• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2022 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 08:50

Detail zákazky Z20226931

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2022 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 08:50

Základné údaje

Z20226931

OF-256343

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621636

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

pojazdný vešiak

  • 39136000-4 - Vešiaky na kabáty
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pojazdný vešiak
Funkcia
Pojazdný vešiak na odkladanie odevov slúži na každodenné použitie.
Nákup nového, nepoužívaného tovaru, v 1. akostnej triede, v originálnom balení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný vešiak na odkladanie odevov ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 130 x 49 x 198 cm
Vešiak sa skladá z dvoch koľajníc, na ktoré je možné umiestniť oblečenie, navyše je pojazdný, takže je manipulácia s ním naozaj jednoduchá. áno
stojan s 4 kolieskami (2 kolieska s brzdou), áno
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. áno
Nosnosť vešiaka: 110 kg áno
Hmotnosť produktu: 7,4 kg áno
materiál: oceľové rúry s práškovým nástrekom, plastové konektory ABS áno
spodná časť s úložným priestorom áno
dobrá nosnosť áno
 2. Pojazdný vešiak
Funkcia
Pojazdný vešiak na odkladanie odevov slúži na každodenné použitie
Nákup nového, nepoužívaného tovaru, v 1. akostnej triede, v originálnom balení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
výškovo nastaviteľný stojan na oblečenie ks 2
výška cm 113 198
šírka cm 47 50
dĺžka cm 101 163
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vešiak na šaty s priemyselným dizajnom áno
nosnosť 25 kg áno
stojan so 4 kolieskami ( 2 kolieska s brzdou) áno
2 tyče na šaty áno
materiál: rúrky z nehrdzavejúcej ocele, plastové konektory ABS áno
Je nutné aby súčasťou balenia  boly všetky komponenty  potrebné na zostavenie nábytku. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:30 hod.
Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ požaduje doručenie počas pracovných dní a oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke.
Predmet zákazky bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, typ, výrobca, opis technických parametrov, vrátane fotografického vyobrazenia, rozpis ceny tovarov podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení Objednávateľom.
Záruka na tovar  minimálne 24 mesiacov
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom / českom jazyku
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi, požadujeme faktúru s originál podpisom a pečiatkou, nie scan
Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám Objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.06.2022 08:00 — 26.08.2022 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

1 118,63

932,19

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptujem predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2022 11:34

27.06.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2022 05:52 - Vstupná ponuka 1 116,00 € Cena s DPH
24.06.2022 05:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 116,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS