00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
46156101
BUČINA EKO, s.r.o.
Ružová dolina 6, Bratislava, 82108, SVK
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie ostatné odpady
Zhodnotenie, biologicky rozložiteľný odpadu, kompostovanie,
Služba
1. Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie ostatné odpady
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie ostatné odpady ( ďalej len "OO") vyprodukovaných objednávateľom a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch.) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O, zložka Odpady zo záhrad a z parkov vrátane odpadu z cintorínov / biologicky rozložiteľný odpad (tráva a lístie) | ton za 12 mesiacov | 2020 | ||
katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O, zložka Odpady zo záhrad a z parkov vrátane odpadu z cintorínov / biologicky rozložiteľný odpad (konáre) | ton za 12 mesiacov | 560 | ||
katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O, zložka Odpady zo záhrad a z parkov vrátane odpadu z cintorínov / biologicky rozložiteľný odpad (konáre) | ton za 12 mesiacov | 35 | ||
katalógové číslo odpadu 20 01 38, kategória odpadu O, zložka Komunálne odpady z triedeného zberu (drevo) | ton za 12 mesiacov | 410 | ||
Vzdialenosť od MČ Bratislava - Petržalka | km | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
názov odpadu | 20 02 01, 200138 |
kategória odpadu | O |
pod pojmom BRO sa rozumie | lístie, pokosená tráva, konáre stromov a kríkov, rastlinný materiál z úprav záhrad a verejnej zelene. Tento BRO nesmie obsahovať prímesi nebezpečných látok a iných druhov bioodpadov |
preberanie dovezeného biologicky rozložiteľného odpadu | minimálne v čase pondelok – piatok od 7:00 do 15:30 hod celoročne, sobota od 7:00 do 13:00 hod od 1.4. do 15.1 |
prednostné vybavovanie | požaduje sa prednostné vybavovanie vozidiel obstarávateľa pri príjme odpadu, ak je čakacia doma dlhšia ako 30 min |
nakladanie s odpadom | požaduje sa nakladanie s odpadom R 03 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používané ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú jeden kalendárny rok alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky: |
a) Náklady súvisiace s likvidáciou/zhodnocovaním odpadu. |
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedené v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto dohody. |
1.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy. |
1.4. Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu |
1.5. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. 82.665,00 bez DPH, alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
2. Povinnosti zmluvných strán |
2.1. Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami, pre riadne poskytnutie plnenia. |
2.2. Poskytovateľ je povinný mať predpísané povolenia na zber, odvoz a nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z .z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, zodpovedajúce predmetu rámcovej zmluvy. |
2.3. Prevzatím odpadu prechádza na poskytovateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a poskytovateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platnej legislatívy |
2.4. Poskytovateľ je povinný predložiť zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislava na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovanie, alebo zneškodňovanie komunálneho odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta SR Bratislavy |
2.5.Poskytovateľ predloží vykonávaniu činností podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňa všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy. |
2.6. Poskytovateľ je povinný vykonávať všetky činnosti v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
3. Objednávky |
3.1. Komunikácia medzi Poskytovateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Poskytovateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia |
4. Fakturácia |
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Objednávateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu. |
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení kalendárneho mesiaca, v ktorom bola služba vykonaná. Prílohou faktúry musí byť Elektronicky zoznam vážnych lístkov v danom mesiaci, ktorý musí obsahovať: dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Poskytovateľa. |
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom. |
4.4. Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu, alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu . Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
5. Čas a miesto plnenia |
5.1. Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou odpadu) a ekologických dopadov (zvýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť skládky do 20 km od z MČ Bratislava-Petržalka pre cestu tam a 20 km pre cestu späť (20km+20km). |
Stredisko na zhodnotenie ( BRO ), ktoré je situované vo väčšej vzdialenosti je pre verejného obstarávateľa vysoko nákladová a neefektívna z pohľadu nastavenia obehu zberových vozidiel. Predložená ponuka nebude spĺňať požiadavky na predmet zákazky. |
6. Záverečné ustanovenia |
6.1. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
6.2. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
6.3. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ondreja Štefánka, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
3 025,00 ton za 12 mesiacov
107 970,00
89 975,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2022 15:17
07.07.2022 15:00
07.07.2022 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2022 12:27 - Vstupná ponuka | 98 322,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2022 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 98 322,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: