• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2022 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2022 10:38
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2022 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2022 12:15

Detail zákazky Z20227034

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2022 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2022 10:38
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2022 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2022 12:15

Základné údaje

Z20227034

OF-256613

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6666191

Objednávateľ

00215759

Krajský súd v Bratislave

Záhradnícka 10, Bratislava, 81366, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery-originál

Tonery, náplne do tlačiarní, fotokopírovacích strojov

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery-originál
Funkcia
Tonery-originál od výrobcu zariadení daných značiek (HP,CANON, TASKalfa, Samsung)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LJ PRO 400 M401 (CF280X) čierny ks 50
HP LJ P1102 (CE285A) čierny ks 170
HP LJ P1606 (CE278A) čierny ks 15
HP LJ PRO M402d (CF226X) čierny ks 100
HP LJ Enterprise 700 M712 (CF214X) čierny ks 10
HP LJ 501DN (CF287X) čierny ks 30
HP LJ P2055dn (CE505X) čierny ks 20
HP LJ PRO M404dn (CF259X) čierny ks 5
HP Laser 107a (W1106A) čierny ks 15
HP LJ 1320 (Q5949X) čierny ks 5
HP LJ P2015 (Q7553X) čierny ks 5
Kyocera TASKalfa 4012i (TK-7225) čierny ks 10
Samsung SL - M3820ND (MLT-D203L) čierny ks 10
Canon MF 6680 (CRG-720) čierny ks 4
Canon iR 1018 (C-EXV18) čierny ks 4
Canon iR 3225 (C-EXV11) čierny ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplní. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky,t.j.tonery HP,CANON, TASKalfa, Samsung. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť faktúr: 15 dní
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom. Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu).
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.Pre potvrdenie požadujeme dokladovať „Vyhlásenia výrobcu zariadení-tonery v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711(v závislosti od typu náplne)alebo technickou normou ISO/IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.“Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 5 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na IČO dodávateľa. Pre značku HP od HP IncSlovakia,s.r.o Galvaniho7.
Nedodržanie tejto podmienky v súvislosti s dodaním certifikátov podľa bodu 5. sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Pre potvrdenie požadujeme: Potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 080318.
Dodávateľ doručí kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov do 5 pracovných dní emailom v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: 080318 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 080317
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Verej. obstarávateľ požaduje odobratie použitých toner. náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve–neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. V prípade, ak predávajúci bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
V prípade, ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 200,00 eur za každý prípad nesplnenia si povinnosti. Uplatnením zmluvnej pokuty podľa tohto bodu nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikne druhej strane, vo výške výdavkov za posúdenie originality výrobcom.
V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 € za každú dodávku. V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je kupujúci povinný tovar prevziať
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50% z ceny takéhoto tovaru.
Dodávateľ je povinný 1 pracovný deň pred dňom dodania tovaru telefonicky, príp. mailom kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Prevzatie objednaného tovaru sa uskutoční v prítomnosti zástupcu dodávateľa a objednávateľa a za prevzatý sa bude považovať až po kontrole a podpísaní dodacieho listu. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie podmienok.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: 1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ UVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery-originál

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

455,00 ks

71 000,00

71 000,00

Na odporúčanie dodávateľa a servisných technikov používame originál tonery, nakoľko prepasované toner sú často netesné v dôsledku poškodenia kazety prevádzkou alebo počas ich plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2022 09:29

08.07.2022 10:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2022 10:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 138
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2022 10:57 - Vstupná ponuka 70 999,20 € Cena s DPH
04.07.2022 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 70 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS