• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2022 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2022 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2022 16:10

Detail zákazky Z20227037

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2022 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2022 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2022 16:10

Základné údaje

Z20227037

OF-256603

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6650994

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

počítač, príslušenstvo, monitor, multifunkčné zariadenie

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 33195100-4 - Monitory
  • 32341000-5 - Mikrofóny
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT technika 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počítač kancelársky ks 1
2.  LCD monitor ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. ASUS ExperCenter D500SAES-5105000160 Intel Core i5 10500 Comet Lake 3,1 GHz (3 100 MHz) 6 jadier Intel UHD Graphics 630 SSD 256 GB 8 GB (DDR4) 1 slot voľný Bez mechaniky USB 3.2 4x USB 2.0 4x VGA D-SUB, HDMI, DisplayPort RJ-45 (LAN) Combo Audio Jack alebo ekvivalent
2. Lenovo T24v-20 (61FCMAT6EU) 23,8" monitor, IPS panel, rozlíšenie Full HD 1920 × 1080, odozva 4 ms, kontrast 1 000:1, jas 250 cd / m2, pomer strán 16:9, obnovovacia frekvencia 60 Hz, webkamera, reproduktory 2 × 3 W. Rozhranie: 1× HDMI 1.4, 1× VGA (D-Sub) alebo ekvivalent
 2. IT technika 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Slúchadlá s mikrofónom Headset Logitech 960 USB (981-000100) čierny alebo ekvivalent ks 2
2.  Počítač kancelársky ks 1
3.  LCD monitor ks 1
4.  Multifunkčné zariadenie ks 1
5.  Webkamera s rozlíšením Full HD (1920 × 1080 px), vstavaný stereo mikrofón, USB ks 1
6.  USB Hub ks 3
7. USB kábel ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. ASUS ExperCenter D500SAES-5105000160 Intel Core i5 10500 Comet Lake 3,1 GHz (3 100 MHz) 6 jadier Intel UHD Graphics 630 SSD 256 GB 8 GB (DDR4) 1 slot voľný Bez mechaniky USB 3.2 4x USB 2.0 4x VGA D-SUB, HDMI, DisplayPort RJ-45 (LAN) Combo Audio Jack alebo ekvivalent
3. HP M27f monitor • 27" uhlopriečka • IPS • 1920 × 1080 px • pomer strán 16 : 9 • obnovovacia frekvencia 75 Hz • jas 300 cd/m2 • odozva 5 ms • kontrastný pomer 1 000 : 1 alebo ekvivalent
4. Epson L6276 atramentová tanková, multifunkčná tlačiareň, A4, tankové zásobniky atramentu, do 33 str./min. čiernobielo, do 20 str./min. farebne, 4800x1200 dpi, automatický podávač dokumentov, automatická duplexná tlač, WiFi, LAN alebo ekvivalent
6. AXAGON HUE-M1A, 4x USB 3.2 Gen 1 MINI hub, kovový, kabel USB-A 20cm alebo ekvivalent
7. kábel USB predlžovací 3.0 A-A M/F 1,8m, CABLEXPERT premium quality
 3. IT technika 3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tablet 10,4" ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. displej 10.4" Full HD 2000 × 1200 TFT, Exynos 9611 2.3GHz, RAM 4GB, interná pamäť 64GB, pamäťová karta až 1024GB, WiFi, Bluetooth, GPS, 4G/LTE, webkamera 8Mpx+5Mpx, výdrž batérie až 12h, hmotnosť 467g, USB-C, Android 10
 4. IT technika 4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  USB klúč Samsung USB 3.1 32GB Bar Plus Champagne silver alebo ekvivalent ks 7
2. Externý pevný disk ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. WD 2.5 "Elements Portable 3TB čierny ( Externý disk 2,5" s pripojením Micro USB-B, rozhranie USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), kapacita 3000GB alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Súčasťou dodania tovaru je vykládka na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje písomne garantovať, že tovar ním dodaný je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných komponentov).
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť faktúru, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. Preddavok na cenu sa neposkytuje. Zákazka bude rozúčtovaná na 3 faktúry, podľa rozdelenia IT technika 1, IT technika 2, IT technika 3.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, dodávateľ je povinný vymeniť chybný tovar do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom. V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v tomto opisnom formulári, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v počítačoch.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zakázky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zakázky s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
V prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľom, možnosť objednávateľa účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

07.07.2022 12:00 — 15.07.2022 11:15

1,00 sada

2 083,00

2 083,00

Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2022 14:38

04.07.2022 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2022 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 968
 63
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2022 08:39 - Vstupná ponuka 2 083,00 € Cena bez DPH
04.07.2022 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka 2 082,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS