42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
31559123
KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
Kamenivo na zimný posyp ciest
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest
Tovar, Služba
|
1. Kamenivo na zimný posyp ciest frakcie 4/8.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup prírodného kameniva na zimný posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Inertný posypový materiál, frakcia 4/8 + dovoz materiálu z výrobne dodávateľa do miesta určenia. | tona | 0 | 3 300 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a Katalógových listov kameniva KLK 1/2021 kapitola V/3 vydaných Ministerstva dopravy a výstavby SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií z 25.9.2021. | |
| Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy. | |
| Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk a vápenec. |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy do miesta určenia. |
| 2. Jednotková cena ocenenej položky vrátane dopravy je maximálna a záväzná počas platnosti zmluvy. |
| 3. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (bod 1., 2. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| 4. Predávajúci predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o parametroch a Protokol o skúškach spĺňajúce vlastnosti kameniva pre zimný posyp uvedené v KLK 1/2021 kapitola V/3. |
| 5. Predávajúci predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy Čestné vyhlásenie, že tovar bude v celom objeme dodávaný z výrobne uvedenej vo Vyhlásení o parametroch vrátane názvu a adresy výrobne. |
| 6. V prípade, ak predávajúci nie je výrobcom kameniva deklarovaného vo Vyhlásení o parametroch, je predávajúci povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie, že tovar bude v celom objeme dodávaný od výrobcu z výrobne uvedeného vo Vyhlásení o parametroch. |
| 7. Tovar na základe prvej objednávky v predpokladanom množstve 100 ton je potrebné dodať do 10 dní od doručenia objednávky, pričom prvá objednávka bude vystavená najneskôr do 10 dní od začiatku lehoty plnenia zmluvy. |
| 8. Dodávky budú realizované priebežne na základe čiastkových objednávok. Dodanie tovaru počas pracovných dní je do 13,30 hod. |
| 9. Minimálne množstvo jednej objednávky a dodávky cca 25 ton. |
| 10. Požadovaná lehota dodania: do 5. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy. |
| 11. Kupujúci pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok. |
| 12. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
| 13. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
| 14. Záručná doba - 24 mesiacov. |
| 15. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru. |
| 16. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého Vyhlásenia o parametroch kameniva. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
| 17. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci. |
| 18. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
| 19. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list - vážny lístok, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. |
| 20. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru. |
| 21. Predávajúci vystaví faktúru za odobraté množstvo kameniva sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových objednávok. |
| 22. Prílohou faktúry budú dodacie listy vr. kupujúcim potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo tovaru. |
| 23. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
| 24. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
| 25. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
| 26. Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predloženého Vyhlásenia o parametroch tovaru podľa platných technických noriem. |
| 27. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady tovaru neodkladne reklamovať v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia písomne, emailom. |
| 28. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bezodkladne najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie. |
| 29. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je predávajúci povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Predávajúci zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie. |
| 30. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
| 31. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
| 31. a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
| 31. b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
| 31. c) nedodržanie jednotkových cien, |
| 31. d) nepredloženie podrobného rozpisu ocenenej položky (bod 1., 2.) do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
| 31. e) nepredloženie požadovaných dokladov do 5dní od uzavretia zmluvy – Vyhlásenie o parametroch a Protokol o skúškach, |
| 31. f) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s preukázaním zhody vo Vyhlásení o parametroch v zmysle bodu 5. vr. uvedenia názvu a adresy lomu do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
| 31. g) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, že dodávka bude realizovaná od vlastníka/prenajímateľa lomu v celkovom vysúťaženom objeme v prípade, ak predávajúci nie je výrobcom kameniva deklarovaného vo Vyhlásení o parametroch do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
| 31. h) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
| 32. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
| 32. a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
| 32. b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
| 32. c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
| 32. d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
| 33. Kupujúci je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede predávajúcemu, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
| 34. a) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
| 34. b) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
| 35. Predávajúci berie na vedomie, že maximálne množstvo tovaru nemusí byť odobraté. |
262, Radoľa, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
12
3 300,00 t
35 409,00
35 409,00
Návrh plnenia je v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2022 08:06
07.07.2022 09:00
07.07.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.07.2022 07:58 - Vstupná ponuka | 35 409,00 | € | Cena bez DPH |
| 06.07.2022 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 400,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: