• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2022 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 10:50

Detail zákazky Z20227127

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2022 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 10:50

Základné údaje

Z20227127

OF-256654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6647222

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie kancelárie

kancelárske stoly, kancelársky nábytok, kancelárske skrine

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky kontajner
Funkcia
Kancelársky kontajner pod pracovný stôl.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky kontajner ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 50 cm
výška max. 60 cm
hĺbka max. 50 cm
počet zásuviek min. 4 -5
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 2. Kancelárska skriňa s dvierkami stredná
Funkcia
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa s dvierkami stredná ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 90 - 100 cm
výška max. 110 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 3. Policová skriňa s dvierkami
Funkcia
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policová skriňa s dvierkami ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 80 cm
hĺbka min. 32 cm
výška min. 178 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
Skriňa z laminovanej drevotriesky, hrany sú olepené ABS plastovou hranou hrúbky min. 1 mm vo farbe dekóru dosky, dvierka uzamykateľné, s dvoma kľúčmi.
 4. Kancelársky stôl
Funkcia
Kancelársky stôl do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 80 cm
dĺžka min. 150 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 5. Váľanda molitanová
Funkcia
Váľanda molitanová.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váľanda molitanová. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery
dĺžka min. 190 cm
šírka min. 80 cm
 6. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnené sedadlo, sieťované operadlo z kvalitnej sieťoviny, mechanika s plynulým nastavením výšky sedadla, opierky rúk plastové, kolieska vhodné na tvrdé podlahy (parkety)
Preferované farby modrá, čierna, šedá
foto pre ilustráciu v prílohe č. 2
 7. Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie)
Funkcia
Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť min. 150 kg, farba preferujeme čiernu, podpery na ruky, kreslo je vyplnené penou s vysokou hustotou s dlhou trvanlivosťou. Šírka sedadla min. 50 cm, výška operadla min. 75 cm, celková výška 112 - 120 cm, plynový piest pre výškové nastavenie kresla, materiál poťahu - ekokoža.
 8. Zasadacia (konferenčná) stolička
Funkcia
Zasadacia (konferenčná) stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zasadacia (konferenčná) stolička ks 54
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnená konferenčná stolička, pevný oceľový rám odolný proti poškodeniu, huba použitá v sedle je odolná voči poklesu a deformácii.
 9. Regál
Funkcia
Regál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Regál ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 40 cm
výška min. 108 cm
hĺbka min. 40 cm
police z dreva
foto pre ilustráciu príloha č. 2
 10. Komoda zásuvková
Funkcia
Komoda zásuvková
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Komoda zásuvková ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: min. š. 80 cm x h. 43 cm x v. 85 cm
 11. Kreslo
Funkcia
Kreslo do kancelárie bez koliesok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kreslo bez koliesok ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kreslo bez koliesok
Materiál:
Sedadlo bavlna, kov, polyester
Operadlo bavlna, kov, polyester
Opierky rúk brezová dyha, príp. iný ekvivalent dreva
Nohy brezová dyha, príp. iný ekvivalent dreva, kov
Lakovaná úprava.
Náplň pena
Farba preferujú sa tmavšie farby
Rozmery zmontované: š. min. 67 cm, v. min. 92 cm, h. min. 78 cm
foto pre ilustráciu príloha č. 2
 12. Kancelárska skriňa vysoká s nikou
Funkcia
Kancelárska skriňa vysoká s nikou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa vysoká s nikou ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer:
šírka 90-100 cm
výška max. 180 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 13. Šatník
Funkcia
Šatník do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatník ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojdverový šatník s dvoma zásuvkami
Rozmery:
šírka max. 85 cm
výška min. 180 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji (Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica). Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

06.07.2022 12:00 — 03.08.2022 12:00

103,00 ks

7 495,28

7 495,28

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ požaduje predloženie špecifikácie ponúkaného tovaru na odsúhlasenie, po ukončení súťaže.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.06.2022 11:12

01.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2022 12:17 - Vstupná ponuka 7 495,00 € Cena bez DPH
01.07.2022 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 7 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS