelohmotné (PS), sterilné, priemer 60 mm 1bal/15 ks 67
Jednorazové plastové bakteriologické kľučky, sterilné, 20 ks./bal. 1bal/20 ks 50
Sterilný bavlnený tampón, individuálne balenie 1bal/ 100 ks 3
Banka kužeľová podľa Erlenmeyera so zábrusom (NZ), širokohrdlá (50/45 mm), objem 250 ml 1bal/ 1 ks 40
Kadička s výlevkou nízka, objem 800 ml 1bal/ 1 ks 10
Kadička s výlevkou vysoká, objem 800 ml 1bal/ 1 ks 10
Lievik analytický, priemer 55/8 mm, dĺžka 50 – 55 mm 1bal/ 1 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa aby bol tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s dobou použiteľnosti minimálne 70% výrobcom stanovenej doby exspirácie od dodania na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ môže dodávať tovar v lehote plnenia zmluvy postupným čiastkovým plnením.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8; Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.07.2022 08:00 — 20.07.2022 12:00

1,00 súbor položiek

1 495,26

1 495,26

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2022 10:43

06.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 423
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2022 10:02 - Vstupná ponuka 1 495,00 € Cena bez DPH
06.07.2022 07:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 494,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS