• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 14:45

Detail zákazky Z20227166

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 14:45

Základné údaje

Z20227166

OF-256754

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6700594

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36221945

AITEN, a.s.

Bajkalská 19B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie nástroja na modelovanie vnútropodnikových procesov

vnútropodnikové procesy, modelovanie procesov, SIGNAVIO

  • 72316000-3 - Analýza údajov
  • 72245000-4 - Systémové analýzy a programovanie na zmluvu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nástroj na modelovanie vnútropodnikových procesov pre informačný systém SAP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAP Intel Robotic Process Automation unattended 1 Concurrent Sessions 1
SAP Signavio Process Manager 1 Users 6
SAP Signavio Process Governance 1 Users 5
SAP Signavio Process Collaboration Hub 10 Users 30
SAP Signavio Process Governance Collaboration 10 Users 5
SAP Signavio Process Intelligence 200000 Records 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obmedzenie metriky používania stanovené vyššie reprezentuje maximálne ročné množstvo Metrík používania za obdobie 12 mesiacov. Nevzťahuje sa na Cloud Platform Free Voucher (ďalej len „CPEA“) a Pay-As-You-Go.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom verejného obstarávania je zaobstaranie nástroja na modelovanie vnútropodnikových procesov pre informačný systém SAP na obdobie 2 roky, a to od 01.08.2022 do 31.07.2024.
I.PLNENIE
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér, resp. cloudovú službu.
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.6 Poskytované cloudové služby, ktoré sú predmetom tohto plnenia, musia byť prevádzkované v tzv. “green cloud“, teda infraštruktúre prevádzkovanej na elektrickej energii z obnoviteľných zdrojov.
I.7 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy, v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia pre obstarávané riešenie.
c) vyplnenú Prílohu č.1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
d) potvrdenie SAP ako vendora, že dané cloudové službyktoré sú predmetom tohto plnenia, budú prevádzkované v tzv. “green cloud“, teda infraštruktúre prevádzkovanej na elektrickej energii z obnoviteľných zdrojov.
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytovať plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa od 01.08.2022 do 31.07.2024.
I.9 Poskytovateľ je oprávnený umožniť spoločnosti SAP zahrnúť názov a predplatené cloudové služby Objednávateľa do zoznamov zákazníkov a verejných informácií o príjmoch spoločnosti SAP.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia budú faktúry Poskytovateľa doručované mesačne za jednotlivé mesiace poskytovania služieb, v počte jedna faktúra za jeden mesiac, vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“). Poskytovateľ je povinný vystaviť a doručiť Objednávateľovi faktúru vždy do štvrtého (4.) dňa príslušného mesiacu, za ktorý sa faktúra vystavuje a doručuje.
III.2 Pri prijatí služby zdaniteľnou osobou v SR (platiteľom alebo podnikateľom – neplatiteľom DPH) sa príjemcom služby uplatňuje prenos daňovej povinnosti pri službe poskytnutej zahraničným dodávateľom – t. j. tak z členského štátu EÚ, ako aj z nečlenského štátu EÚ. Vyplýva to z ustanovení § 69 ods. 2 a 3 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov...
...Ak je prijatá služba dodaná podnikateľom z tretieho štátu alebo iného členského štátu, pričom sa miesto dodania určilo podľa miesta usadenia tuzemského podnikateľa v zmysle § 15 ods. 1 zákona o DPH, potom podľa § 69 ods. 3 zákona o DPH zdaniteľná osoba je povinná platiť daň v tuzemsku. Na faktúre sa uvedie povinná formulka „Prenesenie daňovej povinnosti“ a teda služba sa fakturuje za cenu bez DPH.
III.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry poštou, resp. osobne do podateľne v sídle Objednávateľa.. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.4 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05% za každý deň omeškania z hodnoty zákazky až do momentu odstránenia závady spočívajúcej v nesprávnom plnení v zmysle technickej a funkčnej špecifikácii resp. ak by porušenie povinnosti pretrvávalo až do momentu odstúpenia od zmluvy.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, Zmluve.
V.4 Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.07.2024. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, pričom Poskytovateľ je povinný predmet Zmluvy poskytovať od 01.08.2022 do 31.07.2024.
V.5 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.6 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2022 00:00 — 31.07.2024 23:59

50,00 Concurrent Sessions / Users / Records

204 090,78

204 090,78

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.07.2022 10:13

19.07.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 463
 52
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2022 13:21 - Vstupná ponuka 204 030,00 € Cena bez DPH
13.07.2022 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka 203 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS