52439534
Stredná športová škola, Francisciho 910/8, Poprad
Francisciho 910/8, Poprad, 05801, SVK
36507881
PESMENPOL, spol. s r.o.
Železničiarska 16/3815 , Prešov, 08001, SVK
Vybavenie šatní do športovej haly a hokejovej haly
vybavenie, šatne, jednostranná šatníková stena do športovej haly, lavičky do hokejovej haly
Tovar, Služba
1. Jednostranná šatníková stena
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednostranná šatníková stena, ktorá pozostáva z lavice, operadla a vešiaka s háčikmi, vrátane odkladacieho priestoru / roštu na topánky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednostranná šatníková stena | kus | 130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výška sedáku: | 430 mm |
Dĺžka: | 2000 mm/1000mm |
Výška: | 1600 mm |
Hĺbka: | 400 mm |
Farba skeletu: | napr. modrá |
Materiál skeletu: | oceľ |
Farba: | napr. borovica |
Materiál: | drevo |
Počet háčikov: | aspoň 12 |
Montáž: | s montážou |
Spĺňajúce normy: | napr. EN 16139:2013, EN 16121:2013+A1:2017, EN 1022:2018 |
Dispozícia a ostatné technické informácie v zmysle obrazovej dokumentácie | uchádzač môže predložiť aj ekvivalentné riešenie |
2. Lavičky do hokejovej haly
|
|
---|---|
Funkcia |
Lavičky pre hokejové šatne a na zimné štadióny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lavičky do hokejovej haly | kus | 66 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia a materiál: | Oceľová konštrukcia, kombinácia drevených dosiek s preglejkou |
Rozmery lavičiek: | výška 2020 mm, hĺbka 425 mm, štandardná dĺžka 1400 mm, výška sedenia 500 mm |
Počet vešiakov pri štandardnej dĺžke: | aspoň 20 ks |
Úložný priestor lavičiek: | Lavičky s vrchným a spodným úložným priestorom |
Konštrukcia s povrchovu úpravou: | farba podľa palety RAL, drevo alebo preglejka v prírodnej farbe. |
Dispozícia a ostatné technické informácie v zmysle obrazovej dokumentácie | uchádzač môže predložiť aj ekvivalentné riešenie |
Názov |
Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
Kontaktná osoba Objednávateľa je riaditeľ školy a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu. |
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 20 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 14:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak. |
Tovar musí byť odovzdaný funkčný, so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať minimálne návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ako aj udanie doby poskytnutej záruky. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi paremetrami a funkčnosťou. |
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania nainštalovaných programov. |
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 20 a viac dní. |
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je odsúhlasená ďalšia možnosť (ak to produkty neobsahujú štandardne) vykonania prác na inštalácii či konfigurácii obstaraných softvérových produktov v zmysle zadania. |
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 dní, ak nie je určené inak. Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručny servis pre dodaný tovar. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Francisciho 910/8, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
15.07.2022 08:47 — 04.08.2022 08:47
1,00 komplet
30 500,00
25 417,00
Žiadame dodržať technické špecifikácie obstarávaných tovarov a zároveň žiadame dodávateľa, aby predložil cenovú kalkulácia s rozpisom jednotlivých položiek, uvedením jednotkovej ceny bez DPH v EUR, jednotkovej ceny s DPH v EUR, celkovej ceny bez DPH v EUR a celkovej ceny s DPH v EUR, ak je platcom DPH. Neplatca DPH uvedie jednotkovú cenu v EUR a celkovú cenu v EUR.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2022 15:02
07.07.2022 09:00
07.07.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2022 10:44 - Vstupná ponuka | 30 492,00 | € | Cena s DPH |
06.07.2022 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 492,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: