00215759
Krajský súd v Bratislave
Záhradnícka 10, Bratislava, 81366, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery-originál
Tonery, náplne do tlačiarní, fotokopírovacích strojov
Tovar, Služba
1. Tonery-originál
|
|
---|---|
Funkcia |
Tonery-originál od výrobcu zariadení daných značiek (HP,CANON, TASKalfa, Samsung) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP LJ PRO 400 M401 (CF280X) čierny | ks | 50 | ||
HP LJ P1102 (CE285A) čierny | ks | 170 | ||
HP LJ P1606 (CE278A) čierny | ks | 15 | ||
HP LJ PRO M402d (CF226X) čierny | ks | 100 | ||
HP LJ Enterprise 700 M712 (CF214X) čierny | ks | 10 | ||
HP LJ 501DN (CF287X) čierny | ks | 30 | ||
HP LJ P2055dn (CE505X) čierny | ks | 20 | ||
HP LJ PRO M404dn (CF259X) čierny | ks | 5 | ||
HP Laser 107a (W1106A) čierny | ks | 15 | ||
HP LJ 1320 (Q5949X) čierny | ks | 5 | ||
HP LJ P2015 (Q7553X) čierny | ks | 5 | ||
Kyocera TASKalfa 4012i (TK-7225) čierny | ks | 10 | ||
Samsung SL - M3820ND (MLT-D203L) čierny | ks | 10 | ||
Canon MF 6680 (CRG-720) čierny | ks | 4 | ||
Canon iR 1018 (C-EXV18) čierny | ks | 4 | ||
Canon iR 3225 (C-EXV11) čierny | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplní. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok. |
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky,t.j.tonery HP,CANON, TASKalfa, Samsung. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok. |
Názov |
Splatnosť faktúr: 15 dní |
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom. Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu). |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.Pre potvrdenie požadujeme dokladovať „Vyhlásenia výrobcu zariadení-tonery v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711(v závislosti od typu náplne)alebo technickou normou ISO/IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.“Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 5 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na IČO dodávateľa. Pre značku HP od HP IncSlovakia,s.r.o Galvaniho7. |
Nedodržanie tejto podmienky v súvislosti s dodaním certifikátov podľa bodu 5. sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu |
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Pre potvrdenie požadujeme: Potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 080318. |
Dodávateľ doručí kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov do 5 pracovných dní emailom v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: 080318 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 080317 |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Verej. obstarávateľ požaduje odobratie použitých toner. náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky. |
Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve–neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. V prípade, ak predávajúci bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
V prípade, ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 200,00 eur za každý prípad nesplnenia si povinnosti. Uplatnením zmluvnej pokuty podľa tohto bodu nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikne druhej strane, vo výške výdavkov za posúdenie originality výrobcom. |
V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 € za každú dodávku. V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je kupujúci povinný tovar prevziať |
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania. |
V prípade, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50% z ceny takéhoto tovaru. |
Dodávateľ je povinný 1 pracovný deň pred dňom dodania tovaru telefonicky, príp. mailom kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. |
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Prevzatie objednaného tovaru sa uskutoční v prítomnosti zástupcu dodávateľa a objednávateľa a za prevzatý sa bude považovať až po kontrole a podpísaní dodacieho listu. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie podmienok. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: 1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ UVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
Názov
Tonery-originál
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.
Záhradnícka 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
455,00 ks
71 000,00
71 000,00
Na odporúčanie dodávateľa a servisných technikov používame originál tonery, nakoľko prepasované toner sú často netesné v dôsledku poškodenia kazety prevádzkou alebo počas ich plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2022 09:29
08.07.2022 10:38
08.07.2022 10:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2022 10:57 - Vstupná ponuka | 70 999,20 | € | Cena s DPH |
04.07.2022 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 70 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: