• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2022 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2022 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2022 10:05

Detail zákazky Z20227139

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2022 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2022 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2022 10:05

Základné údaje

Z20227139

OF-257784

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6661137

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31559123

KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.

Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kamenivo na zimný posyp ciest

Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest

  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo na zimný posyp ciest frakcie 4/8.
Funkcia
Nákup prírodného kameniva na zimný posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Inertný posypový materiál, frakcia 4/8 + dovoz materiálu z výrobne dodávateľa  do miesta určenia. tona 0 3 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a Katalógových listov kameniva KLK 1/2021 kapitola V/3 vydaných Ministerstva dopravy a výstavby SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií z 25.9.2021.
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy.
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk a vápenec.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy  do miesta určenia.
2. Jednotková cena ocenenej položky vrátane dopravy je maximálna a záväzná počas platnosti zmluvy.
3. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (bod 1., 2.  vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
4. Predávajúci predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o parametroch a Protokol o skúškach spĺňajúce vlastnosti kameniva pre zimný posyp uvedené v KLK 1/2021 kapitola V/3.
5. Predávajúci predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy Čestné vyhlásenie, že tovar bude v celom objeme dodávaný z výrobne uvedenej vo Vyhlásení o parametroch vrátane názvu a adresy výrobne.
6. V prípade, ak predávajúci nie je výrobcom kameniva deklarovaného vo Vyhlásení o parametroch, je predávajúci povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie, že tovar bude v celom objeme dodávaný od výrobcu z výrobne uvedeného vo Vyhlásení o parametroch.
7. Tovar na základe prvej objednávky v predpokladanom množstve 100 ton je potrebné dodať do 10 dní od doručenia objednávky, pričom prvá objednávka bude vystavená najneskôr do 10 dní od začiatku lehoty plnenia zmluvy.
8. Dodávky budú realizované priebežne na základe čiastkových objednávok. Dodanie tovaru počas pracovných dní je do 13,30 hod.
9. Minimálne množstvo jednej objednávky a dodávky cca 25 ton.
10. Požadovaná lehota dodania: do 5. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy.
11. Kupujúci pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok.
12. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
13. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
14. Záručná doba - 24 mesiacov.
15. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
16. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého Vyhlásenia o parametroch kameniva. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
17. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci.
18. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
19. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list - vážny lístok, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
20. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru.
21. Predávajúci vystaví faktúru za odobraté množstvo kameniva sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových objednávok.
22. Prílohou faktúry budú dodacie listy vr. kupujúcim potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo tovaru.
23. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
24. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
25. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
26. Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predloženého Vyhlásenia o parametroch tovaru podľa platných technických noriem.
27. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady tovaru neodkladne reklamovať v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia písomne, emailom.
28. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bezodkladne najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie.
29. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je predávajúci povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Predávajúci zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie.
30. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
31. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
31. a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
31. b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
31. c) nedodržanie jednotkových cien,
31. d) nepredloženie podrobného rozpisu ocenenej položky (bod 1., 2.) do 5 dní od uzavretia zmluvy,
31. e) nepredloženie požadovaných dokladov do 5dní od uzavretia zmluvy – Vyhlásenie o parametroch a Protokol o skúškach,
31. f) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s preukázaním zhody vo Vyhlásení o parametroch v zmysle bodu 5. vr. uvedenia názvu a adresy lomu do 5 dní od uzavretia zmluvy,
31. g) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, že dodávka bude realizovaná od vlastníka/prenajímateľa lomu v celkovom vysúťaženom objeme v prípade, ak predávajúci nie je výrobcom kameniva deklarovaného vo Vyhlásení o parametroch do 5 dní od uzavretia zmluvy,
31. h) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy,
32. Ukončenie zmluvy môže nastať:
32. a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
32. b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
32. c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme,
32. d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
33. Kupujúci je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede predávajúcemu, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená.
34. a) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra.
34. b) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
35. Predávajúci berie na vedomie, že maximálne množstvo tovaru nemusí byť odobraté.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

262, Radoľa, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika

12

3 300,00 t

35 409,00

35 409,00

Návrh plnenia je v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2022 08:06

07.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2022 07:58 - Vstupná ponuka 35 409,00 € Cena bez DPH
06.07.2022 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 35 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS