• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2022 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2022 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2022 11:55

Detail zákazky Z20227098

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2022 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2022 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2022 11:55

Základné údaje

Z20227098

OF-256635

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6677252

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierenské výrobky

Papierenské výrobky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierenské výrobky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kuchynské utierky biele, 100% celulóza, 2-vrstvové, návin role min. 11m, vysoká savosť, balenie 4 ks 50 bal
toaletný papier Jumbo 19 cm, 2-vrstvový, 100% celulóza, biely, návin min. 117m, plošná hmotnosť min. 32g/m², extra jemný, pevný 600 ks
toaletný papier 2-vrstvový, biely, 100% celulóza, návin min. 68m, plošná hmotnosť min. 32 g/m², extra jemný, pevný 1500 ks
toaletný papier 3-vrstvový, biely, 100% celulóza, návin min. 18m, plošná hmotnosť min. 38 g/m², extra jemný, pevný 2000 ks
papierové utierky 1 vrstvové recyklované kotúčové 19 cm do dávkovačov, návin 150 m /zelené/ v balení 6 ks 75 bal
papierové vrece 65x120x18 cm, 2-vrstvové 50 ks
papierový filter2 vrst.BLUE VAC 11, Rozmery vrecka: 520 x 165 mm, hĺbka: 100 mm, balenie 5 ks 8 bal
čiapka kuchárská vysoká netkaná textília 24 cm /10 ks 20 bal
čiapka kuchárska,lodička, z papiera, biela/ 25 ks 1 bal
čepiec kuchársky, biely, extra ľahký /100 ks 1 bal
zástera kuchárska jednorázová /100 ks 5 bal
papier pergamenový 70x100 cm 20 kg
motúz biely potravinársky 100% ľan 100 gr 10 ks
servítky biele,1 vrstvové, 33 x33 cm ,extra soft,70ks/balík minimum 40 bal/kart - 500 bal
servítky - rôzne farby, 2 vrstvové, 33x 33 cm , 250 ks/balík minimum 8 bal/kart - 365 bal
servítky na slávnostné a sezónne prestieranie ako je ples,svadba,silvester, Vianoce, Veľká noc a pod., moderná náhrada textilných obrúskov,zásluhou ušľahtilého papiera - netkanej textílie napodobňujúceho látku je mäkký ale pevný servítok,rôzne farby a vzory,40 x40 cm minimum 50 ks/bal - 50 bal
šerpy na slávnostné a sezónne prestieranie ako je ples,svadba,silvester, Vianoce, Veľká noc a pod. ,moderná náhrada textilných obrúskov,netkaná textília, rôzne farby a vzory minimum 0,4mx24 m/rol - 40 rol
naperón na slávnostné a sezónne prestieranie ako je ples,svadba,silvester, Vianoce, Veľká noc a pod. ,moderná náhrada textilných obrúskov,netkaná textília, rôzne farby a vzory ,80x80 cm minimum 40 ks/bal - 20 bal
dekoračné krajky,z papiera,okrúhle pod koláče,18 cm minimum 100 ks/bal - 10 bal
dekoračné krajky, z papiera,okrúhle pod koláče,22 cm minimum 100 ks/bal - 10 bal
dekoračné krajky, z papiera,oválne pod koláče, 17x24 cm minimum 100 ks/bal - 10 bal
dekoračné krajky, z papiera,oválne pod koláče, 28x36 cm minimum 100 ks/bal - 10 bal
cukrárska krabica s úchopom,z pevnej lepenky,EKO produkt, 100% kompostovateľný obal - hnedý, 27x18x10 cm minimum 25 ks/bal - 10 bal
cukrárska krabica z pevnej lepenky, EKO produkt, 100% kompostovateľný obal - hnedý, 32x32x12 cm minimum 25 ks/bal - 10 bal
servítky papierové 33x33 cm, s ornamentom popis - Luxusné reliéfne papierové servítky s vysokým leskom 16 ks/bal - 100 bal
banketová sukňa na stôl 72cm x 4m popis - Banketová sukňa, rôzne farby, vyrobená z vysoko kvalitného materiálu Linclass 50 ks
vrecko na príbor z netkanej textílie, kompostovateľné,40x32 cm popis - Vrecko na príbor z netkanej textílie, ktorú je možné kompostovať. Elegantné vrecko/obal na príbor 50 ks/bal - 10 bal
papierové vrecko na príbor uzatvárateľné z recyklovaného hnedého papiera. 8,5 (š) x 25 cm (v) 100 ks/bal - 100 bal
papierové vrecko na desiatu (klasický papierový sáčok z recyklovaného hnedého papiera s krížovým dnom, vrecúško je vhodné na oriešky, pečivo a podobne) 12 (š) x 32,3 cm (v), dno: 12 x 9,5 cm 100 ks/bal - 100 bal
"papierové kupecké vrecko z recyklovaného hnedého papiera s krížovým dnom, vrecko je vhodné na ovocie, zeleninu a podobne.)  24,5 cm x 36,5 cm" 750 ks/bal - 5 bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia (veľkosť balenia musí byť v požadovanom rozsahu) s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 13,30 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred.
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak.
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 15 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN/EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

12

5 740,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.

18 943,04

15 785,87

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.06.2022 10:57

12.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 100
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2022 22:11 - Vstupná ponuka 18 943,03 € Cena s DPH
12.07.2022 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 18 838,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS