• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2022 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2022 09:50

Detail zákazky Z20227011

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2022 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2022 09:50

Základné údaje

Z20227011

OF-256565

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6661111

Objednávateľ

52439534

Stredná športová škola, Dlhé hony 5766/16, Poprad

Dlhé hony 5766/16, Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

36507881

PESMENPOL, spol. s r.o.

Železničiarska 16/3815 , Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie šatní do športovej haly a hokejovej haly

vybavenie, šatne, jednostranná šatníková stena do športovej haly, lavičky do hokejovej haly

  • 39143121-0 - Šatníky
  • 39113600-3 - Lavičky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednostranná šatníková stena
Funkcia
Jednostranná šatníková stena, ktorá pozostáva z lavice, operadla a vešiaka s háčikmi, vrátane odkladacieho priestoru / roštu na topánky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednostranná šatníková stena kus 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výška sedáku: 430 mm
Dĺžka: 2000 mm/1000mm
Výška: 1600 mm
Hĺbka: 400 mm
Farba skeletu: napr. modrá
Materiál skeletu: oceľ
Farba: napr. borovica
Materiál: drevo
Počet háčikov: aspoň 12
Montáž: s montážou
Spĺňajúce normy: napr. EN 16139:2013, EN 16121:2013+A1:2017, EN 1022:2018
Dispozícia a ostatné technické informácie v zmysle obrazovej dokumentácie uchádzač môže predložiť aj ekvivalentné riešenie
 2. Lavičky do hokejovej haly
Funkcia
Lavičky pre hokejové šatne a na zimné štadióny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lavičky do hokejovej haly kus 66
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia a materiál: Oceľová konštrukcia, kombinácia drevených dosiek s preglejkou
Rozmery lavičiek: výška 2020 mm, hĺbka 425 mm, štandardná dĺžka 1400 mm, výška sedenia 500 mm
Počet vešiakov pri štandardnej dĺžke: aspoň 20 ks
Úložný priestor lavičiek: Lavičky s vrchným a spodným úložným priestorom
Konštrukcia s povrchovu úpravou: farba podľa palety RAL, drevo alebo preglejka v prírodnej farbe.
Dispozícia a ostatné technické informácie v zmysle obrazovej dokumentácie uchádzač môže predložiť aj ekvivalentné riešenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa.
Kontaktná osoba Objednávateľa je riaditeľ školy a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu.
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 20 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 14:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak.
Tovar musí byť odovzdaný funkčný, so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať minimálne návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ako aj udanie doby poskytnutej záruky.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi paremetrami a funkčnosťou.
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania nainštalovaných programov.
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 20 a viac dní.
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je odsúhlasená ďalšia možnosť (ak to produkty neobsahujú štandardne) vykonania prác na inštalácii či konfigurácii obstaraných softvérových produktov v zmysle zadania.
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 dní, ak nie je určené inak.  Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručny servis pre dodaný tovar.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Francisciho 910/8, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

15.07.2022 08:47 — 04.08.2022 08:47

1,00 komplet

30 500,00

25 417,00

Žiadame dodržať technické špecifikácie obstarávaných tovarov a zároveň žiadame dodávateľa, aby predložil cenovú kalkulácia s rozpisom jednotlivých položiek, uvedením jednotkovej ceny bez DPH v EUR, jednotkovej ceny s DPH v EUR, celkovej ceny bez DPH v EUR a celkovej ceny s DPH v EUR, ak je platcom DPH. Neplatca DPH uvedie jednotkovú cenu v EUR a celkovú cenu v EUR.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2022 15:02

07.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2022 10:44 - Vstupná ponuka 30 492,00 € Cena s DPH
06.07.2022 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 30 492,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS