• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2022 10:50

Detail zákazky Z20226986

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2022 10:50

Základné údaje

Z20226986

OF-256380

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6682613

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok

stravné poukážky, stravné lístky

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných polukážok
Funkcia
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok.
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 5
Množstvo ks 12000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážky obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážky obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážky obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje čiarový alebo číselný kód a poučenie pre spotrebiteľa
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 5 mesiacov. Zmluva je účinná od 1.8.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu k dohodnutému termínu.
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Zmluvné strany sú taktiež oprávnené odstúpiť od tejto dohody v prípade, že dôjde k porušeniu niektorých povinností vyplývajúcich z Obchodných podmienok EKS alebo Osobitných požiadaviek na plnenie druhou zmluvnou stranou.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo t. j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem.
Vrátane dopravy na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla Objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Plnenie sa uskutoční mesačne na základe čiastkových objednávok, ktoré Objednávateľ doručí poštou alebo e-mailom na adresu Dodávateľa. V prípade potreby má Objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jedenkrát mesačne.
Dodávateľ doručí do sídla Objednávateľa objednané množstvo stravných poukážok na základe doručených objednávok spolu s faktúrou do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi a odovzdá ich oprávnenej osobe Objednávateľa poverenej na prevzatie stravných poukážok.
Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v Eur vrátane DPH (ak Dodávateľ je platcom DPH).
Objednávateľ požaduje zaslať do 5 pracovaných dní od uzavretia zmluvy Dodávateľom potvrdený rozpis celkovej ceny stravnej poukážky: konečnú cenu za 1 ks stravnej poukážky v nominálnej hodnote 5,00 Eur vrátane provízie a vrátane DPH.
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov, zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a interných predpisov Objednávateľa.
Nominálnu hodnotu dodávaných stravovacích poukážok je možné v prípade potreby Objednávateľa meniť v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a zákona č. 311/2001 Z.z, Zákonník práce v znení neskorších predpisov, a to na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude vedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka Dodávateľom je dôvod na odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. V cene sprostredkovateľského poplatku sú zahrnuté náklady Dodávateľa (vrátane dopravných nákladov, balného a poistného a iných nákladov súvisiacich s poskytnutím služby).
Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi daňový doklad – faktúru za dodanie stravných poukážok s objednaným množstvom stravných poukážok. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Fakturovanú sumu Objednávateľ uhradí v prospech bankového účtu Dodávateľa služby v lehote splatnosti.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi Zoznam aktuálnych stravovacích zariadení s ich presným názvom a s ich presnou adresou, ktorým preukáže zabezpečenie stravovania podľa požiadaviek Objednávateľa v lokalite sídla Objednávateľa. Požadovanú lokalitu Objednávateľ vyšpecifikuje po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby stravovacie zariadenie ponúkalo stravovanie najmä poskytovaním jedného teplého hlavného jedla vrátane vhodného nápoja s možnosťou výberu z jedálneho alebo nápojového lístka najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa v blízkosti sídla Objednávateľa.
V prípade porušenia povinností Dodávateľa dodať požadované množstvo stravných poukážok riadne a včas si Objednávateľ môže uplatniť zmluvnú pokutu voči Dodávateľovi vo výške 0,5% z ceny za dodanie poukážok na základe individuálnej objednávky za každý deň omeškania.
Stravné poukážky sú platné pre príslušný kalendárny rok 2022. Výmena nespotrebovaných stravných poukážok pre rok 2022 je možná, avšak iba jednorazovo najneskôr do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. Po tomto termíne nebudú nespotrebované stravné poukážky Dodávateľom akceptované. Túto službu poskytuje Dodávateľ bezplatne.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane Dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z. z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017.
Názov Upresnenie
vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

5

12 000,00 ks

60 360,00

60 360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2022 14:41

13.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2022 18:02 - Vstupná ponuka 60 359,99 € Cena s DPH
04.07.2022 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 60 359,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS