• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 10:20

Detail zákazky Z20226924

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 10:20

Základné údaje

Z20226924

OF-255917

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6647195

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

31706495

AUTOSPOL VLASATÝ, spol. s r.o.

Prešovská cesta 69, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis, oprava a údržba motorových vozidiel a zabezpečenie pneuservisných služieb

servis motorových vozidiel, oprava motorových vozidiel, pozáručný servis, náhradné diely, pneumatiky, prezutie, uskladnenie

  • 50110000-9 - Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis, oprava a údržba služobných motorových vozidiel
Funkcia
Pozáručný servis, oprava a údržba služobných motorových vozidiel, pravidelné a nepravidelné servisné úkony, bežné opravy, opravy pri poistných udalostiach, prípravy služobných motorových vozidiel na STK, nákup a inštalácia nových certifikovaných, alebo nových kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov, resp. repasovaných náhradných dielov (oprava výmenou) a ďalších servisných prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jednotková cena práce (normohodina) za servis, údržbu a opravy,  bez DPH € 48
počet normohodín NH 585
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby pozáručného servisu v minimálnom nasledovnom rozsahu:
a) diagnostika porúch a vád; b) pravidelné servisné prehliadky, bežná údržba, opravy a „nastavenia“ (výmena: oleja, brzdovej kvapaliny,  peľového filtra, nastavenie svetlometov, predných stieračov,  spojovacích tyčí, brzdových doštičiek, tlmičov, sviečok, čistenie klimatizácie, kontrola žiaroviek,  kontrola, test akumulátora a pod.) s dodávkou materiálov a komponentov; c) výmena poškodených skiel; d) klampiarske, lakovacie a elektrikárske služby; e) opravy vozidiel po poistných udalostiach a haváriách; f) pneuservisné práce (oprava defektov, vyváženie a pod.)
g) odstraňovanie poruchy, výmena poškodených a nefunkčných komponentov - motorového vozidla, potrebná výmena komponentov motorového vozidla po ukončení ich životnosti
 2. Sezónne prezutie pneumatík s uskladnením -  motorové vozidlá do 3,5t
Funkcia
Sezónne prezutie  osobných a dodávkových  vozidiel (do 3,5 tony) a uskladnením, vrátane spotrebného materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
cena za jedno prezutie s uskladnením vrátane spotrebného materiálu, bez DPH € 55
počet prezutí s uskladnením: osobné a dodávkové vozidlá do 3,5 tony počet prezutí 112
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kompletné prezutie - 4x demontáž/montáž kolesa z/na os vozidla, demontáž/montáž kompletných sád, vyváženie pneu spolu s vyvažovacím materiálom do 160 g, hustenie vzduchom, umytie a ošetrenie kolies
 3. Sezónne prezutie pneumatík s uskladnením -  MIDIBUS
Funkcia
Sezónne prezutie Midibusu s  uskladnením, vrátane spotrebného materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
cena za jedno prezutie s uskladnením vrátane spotrebného materiálu, bez DPH € 110
počet prezutí s uskladnením: MIDIBUS počet prezutí 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kompletné prezutie - 4x demontáž/montáž kolesa z/na os vozidla, demontáž/montáž kompletných sád, vyváženie pneu spolu s vyvažovacím materiálom do 500 g, hustenie vzduchom, umytie a ošetrenie kolies
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") je vykonávanie pozáručných opráv a servisu služobných motorových vozidiel, týkajúcich sa najmä pravidelných a nepravidelných servisných úkonov, bežných opráv, opráv pri poistných udalostiach, prípravy služobných motorových vozidiel na STK, nákup a inštalácia nových certifikovaných náhradných dielov, resp. repasovaných náhradných dielov (oprava výmenou) a ďalších servisných prác,  sezónne prezutie pneumatík vozidiel autoparku objednávateľa,
vrátane spotrebného materiálu a sezónneho uskladnenia sád pneumatík u poskytovateľa.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPETu.
Prevádzka servisu dodávateľa  musí byť dostupná do 15 minút  od pracoviska verejného obstarávateľa/objednávateľa, ktorým je Rektorát UPJŠ v Košiciach so sídlom na Šrobárovej ulici č.2  v Košiciach.
Objednávateľ služby požaduje prevzatie vozidla do servisu a začatie servisných prác do 2 pracovných dní od nahlásenia požadovaného servisného úkonu objednávateľom služby.
Objednávateľ od dodávateľa služby požaduje predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy na predmet zákazky prílohy č.: 1, 2 a 3
Prílohu č.1 :  tvorí cenník , ktorý obsahuje vysúťaženú jednotkovú cenu práce (normohodina) za servis, údržbu a opravy, bez DPH a s DPH;  vysúťaženú cenu za jedno prezutie s uskladnením vrátane spotrebného materiálu pre motorové vozidlá do 3,5t bez DPH a  s DPH;  vysúťaženú cenu  za jedno prezutie s uskladnením vrátane spotrebného materiálu pre  MIDIBUS bez DPH a s DPH , Prílohu č. 2 tvorí  cenník doplnkových služieb dodávateľa pri štandardnej údržbe, iné práce servisu, sadzbu za použitie jednotlivých servisných zariadení; Prílohu č. 3 tvorí reklamačný poriadok dodávateľa služby
Objednávateľ zašle do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy na predmet zákazky aktuálny zoznam oprávnených zamestnancov objednávateľa služby, oprávnených schvaľovať servisné výkony a dodávky spotrebného materiálu súvisiaceho s autodopravou.
V prípade nadobudnutia nového vozidla počas trvania zmluvy verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo doplniť vozidlo do pôvodného zoznamu vozidiel. V prípade vyradenia motorového vozidla zašle dodávateľovi oznámenie o jeho vyradení zo zoznamu.
Vozidlo do opravy privezie zástupca objednávateľa služby, s ktorým zástupca dodávateľa spíše preberací protokol, v ktorom musia byť uvedené základné parametre požadovanej opravy, dátum prijatia vozidla do servisu, stav tachometra a stav naplnenosti nádrže PHM vozidla pri prevzatí vozidla do servisu a dátum predpokladaného ukončenia servisných prác. Správnosť údajov na preberacom protokole potvrdia obe strany podpisom oprávnených zamestnancov. Preberací protokol musí tvoriť prílohu faktúry.
Dodávateľ služby je povinný pred uskutočnením opravy vozidla v hodnote nad 50 € bez DPH spracovať cenovú ponuku, ktorú odošle e-mailom objednávateľovi služby na odsúhlasenie. Do hodnoty 50 € bez DPH postačuje popis prác zaslaný na odsúhlasenie mailom. Až po odsúhlasení cenovej ponuky objednávateľom môže začať realizácia opravy vozidla v zmysle spracovanej cenovej ponuky. Odsúhlasená cenová ponuka musí tvoriť prílohu faktúry.
Vypracovaná cenová ponuka dodávateľom služby musí obsahovať:
- EČ, typ vozidla, aktuálny stav tachometra (počítadla kilometrov), základný popis servisných prác, ktorých sa predmetné cenová ponuka týka; - položkovitý rozpis prác s uvedením počtu NH pri jednotlivých položkách, jednotkovú cenu položky, celkovú cenu za položku a celkovú cenu za práce bez DPH a s DPH; - položkovitý rozpis potrebných náhradných dielov s uvedením pri jednotlivých položkách názvu náhradného dielu , jednotkovej ceny náhradného dielu, predpokladaného počtu daného náhradného dielu,
celkovej ceny položky náhradného dielu a celkovej ceny za všetky položky náhradných dielov bez DPH a s DPH; - položkovitý rozpis použitia servisného vybavenia bez DPH a s DPH; - položkovitý rozpis prác v vykonaných subdodávke bez DPH a s DPH; - celkovú cenu za realizáciu predmetnej opravy bez DPH a s DPH
Maximálna doba diagnostiky závady vozidla pre spracovanie cenovej ponuky vozidla je maximálne 1 normohodina ("NH"). Počet NH za jednotlivé opravy nesmie presiahnuť počet NH určených konkrétnym výrobcom motorového vozidla.
Dodávateľ je povinný počínať si pri vykonávaní údržby a servisu tak, aby tieto boli poskytnuté v čo najkratšom čase.
Vozidlo po oprave na základe telefonického alebo e-mailového vyrozumenia preberie zástupca objednávateľa služby s ktorým zástupca dodávateľa spíše odovzdávajúci protokol, v ktorom musia byť uvedené vykonané servisné úkony požadovanej opravy, dátum odovzdania vozidla zo servisu, stav tachometra a stav naplnenosti nádrže PHM vozidla pri odovzdaní vozidla zo servisu. Správnosť údajov v odovzdávajúcom protokole a fyzické odkontrolovanie vykonaných prác potvrdia obe strany podpisom oprávnených zamestnancov. Odovzdávajúci protokol musí tvoriť prílohu faktúry.
Objednávateľ požaduje pri prekročení servisnej zákazky vo výške nad 100 € bez DPH, bezplatné umytie karosérie a základné vyčistenie interiéru vozidla.
Objednávateľ služby požaduje, aby v prípade potreby dodávateľ služby zabezpečil odtiahnutie nepojazdného vozidla objednávateľa v rámci Košického kraja do priestorov prevádzky servisu dodávateľa služby s uvedením kontaktu na zabezpečenie nepretržitej odťahovej služby.
Objednávateľ služby požaduje v akútnych a ojedinelých prípadoch zabezpečenie prevzatia vozidla do servisu, resp. prevzatie vozidla zo servisu aj mimo riadnych otváracích hodín servisu.
Objednávateľ služby požaduje zabezpečenie odvozu zamestnanca objednávateľa po odovzdaní vozidla do servisu a následne dovozu zamestnanca objednávateľa na prebratie vozidla po ukončení servisných prác do servisu na náklady dodávateľa služby.
Objednávateľ služby požaduje bezplatné zapožičanie náhradného vozidla (okrem nákladov na PHM) a to rovnakej, alebo vyššej kategórie pri servisných prácach, ktorých časová náročnosť bude nad 8 Nh na celý čas výkonu servisného zásahu vozidla a to bez ohľadu na dĺžku reálne vykonaných servisných prác. Odovzdanie náhradného vozidla max. do 24 hodín od obdržania informácie o ukončení servisného zásahu (nevzťahuje sa na MIDIBUS a dodávkové vozidlá).
Objednávateľ služby požaduje vykonávanie servisných činností aj z dôvodov poistných udalostí.
Objednávateľ služby požaduje,  používanie certifikovaných špeciálnych nástrojov a diagnostických prístrojov podľa smerníc výrobcov vozidiel autoparku objednávateľa.
Objednávateľ služby pri oprave vozidiel požaduje použiť výhradne certifikované náhradné diely, prevádzkové kvapaliny, oleje a mazivá s maximálnou výškou obchodnej prirážky 20% (predpokladaný objem dodaných náhradných dielov - v hodnote max. 32.000 € bez DPH)
V prípade realizácie prác v subdodávke objednávateľ akceptuje maximálnu výšku obchodnej marže 10% (predpokladaný objem dodaných služieb v subdodávke - v hodnote max. 9.600 € bez DPH)
V prípade potreby môže objednávateľ od dodávateľa požadovať dokladovanie nákupnej ceny náhradného dielu, spotrebného materiálu alebo subdodávky uvedenej vo faktúre a to písomne do 5 kalendárnych dní od doručenia faktúry. Objednávateľ je v tomto prípade povinný do 5 kalendárnych dní od písomného doručenia požiadavky doručiť objednávateľovi potrebné dokumenty o nadobudnutí náhradného dielu alebo subdodávky. Za doklad sa považuje faktúra o nadobudnutí náhradného dielu, spotrebného materiálu alebo subdodávky.
Fakturácia za realizáciu opravy môže nastať až po fyzickom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Dátum dodania služby je dátum odovzdania vozidla uvedený na odovzdávajúcom protokole.
Faktúra za realizáciu opravy musí obsahovať:
- EČ, typ vozidla, aktuálny stav tachometra (počítadla kilometrov), základný popis servisných prác, ktorých sa predmetné cenová ponuka týka; - položkovitý rozpis prác s uvedením počtu NH pri jednotlivých položkách, jednotkovú cenu položky, celkovú cenu za položku a celkovú cenu za práce bez DPH a s DPH; - položkovitý rozpis potrebných náhradných dielov s uvedením pri jednotlivých položkách názvu náhradného dielu, jednotkovej ceny náhradného dielu, predpokladaného počtu daného náhradného dielu,
celkovej ceny položky náhradného dielu a celkovej ceny za všetky položky náhradných dielov bez DPH a s DPH; - položkovitý rozpis použitia servisného vybavenia bez DPH a s DPH; - položkovitý rozpis prác v vykonaných subdodávke bez DPH a s DPH; - celkovú cenu za realizáciu predmetnej opravy bez DPH a s DPH
Prílohy faktúry:
- preberací protokol prevzatia vozidla objednávateľa do servisu;  vypracovaná cenová ponuka na realizáciu danej opravy vozidla, vrátane schválenia cenovej ponuky objednávateľom opravy;  odovzdávajúci protokol odovzdania vozidla objednávateľa zo servisu, - preberací protokol prevzatia vozidla objednávateľa do servisu
Objednávateľ požaduje doručenie faktúry za realizáciu opravy do 7 kalendárnych dní od prevzatia vozidla zo servisu - dátum uvedený na odovzdávajúcom protokole.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky na predmet zákazky.
Objednávateľ služby požaduje záruku na vykonané servisné zásahy minimálne 12 kalendárnych mesiacov a na náhradné diely záruku udávanú výrobcom (minimálne 24 mesiacov).
V prípade potreby uplatnenia reklamácie na vykonané servisné zásahy zo strany objednávateľa je tento tieto práce povinný písomne reklamovať do 3 pracovných dní po ich zistení u dodávateľa služby.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie zabezpečiť odstránenie reklamovaného stavu v zmysle platného obchodného zákonníka a reklamačného poriadku dodávateľa služby, ktorý tvorí prílohu zmluvy (príloha č. 3).
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených dielov a použitého materiálu na vlastné náklady a zodpovednosť, po uhradení faktúry.
Túto zmluvu je možné meniť a dopĺňať vzostupne číslovanými písomnými dodatkami, ktoré sa po podpísaní stávajú jej nedeliteľnou súčasťou.
Odstúpenie od  zmluvy:
Pri opakovanom nedodržiavaní požiadaviek objednávateľa uvedených v zmluve - dokladovanie minimálnym počtom 3 písomných upozornení od objednávateľa služby dodávateľovi služby na porušenie ustanovení zmluvy za obdobie šiestich po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov. Pri opakovanej nekvalite vykonaných servisných prác - dokladovanie minimálnym počtom 3 reklamácii za obdobie šiestich po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov.
Strany tejto zmluvy zhodne prehlasujú, že všetky spory vzniknuté z tejto zmluvy budú riešiť dohodou. V prípade, že medzi stranami zmluvy nedôjde k dohode, tieto spory sú strany zmluvy povinné riešiť v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá.
Názov Upresnenie
Zoznam typov vozidiel autoparku objednávateľa služby:
1. CITROEN - BERLINGO dátum prvého prihlásenia:15.08.2007; palivo: BA; objem motora v cm3: 1360; výkon motora v kW: 55
2. FIAT - DOBLO dátum prvého prihlásenia: 28.10.2011; palivo: NM; objem motora v cm3: 1598; výkon motora v kW: 77
3. FORD - TRANSIT dátum prvého prihlásenia: 06.02.2008; palivo: NM; objem motora v cm3: 2198; výkon motora v kW: 62,56
4. MIDIBUS - ISUZU Novo dátum prvého prihlásenia: 01.03.2018; palivo: NM; objem motora v cm3: 5193; výkon motora v kW: 140
5. Prívesný vozík I. dátum prvého prihlásenia: 05.09.2018
6. Prívesný vozík II. dátum prvého prihlásenia: 15.06.2001
7. PEUGEOT - BOXER mikrobus dátum prvého prihlásenia: 22.06.2020; palivo: NM; objem motora v cm3: 2179; výkon motora v kW: 121
8. ŠKODA - FABIA combi dátum prvého prihlásenia: 01.01.2004; palivo: BA; objem motora v cm3: 1390; výkon motora v kW: 55
9. ŠKODA - OCTAVIA dátum prvého prihlásenia: 20.02.2012; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 103
10. ŠKODA - OCTAVIA combi (operatívny leasing) dátum prvého prihlásenia: 03.04.2019; palivo: BA; objem motora v cm3: 1498; výkon motora v kW: 110
11. ŠKODA - OCTAVIA combi 4x4 dátum prvého prihlásenia: 16.09.2013; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
12. ŠKODA - SUPERB dátum prvého prihlásenia: 18.12.2015; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
13. ŠKODA - SUPERB 4x4 dátum prvého prihlásenia: 27.06.2017; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
14. VW - CARAVELLE dátum prvého prihlásenia: 31.12.2001; palivo: BA; objem motora v cm3: 2461; výkon motora v kW: 85
15. VW - GOLF combi dátum prvého prihlásenia: 19.12.2014; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
16. VW - PASSAT combi dátum prvého prihlásenia: 28.12.2015; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
17. VW - TRANSPORTER T4 dátum prvého prihlásenia: 01.01.1993; palivo: NM; objem motora v cm3: 2370; výkon motora v kW: 57
18. Elektrokolobežka 10 ks dátum prvého prihlásenia: 2019
19. BZ1: UNC 060 len PNEU servisné práce
20. BZ2: Traktor - ZETOR 7245 len PNEU servisné práce
21. BZ3: Traktororá vlečka veľká len PNEU servisné práce
22. BZ4: Komunálny traktor JOHN DEERE len PNEU servisné práce
23. BZ5: Vlečka za komunálny traktor JOHN DEERE len PNEU servisné práce
24. BZ6: Malotraktor TZ4K14 len PNEU servisné práce
25. R1: Benzínová traktorová kosačka AGS Starjet AJ 102/22H Volvo len PNEU servisné práce

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

04.07.2022 00:00 — 03.07.2026 23:59

1,00 kpl

95 268,25

79 390,21

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2022 11:25

01.07.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2022 00:03 - Vstupná ponuka 95 268,25 € Cena s DPH
30.06.2022 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka 95 268,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS