• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2022 13:09
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2022 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2022 14:00

Detail zákazky Z20226993

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2022 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2022 13:09
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2022 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2022 14:00

Základné údaje

Z20226993

OF-256638

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6687502

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54174660

SANLUX s. r. o.

Lermontovova 911/3, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Omšové víno

Omšové víno

  • 15930000-6 - Vína
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Omšové víno
Funkcia
Vykonanie liturgických slávností a obradov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Omšové liturgické víno červené 0,75l flaša 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Omšové liturgické víno červené , Nama alebo ekvivalent V 0,75L sklenených fľašiach. Likerozné liturgické červené omšové víno určené na liturgické účely.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, cena za dopravu musí byť zahrnutá v cene dodávaného tovaru.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa doručenia kupujúcemu. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu  s DPH za položku.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto zmluvy sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Tovar doručiť v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Obstarávateľ bude realizovať nákup tovaru podľa svojich rozpočtových možností a potrieb formou objednávok po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ do troch pracovných dní zašle cenový rozpis na dodávaný tovar a doloží čestné prehlásenie o certifikáte vhodnosti použitia dodávaného tovaru na liturgické účely.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.07.2022 13:11 — 30.11.2022 13:11

1,00 celá zákazka

172,00

143,33

Obstarávateľ požaduje pred obstaraním schválenie vlastného návrhu od dodávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2022 08:06

14.07.2022 13:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2022 13:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 114
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.07.2022 21:06 - Vstupná ponuka 171,60 € Cena s DPH
05.07.2022 21:06 - Najvýhodnejšia ponuka 171,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS