00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Papierenské výrobky
Papierenské výrobky
Tovar, Služba
1. Papierenské výrobky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kuchynské utierky biele, 100% celulóza, 2-vrstvové, návin role min. 11m, vysoká savosť, balenie 4 ks | 50 bal |
toaletný papier Jumbo 19 cm, 2-vrstvový, 100% celulóza, biely, návin min. 117m, plošná hmotnosť min. 32g/m², extra jemný, pevný | 600 ks |
toaletný papier 2-vrstvový, biely, 100% celulóza, návin min. 68m, plošná hmotnosť min. 32 g/m², extra jemný, pevný | 1500 ks |
toaletný papier 3-vrstvový, biely, 100% celulóza, návin min. 18m, plošná hmotnosť min. 38 g/m², extra jemný, pevný | 2000 ks |
papierové utierky 1 vrstvové recyklované kotúčové 19 cm do dávkovačov, návin 150 m /zelené/ v balení 6 ks | 75 bal |
papierové vrece 65x120x18 cm, 2-vrstvové | 50 ks |
papierový filter2 vrst.BLUE VAC 11, Rozmery vrecka: 520 x 165 mm, hĺbka: 100 mm, balenie 5 ks | 8 bal |
čiapka kuchárská vysoká netkaná textília 24 cm /10 ks | 20 bal |
čiapka kuchárska,lodička, z papiera, biela/ 25 ks | 1 bal |
čepiec kuchársky, biely, extra ľahký /100 ks | 1 bal |
zástera kuchárska jednorázová /100 ks | 5 bal |
papier pergamenový 70x100 cm | 20 kg |
motúz biely potravinársky 100% ľan | 100 gr 10 ks |
servítky biele,1 vrstvové, 33 x33 cm ,extra soft,70ks/balík | minimum 40 bal/kart - 500 bal |
servítky - rôzne farby, 2 vrstvové, 33x 33 cm , 250 ks/balík | minimum 8 bal/kart - 365 bal |
servítky na slávnostné a sezónne prestieranie ako je ples,svadba,silvester, Vianoce, Veľká noc a pod., moderná náhrada textilných obrúskov,zásluhou ušľahtilého papiera - netkanej textílie napodobňujúceho látku je mäkký ale pevný servítok,rôzne farby a vzory,40 x40 cm | minimum 50 ks/bal - 50 bal |
šerpy na slávnostné a sezónne prestieranie ako je ples,svadba,silvester, Vianoce, Veľká noc a pod. ,moderná náhrada textilných obrúskov,netkaná textília, rôzne farby a vzory | minimum 0,4mx24 m/rol - 40 rol |
naperón na slávnostné a sezónne prestieranie ako je ples,svadba,silvester, Vianoce, Veľká noc a pod. ,moderná náhrada textilných obrúskov,netkaná textília, rôzne farby a vzory ,80x80 cm | minimum 40 ks/bal - 20 bal |
dekoračné krajky,z papiera,okrúhle pod koláče,18 cm | minimum 100 ks/bal - 10 bal |
dekoračné krajky, z papiera,okrúhle pod koláče,22 cm | minimum 100 ks/bal - 10 bal |
dekoračné krajky, z papiera,oválne pod koláče, 17x24 cm | minimum 100 ks/bal - 10 bal |
dekoračné krajky, z papiera,oválne pod koláče, 28x36 cm | minimum 100 ks/bal - 10 bal |
cukrárska krabica s úchopom,z pevnej lepenky,EKO produkt, 100% kompostovateľný obal - hnedý, 27x18x10 cm | minimum 25 ks/bal - 10 bal |
cukrárska krabica z pevnej lepenky, EKO produkt, 100% kompostovateľný obal - hnedý, 32x32x12 cm | minimum 25 ks/bal - 10 bal |
servítky papierové 33x33 cm, s ornamentom popis - Luxusné reliéfne papierové servítky s vysokým leskom | 16 ks/bal - 100 bal |
banketová sukňa na stôl 72cm x 4m popis - Banketová sukňa, rôzne farby, vyrobená z vysoko kvalitného materiálu Linclass | 50 ks |
vrecko na príbor z netkanej textílie, kompostovateľné,40x32 cm popis - Vrecko na príbor z netkanej textílie, ktorú je možné kompostovať. Elegantné vrecko/obal na príbor | 50 ks/bal - 10 bal |
papierové vrecko na príbor uzatvárateľné z recyklovaného hnedého papiera. 8,5 (š) x 25 cm (v) | 100 ks/bal - 100 bal |
papierové vrecko na desiatu (klasický papierový sáčok z recyklovaného hnedého papiera s krížovým dnom, vrecúško je vhodné na oriešky, pečivo a podobne) 12 (š) x 32,3 cm (v), dno: 12 x 9,5 cm | 100 ks/bal - 100 bal |
"papierové kupecké vrecko z recyklovaného hnedého papiera s krížovým dnom, vrecko je vhodné na ovocie, zeleninu a podobne.) 24,5 cm x 36,5 cm" | 750 ks/bal - 5 bal |
Názov |
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia (veľkosť balenia musí byť v požadovanom rozsahu) s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 13,30 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred. |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak. |
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 15 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN/EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
5 740,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.
18 943,04
15 785,87
Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2022 10:57
12.07.2022 10:00
12.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2022 22:11 - Vstupná ponuka | 18 943,03 | € | Cena s DPH |
12.07.2022 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 838,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: