17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Laserové tlačiarne
tlačiareň, laserová, tlač, čiernobiela
Tovar, Služba
1. Laserová tlačiareň HP LaserJet PRO M404dn resp. ekvivalent s minimálne rovnakými alebo lepšími technickými vlastnosťami
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formáty papiera | A4, A5, A6, Formát obálok a ďalšie: B5, B6 |
Technológia tlače | laserová tlač - č/b tlač |
funkcia | automatická obojstranná tlač (duplex), Google Print, Air Print |
Rozlíšenie tlače | 1200 DPI |
Rýchlosť tlače | 38 str./min |
Maximálne zaťaženie min. | 80 0000 strán A4/mes. |
Tlač prvej stránky | max. 6 sek. |
Vstupný zásobník | min. 250 - 900 listov |
2. vstupný zásobník | min. 100 listov |
Výstupný zásobník | min. 150 listov |
Displej | min. grafický LCD s podsvietením |
Interná pamäť | 256 MB |
Rozhranie tlačiarne | min. USB, LAN |
podporované operačné systémy | Windows 10, 8.1, 8,7, Vista Mac OS X 10.11, 10.10, 10.9, 10.8, 10.7, LINUX, UNIX |
Tlačové jazyky | PDF /postscript 3/URF/PCL5c/PCL6/PGW Raster |
Porty | 1xUSB 2.0, 1x interný sieťový adaptér RJ 45 10/100TX |
Toner | toner X min. na 10 000 strán |
Toner aj optický valec v jednom kuse | požaduje sa |
Príslušenstvo | napájací kábel, USB kábel min. 2m, štartovací toner |
Predĺženie záruky na 3 roky | požaduje sa |
Nový tovar nie repasovaný. | požaduje sa |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, pri zachovaní jednotkovej ceny. |
3. Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie predpokladaného množstva tovaru objednávateľom v celom rozsahu nezakladá právo dodávateľa uplatniť voči objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody |
4. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodanie tovaru sa uskutoční na základe vystavenej objednávky objednávateľa. |
5. Požaduje sa dodanie tovaru |
5.1 do 30 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
5.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
5.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
5.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
5.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
6. Dodanie sa uskutoční na vlastné náklady dodávateľa, tak aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením. Pred dodaním je potrebné preukázateľne upovedomiť objednávateľa min. 2 pracovné dni vopred, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní. |
7. Požaduje sa záruka na dobu 36 mesiacov. Dodávateľ zaväzuje zabezpečovať záručný servis výlučne prostredníctvom autorizovaných servisných stredísk výrobcu tlačiarní. V rámci záruky sa dodávateľ zaväzuje zabezpečovať záručný servis vrátane vyzdvihnutia tlačiarne a jej dovozu späť z opravy a poskytnutím náhradnej tlačiarne po dobu opravy. Súčasťou dodávky tovaru je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk/strediska dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy. |
8. Súčasťou dodávky tovaru je návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku |
9. Prevzatie riadne dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. |
10.Dodávka a fakturácia predmetu zmluvy sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
11.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu a kópiu objednávky objednávateľa ako jej povinnú prílohu. |
12.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
13.Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. |
14.Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry. |
15.Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
16.Kúpna cena tovaru zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného tovaru a poskytovaním záručného servisu. |
17. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
19. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Laserové tlačiarne", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
1.2 Prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného produktu. Prospektový materiál musí obsahovať popis vlastností ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. |
1.3 Podpísanú kalkuláciu ceny |
1.4 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
C. Ukončenie zmluvy |
1.Zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán. |
2.Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
E. Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
50,00 ks
11 750,00
11 750,00
1. Technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. 2. Prospekt ponúkaného produktu. 3. Podpísaná kalkulácia ceny.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2022 08:08
20.07.2022 10:00
20.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2022 16:15 - Vstupná ponuka | 11 750,00 | € | Cena bez DPH |
20.07.2022 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 749,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: