• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2022 15:32
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2022 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2022 16:25

Detail zákazky Z20226999

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2022 15:32
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2022 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2022 16:25

Základné údaje

Z20226999

OF-256365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6677248

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Meracie prístroje

meracie prístroje

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Charpyho kladivo s príslušenstvom
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity schváleného projektu "Modernizácia praktického vyučovania" pre SPŠ Nové Mesto nad Váhom, kód projektu 302021M495. Projekt sa realizuje v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rázové kladivo ks 1
Skúšobné rameno Charpy 25J ks 1
Skúšobné rameno Charpy 7,5J ks 1
Brit 2mm ISO 179-1 ks 2
Centrálna podpera skúšobných vzoriek ks 1
Centrovanie na stred ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolné prevedenie áno
Automaticky prestaviteľná nárazová rýchlosť áno
Ochranný bezpečnostný kryt áno
Kalibračný mód pre automatické vyhodnotenie trenia podľa normy áno
Dynamická linearizácia priebehu áno
Centrovanie vzorky áno
Možnosť rozšírenia o palice Charpy od 0,5 - 50 J áno
Možnosť rozšírenia o palice Izod od 1 - 44 J áno
Možnosť rozšírenia o inštrumentáciu podľa EN ISO 179-2 áno
POŽADOVANÉ  TECHNICKÉ PARAMETRE ZARIADENIA:
Maxinálny pracovný rozsah 0,5 - 50 J
Nárazová rýchlosť kladiva 2,9 - 3,8 m/s
Minimálna požadovaná hmotnosť skúšobného zariadenia bez ergonomického stola 300 kg
Napájacie napätie 230V 50 Hz
POŽADOVANÝ  SKÚŠOBNÝ  SOFTWARE:
Integrovaný softvér áno
Možnosť rozšírenia softvéru - digitálna databáza áno
 2. Meradlo na skúšky materiálov s príslušenstvom
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity schváleného projektu "Modernizácia praktického vyučovania" pre SPŠ Nové Mesto nad Váhom, kód projektu 302021M495. Projekt sa realizuje v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektromechanický skúšobný stroj - meradlo na skúšky materiálov (ťah, tlak, ohyb) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Integrovaný central STOP áno
Mechanicky nastaviteľné koncové dorazy áno
Minimálne menovité zaťaženie ťah / tlak 50 kN
Napájacie napätie 230 V  50 Hz
MERACIA A RIADIACA ELEKTRONIKA:
Minimálna vzorkovacia frekvencia 1 kHz
Pripojenie k PC - USB 2.0 áno
Možnosť rozšírenia o riadiace kanály áno
Analógové riadenie pohonu áno
Diaľkový ovládač stroja áno
PRÍSLUŠENSTVO A  SKÚŠOBNÉ PRÍPRAVKY:
SILOVÝ  SNÍMAČ
Meranie ťahového a tlakového zaťaženia áno
Nominálna sila Fnom 50 kN
Trieda presnosti od 100 N podľa EN ISO 7500-1 1 N
Ochrana proti kolízii pri rýchloposuve áno
SAMONOSNÉ  KLINOVÉ  ČEĽUSTE:
Minimálne zaťaženie 50 kN
Pre okrúhle vzorky od priemeru min. 3 mm
Pre ploché vzorky min. 0,1 mm
SKÚŠOBNÝ  SOFTWARE:
Pre skúšky v ťahu a tlaku áno
Zobrazenie veličín v osiach X a Y áno
Prijímanie rozmerov vzoriek z periférnych zariadení áno
Preddefinované metodiky analýz podľa noriem: EN ISO 6892-1 áno
Zber dát z analógových a digitálnych externých meradiel áno
Nastavenie užívateľských práv obsluhy áno
Štatistické vyhodnotenie áno
Export dát do ASCII, EXCEL, WORD áno
Časovo neobmedzená licencia áno
RIADIACI  POČÍTAČ:
Procesor s min. výkonom passmark - CPU mark 5000  bod
Minimálna operačná pamäť 4 GB
Minimálna kapacita pevného disku 500 GB
Grafická karta minimálna kapacita 1 GB GDDR3
Minimálny počet sieťových konektorov 2 ks
DVD RW mechanika áno
Klávesnica, myš, min. 2x USB 3.0 áno
Operačný systém MS Win 10 Pro áno
MONITOR:
LCD áno
Minimálna veľkosť 21,5"
Maximálne rozlíšenie 1920 x 1080
Pracovný stôl vhodný na umiestnenie meracieho zariadenia a prácu s ním áno
 3. Meradlo na meranie presnosti s príslušenstvom
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity schváleného projektu "Modernizácia praktického vyučovania" pre SPŠ Nové Mesto nad Váhom, kód projektu 302021M495. Projekt sa realizuje v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu 2014-2020, zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Merací stroj - 3D CNC súradnicový merací stroj ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia s ložiskami v každej osi áno
Teplotné snímače na kompenzáciu stroja a obrobku a sledovanie teploty prostredia áno
Lineárne váhy ABS bez potreby navádzania áno
Ovládač podporujúci funkciu viacerých snímačov a SMS áno
Min. rozsah merania  X,Y,Z 300,300,300    mm
Rozlíšenie na pravítku 0,0001    mm
Prívod vzduchu:  max. spotreba za normálnych podmienok 50   l/min
Napájacie napätie 230V 50 Hz
PRÍSLUŠENSTVO A  SKÚŠOBNÉ PRÍPRAVKY:
Dotyková sonda áno
Otočná hlava pre sondu áno
Interface áno
Kabeláž potrebná na prevádzku stroja áno
Joystick box + kábel áno
Adapter set áno
Protirotačný diel áno
Kalibračná keramická guľa áno
Sada dotykov áno
Školiaci model pre SMS áno
Súradnicový systém áno
Software potrebný na prevádzku stroja s časovo neobmedzenou licenciou áno
RIADIACA  PC  ZOSTAVA:
Procesor s min. výkonom passmark - CPU mark 5000 bod
Minimálna operačná pamäť 8 GB
Minimálna kapacita pevného disku SSD 512    GB
Grafická karta nezdieľaná minimálna kapacita 2 GB
Minimálny počet sieťových konektorov 2 ks
DVD RW mechanika áno
Klávesnica, myš, min. 2x USB 3.0 áno
Operačný systém MS Win 10 Pro áno
LCD áno
Minimálna veľkosť 21,5 "
Maximálne rozlíšenie min. 1920x1080
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia vrátane kalibrácie.
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo  českom jazyku.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy pre tú obchodnú značku a model/typ ponúkaného tovaru, ktorý je uvedený vo vlastnom návrhu plnenia  (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Dokumentácia musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak neboli predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, originál, v originálnom balení, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
Zmluva sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bzinská 11, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

01.09.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00

3,00 ks

151 058,00

125 881,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia vo forme uvedenia obchodných značiek a konkrétnych modelov predmetu zákazky, ktorými deklaruje splnenie podmienok Objednávateľa uvedených vo "Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu" zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2022 15:31

12.07.2022 15:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2022 15:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2022 14:13 - Vstupná ponuka 151 057,20 € Cena s DPH
11.07.2022 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 151 054,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS