• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 11:55

Detail zákazky Z20227036

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 11:55

Základné údaje

Z20227036

OF-255548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6647193

Objednávateľ

00316181

Mesto Lučenec

Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčná tlačiareň HP LaserJet Pro MFP M234sdwe

multifunkčné zariadenie, tlačiareň, skener, kopírka, duplex, sieť

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. multifunkčná tlačiareň HP LaserJet Pro MFP M234sdwe alebo ekvivalent
Funkcia
Sieťové multifunkčné zariadenie HP na rýchlu a kvalitnú obojstrannú tlač, skenovanie a kopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová tlačiareň multifunkčná, A4 tlačiareň, skener, kopírka, 29 strán za minútu čiernobielo, 600x 600dpi, CPU  automatický podávač (ADF), duplex, USB 2.0, WiFi, ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače laserová čiernobiela
Určenie do kancelárie
Rozhranie tlačiarne USB, Wifi
Funkcia automatická obojstranná tlač (duplex), Kopírovanie a skenovanie
Formáty pre skenovanie PDF, JPG
Funkcie skenera automatický podávač, Skenovanie do e-mailu
Podporované OS Windows 10 – 7 / Mac OS 10.9 a novšie
Štandardné jazyky PCL 5, HP PCL 6, emulácia HP Postscript Level 3, priama tlač PDF (v1.7), URF, PCLM, PWG, Native Office
Súčasťou balenia je napájací kábel, dokumentácia, software, štartovací toner
Záruka minimálne 3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 24 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr.doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar pred tým, ako dodávateľ predloží návrh na plnenie zmluvy. V prípade nedodržania tejto požiadavky sa to považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a objednávateľ má právo odstúpenia od zmluvy.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe
Požadujeme dodávku nového tovaru v originálnom balení od výrobcu, nie repasované ani použité. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdržania návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Požadujeme dodávku tovaru minimálnej špecifikácie v technických vlastnostiach. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pokiaľ dodávateľ navrhne obstarávateľovi tlačiareň s nevyhovujúcimi technickými parametrami, obstarávateľ má právo takúto ponuku odmietnuť. Nedodaním predmetu obstarávania sa dodávateľ zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu 30% z ceny tovaru (predmetu obstarávania). Navyše obstarávateľ udelí dodávateľovi negatívnu referenciu
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, lepšími parametrami
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

04.07.2022 11:01 — 08.07.2022 11:01

1,00 súbor položiek zákazky

1 600,00

1 580,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2022 11:03

01.07.2022 11:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2022 11:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 27
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2022 11:14 - Vstupná ponuka 1 599,60 € Cena s DPH
24.06.2022 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 596,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS