30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36289833
Atlas Copco s. r. o.
Elektrárenská 4, Bratislava, 83104, SVK
Opravy a údržba čerpadiel a kompresorov
Oprava susičky vzduchu
Služba
1. Oprava sušičky vzduchu
|
|
---|---|
Funkcia |
slúži na vysušovanie vzduchu vyrobeného kompresormi na ovládanie ventilov vzduchom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
oprava sušičky vzduchu CD 17 | ks | 1 | ||
výmena skla priehladítka ( Sight glass, 1202885400 ) | ks | 1 | ||
výmena sušiča 8 kg balenie ( Ultidri Alumina, 1837004109 ) | ks | 1 | ||
výmena tlmičov ( Silencer, 1617617300 ) | ks | 2 | ||
výmena O krúžkov 100x3,5 mm ( O-Ring, 0663211151 ) | ks | 4 | ||
výmena ventilu G 1/2 230 V, prevedenie EeX ( EXH Valve , 1089064105 ) ) | ks | 2 | ||
výmena automatického odtoku ( automatic drain, 2901056300 ) ) | ks | 1 | ||
výmena súpravy ( Kit, 3001515500 ) | ks | 1 | ||
výmena súpravy ( Kit, 3001515200 ) | ks | 1 |
Názov |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Prípadný odvoz opravovaného prístroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa bude vykonaný na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe uzatvorenej zmluvy , miesto poskytnutia služby na základe rozpisu dodávateľa za vykonanú službu, prípadne dodávku náhradného dielu. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. ( alebo dohodou medzi dodávateľom a používateľom. ) Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Preberanie a odovzdávanie prístroja medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokole bude uvedený okrem iného dátum prevzatia prístroja do opravy a dátum prevzatia opraveného prístroja |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovaného zariadenia. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Na nové originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Odskúšanie funkčnosti po oprave a počas prevádzky. V prípade zistenia obmedzenia činnosti sušičky vzduchu CD 17 inými poškodenými dielami na kompresoroch GA 7 alebo sušičke CD 17 ( nie je možné definovať ), si objednávateľ vyhradzuje právo na uzatvorenie dodatku / objednávky a po vzájomnom odsúhlasení zistených nových závad a ich opravu na zariadeniach potrebných k ich správnej činnosti. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
20.07.2022 07:00 — 30.09.2022 13:00
1,00 súbor polžiek
5 441,28
5 441,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2022 09:39
15.07.2022 09:00
15.07.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2022 08:28 - Vstupná ponuka | 5 441,28 | € | Cena s DPH |
01.07.2022 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 441,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: