• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 10:50

Detail zákazky Z20227162

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2022 10:50

Základné údaje

Z20227162

OF-256764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6700596

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36221945

AITEN, a.s.

Bajkalská 19B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie progresívneho ERP riešenia pre strategickú a digitálnu transformáciu

SAP, RISE, cloud

  • 72416000-9 - Poskytovatelia aplikačných služieb
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zaobstaranie cloudových služieb SAP RISE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RISE with SAP S/4HANA Cld, priv ed od 01.09.2022 do 31.08.2023 1 FUE Users 60
S/4 Cld, add non-prod tier, priv ed (XS) od 01.09.2022 do 31.08.2023 1 Entitlements Package 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom verejného obstarávania je zaobstaranie cloudových služieb SAP RISE na obdobie 1 rok, a to od 01.09.2022 do 31.08.2023.
I.PLNENIE
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér, resp. cloudovú službu.
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.5 Poskytované cloudové služby, ktoré sú predmetom tohto plnenia, musia byť prevádzkované v tzv. “green cloud“, teda infraštruktúre prevádzkovanej na elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.7 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia pre obstarávané riešenie.
c) vyplnenú Prílohu č.1 Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 Špecifikácia ceny a z Prílohy č. 2 Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru.
d) potvrdenie SAP ako vendora, že dané cloudové služby, ktoré sú predmetom tohto plnenia, budú prevádzkované v tzv. “green cloud“, teda infraštruktúre prevádzkovanej na elektrickej energii z obnoviteľných zdrojov.
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytovať plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa od 01.09.2022 do 31.08.2023.
I.9 Súčasťou plnenia je RISE with SAP S/4 HANA; BEZPLATNÝ POUKAZ PRE CLOUD PLATFORM (CPEA) v príslušnej hodnote stanovenej štandardizovaným postupom spoločnosti SAP ako vendora.
I.10 Poskytovateľ je oprávnený umožniť spoločnosti SAP ako vendorovi, zahrnúť názov a predplatené cloudové služby Objednávateľa do zoznamov zákazníkov a verejných informácií o príjmoch spoločnosti SAP.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
II.8 Rozhodujúcim kritériom je cena bez DPH.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia budú faktúry Poskytovateľa doručované mesačne za jednotlivé mesiace poskytovania služieb, v počte jedna faktúra za jeden mesiac, vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľ je povinný vystaviť a doručiť Objednávateľovi faktúru vždy do štvrtého (4.) dňa príslušného mesiaca, za ktorý sa faktúra vystavuje a doručuje.
III.2 Pri prijatí služby zdaniteľnou osobou v SR (platiteľom alebo podnikateľom – neplatiteľom DPH) sa príjemcom služby uplatňuje prenos daňovej povinnosti pri službe poskytnutej zahraničným dodávateľom – t. j. tak z členského štátu EÚ, ako aj z nečlenského štátu EÚ. Vyplýva to z ustanovení § 69 ods. 2 a 3 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov...
...Ak je prijatá služba dodaná podnikateľom z tretieho štátu alebo iného členského štátu, pričom sa miesto dodania určilo podľa miesta usadenia tuzemského podnikateľa v zmysle § 15 ods. 1 zákona o DPH, potom podľa § 69 ods. 3 zákona o DPH zdaniteľná osoba je povinná platiť daň v tuzemsku. Na faktúre sa uvedie povinná formulka „Prenesenie daňovej povinnosti“ a teda služba sa fakturuje za cenu bez DPH.
III.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry poštou, resp. osobne do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.4 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05% za každý deň omeškania z hodnoty zákazky až do momentu odstránenia závady spočívajúcej v nesprávnom plnení v zmysle technickej a funkčnej špecifikácii resp. ak by porušenie povinnosti pretrvávalo až do momentu odstúpenia od zmluvy.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, Zmluve.
V.4 Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.08.2023. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, pričom Poskytovateľ je povinný predmet Zmluvy poskytovať od 01.09.2022 do 31.08.2023.
V.5 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.6 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2022 00:00 — 31.08.2023 23:59

61,00 FUE Users / Entitlements Package

207 891,83

207 891,83

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.07.2022 10:13

19.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2022 13:34 - Vstupná ponuka 207 750,00 € Cena bez DPH
13.07.2022 16:24 - Najvýhodnejšia ponuka 207 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS