• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20226935

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20226935

OF-255861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6642382

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok kovový zdravotnícky

Šatňová skriňa, Lieková skriňa, Kartotéka

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatňová dvojskrinka, kovová
Funkcia
Šatňová dvojskrinka, kovová, v každom diely s deliacou priečkou pre čisté a špinavé prádlo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 800
hĺbka mm 500
výška mm 1800 2000
počet dverí ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál celokovová
uzamykanie 3 - bodové uzamykanie
vnútro skrinky polička v hornej časti, pozdĺžne delená na samostatné oddiely pod poličkou, vešiaková tyč, háčik na každý oddiel
nožičky áno
farba korpusu sivá
farba dverí sivá
 2. Lieková skriňa
Funkcia
Liekova skriňa na uskladnenie zdravotníckeho materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 800 1000
hĺbka mm 400 500
výška mm 1800 1900
kolieska ks 4
počet políc v hornej časti ks 2
počet políc v spodnej časti ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvierka dvierka presklenné v hornej časti, dvierka kovové v spodnej časti
uzamykanie áno
materiál korpusu kov
materiál dverí v hornej časti kov so sklenenou výplňou z bezpečnostného skla
materiál dverí v dolnej časti kov
povrchová úprava prášková farba s vysokou chemickou odolnosťou
farba korpusu a dverí biela
police sklenené, výškovo prestaviteľné
kolieska áno
 3. Kartotéka
Funkcia
Uzamykateľná kovová skriňa na ukladanie kartoték alebo závesných máp formátu A4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 410 460
hĺbka mm 620 640
výška mm 1500 1700
počet zásuviek ks 5
nosnosť jednej zásuvky kg 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
uzamykanie centrálny zámok
ukladaný formát A4
konštrukcia zváraná
materiál kovová
farba biela
zásuvky čelá vybavené štítkom pre popis
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pri predložení ponuky nutné uviesť vlastný návrh plnenia v rozsahu: názvu výrobku, technickú špecifikáciu obsahujúcu popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru v slovenskom jazyku.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. V cene musia byť zahrnuté  všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, clo, záručná doba a p.).
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy podklady na posúdenie obsahujúce názov výrobku, technickú špecifikáciu obsahujúcu popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru v slovenskom jazyku tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevzatia tovaru, ktorý nebude spĺňať požadované parametre.
V prípade vzniku pochybnosti pri posudzovaní splenenia požadovanej špecifikácie na strane Objednávateľa s kvalitou ponúknutého predmetu si obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadania vzorky ponúknutého predmetu od uchádzača.
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný tovar v predmete Zmluvy.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom.
Platobné podmienky: Splatnosť faktúry bude 30 dní. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká.
Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku.
(pokračovanie bodu 10.) Dňom porušenia tohto záväzku dodávateľa vzniká objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.08.2022 13:00

1,00 súbor

1 341,40

1 341,40

Požadované dodanie tovaru podľa špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2022 12:53

30.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2022 09:35 - Vstupná ponuka 1 340,40 € Cena s DPH
27.06.2022 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 340,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS