• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 12:15

Detail zákazky Z20227215

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 12:15

Základné údaje

Z20227215

OF-257871

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6656135

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

35754281

i-Step communication, s.r.o.

Pluhová 10/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka respirátorov typ FFP2 bez výdychového ventilu, vyhotovených podľa normy EN 149:2001+A1:2009 resp. GB 2626-2006, resp. GB 2626-2019 . Respirátor musí mať účinnosť filtrácie podľa vyššie uvedenej normy minimálne 94% (FFP2). Respirátor musí byť v zhode s EN 149:2001+A1:2009. Respirátor musí byť označený značkou CE. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu, vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009 ks 30 000
Účinnosť filtrácie respirátoru podľa normy EN 149:2001+A1:2009 % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Respirátor určený na jednorázové použitie áno
Respirátor s upevnením na gumičky áno
Forma upevnenia za uši
Respirátor s formovateľnou nosovou sponou áno - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa
Výrobok (respirátor) v zhode s EN 149:2001+A1:2009 typ FFP2 alebo ekvivalentnou normou áno
Výrobok označený značkou CE áno
Označenie typu filtra a normy priamo na výrobku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo, v celom objeme.
Pred kompletnou dodávkou dodávateľ doručí objednávateľovi vzorky (v počte 5ks) za účelom preskúmania splnenie všetkých požadovaných vlastností.
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

11.07.2022 09:00 — 14.07.2022 09:00

1,00 zákazka

3 600,00

3 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Trváme na technických vlastnostiach a osobitných požiadavkách na plnenie uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2022 08:35

06.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 346
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2022 09:04 - Vstupná ponuka 3 599,00 € Cena bez DPH
04.07.2022 22:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS