35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36221945
AITEN, a.s.
Bajkalská 19B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82101, SVK
Zaobstaranie nástroja na modelovanie vnútropodnikových procesov
vnútropodnikové procesy, modelovanie procesov, SIGNAVIO
Služba
1. Nástroj na modelovanie vnútropodnikových procesov pre informačný systém SAP
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SAP Intel Robotic Process Automation unattended | 1 Concurrent Sessions | 1 | ||
SAP Signavio Process Manager | 1 Users | 6 | ||
SAP Signavio Process Governance | 1 Users | 5 | ||
SAP Signavio Process Collaboration Hub | 10 Users | 30 | ||
SAP Signavio Process Governance Collaboration | 10 Users | 5 | ||
SAP Signavio Process Intelligence | 200000 Records | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obmedzenie metriky používania stanovené vyššie reprezentuje maximálne ročné množstvo Metrík používania za obdobie 12 mesiacov. Nevzťahuje sa na Cloud Platform Free Voucher (ďalej len „CPEA“) a Pay-As-You-Go. |
Názov |
Predmetom verejného obstarávania je zaobstaranie nástroja na modelovanie vnútropodnikových procesov pre informačný systém SAP na obdobie 2 roky, a to od 01.08.2022 do 31.07.2024. |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. |
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér, resp. cloudovú službu. |
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.6 Poskytované cloudové služby, ktoré sú predmetom tohto plnenia, musia byť prevádzkované v tzv. “green cloud“, teda infraštruktúre prevádzkovanej na elektrickej energii z obnoviteľných zdrojov. |
I.7 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy, v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia pre obstarávané riešenie. |
c) vyplnenú Prílohu č.1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
d) potvrdenie SAP ako vendora, že dané cloudové službyktoré sú predmetom tohto plnenia, budú prevádzkované v tzv. “green cloud“, teda infraštruktúre prevádzkovanej na elektrickej energii z obnoviteľných zdrojov. |
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytovať plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa od 01.08.2022 do 31.07.2024. |
I.9 Poskytovateľ je oprávnený umožniť spoločnosti SAP zahrnúť názov a predplatené cloudové služby Objednávateľa do zoznamov zákazníkov a verejných informácií o príjmoch spoločnosti SAP. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme. |
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia budú faktúry Poskytovateľa doručované mesačne za jednotlivé mesiace poskytovania služieb, v počte jedna faktúra za jeden mesiac, vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“). Poskytovateľ je povinný vystaviť a doručiť Objednávateľovi faktúru vždy do štvrtého (4.) dňa príslušného mesiacu, za ktorý sa faktúra vystavuje a doručuje. |
III.2 Pri prijatí služby zdaniteľnou osobou v SR (platiteľom alebo podnikateľom – neplatiteľom DPH) sa príjemcom služby uplatňuje prenos daňovej povinnosti pri službe poskytnutej zahraničným dodávateľom – t. j. tak z členského štátu EÚ, ako aj z nečlenského štátu EÚ. Vyplýva to z ustanovení § 69 ods. 2 a 3 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov... |
...Ak je prijatá služba dodaná podnikateľom z tretieho štátu alebo iného členského štátu, pričom sa miesto dodania určilo podľa miesta usadenia tuzemského podnikateľa v zmysle § 15 ods. 1 zákona o DPH, potom podľa § 69 ods. 3 zákona o DPH zdaniteľná osoba je povinná platiť daň v tuzemsku. Na faktúre sa uvedie povinná formulka „Prenesenie daňovej povinnosti“ a teda služba sa fakturuje za cenu bez DPH. |
III.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry poštou, resp. osobne do podateľne v sídle Objednávateľa.. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.4 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05% za každý deň omeškania z hodnoty zákazky až do momentu odstránenia závady spočívajúcej v nesprávnom plnení v zmysle technickej a funkčnej špecifikácii resp. ak by porušenie povinnosti pretrvávalo až do momentu odstúpenia od zmluvy. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, Zmluve. |
V.4 Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.07.2024. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, pričom Poskytovateľ je povinný predmet Zmluvy poskytovať od 01.08.2022 do 31.07.2024. |
V.5 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria. |
V.6 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2022 00:00 — 31.07.2024 23:59
50,00 Concurrent Sessions / Users / Records
204 090,78
204 090,78
v zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2022 10:13
19.07.2022 13:00
19.07.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2022 13:21 - Vstupná ponuka | 204 030,00 | € | Cena bez DPH |
13.07.2022 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 203 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: