• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2022 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2022 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2022 11:30

Detail zákazky Z20227032

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2022 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2022 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2022 11:30

Základné údaje

Z20227032

OF-255117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6650909

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51549620

JUDr. Zuzana Výlupková - Tanierik

Pieninská 29/B, Banská Bystrica, 97411, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na chladenie, mrazenie a príslušenstvo

Chladiaca skriňa dvojdverová, HENDI, 1200 l, 1300l

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 39711123-7 - Stojaté chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladiaca skriňa dvojdverová, značka HENDI, objem od 1200-1300 l, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladiaca skriňa dvojdverová, značka HENDI ks 3
objem l 1200 1300
Hrúbka izolácie (materiál: C5H10) mm 50 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vnútorné a vonkajšie puzdro vyrobené z prvotriednej nehrdzavejúcej ocele (zadná vonkajšia stena vyrobená z pozinkovanej ocele)Statické chladenie podporované ventilátorom pre rýchlejšie a rovnomerné rozloženie teploty vo vnútri komory ,Digitálny displej, elektronický termostat,Automatické odparovanie kondenzátu,Bezproblémová prevádzka prístroja až do teploty okolia + 38°C,Samozatváracie, pevné dvere so zámkom a kľúčom,Pohodlná profilovaná rukoväť na otváranie dverí,4 kolieska, z toho 2 s brzdou,Sada obsahuje 6 políc GN 2/1 s maximálnou nosnosťou každej cca 40 kg Rozmery (mm): 1340 × 830x (V) 2010 mmRozmery komory: 1100 × 540x (V) 1380 mmRozsah teplôt (°C): -2 / + 8Klimatická trieda: 46 políc, statický chladiaci systém, ventilátorChladivo: R290 (130 g)Kompreso
Kompresor: EG AS100HLR s 1/3 HPElektrický výkon (W): 400Priemerná denná spotreba elektrickej energie: 2,2 kWNapätie (V): 230Hmotnosť: 163 kg
materiál: nerezová oceľ typ dverí: krídlové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar .
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH a vrátane s DPH.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

06.07.2022 10:29 — 19.08.2022 10:29

3,00 ks

4 000,12

4 000,12

Podľa objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2022 10:31

04.07.2022 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2022 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2022 13:51 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena bez DPH
26.06.2022 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 3 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS