30793629
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier a potreby.
kancelársky papier, papier, kancelárske potreby, potreby, doprava, euroobal, spinky do zošívačky.
Tovar, Služba
1. Euroobal formátu A4.
|
|
---|---|
Funkcia |
Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 170 mikrónov, spodný a bočný klin v šírke minimálne 22mm, materiál polypropylén, prevedenie: eurodierovanie, 1 balenie/10 kusov, požadovaný počet: 30 balení/300 kusov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet: | Balenie | 30 |
2. Náplň (spinky) do zošívačky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Náplň (spinky) do kancelárskej zošívačky NOVUS, 23/10, 1 balenie/1 000kusov, požadovaný počet: 30 balení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet: | Balenie | 30 |
3. Kancelársky papier biely formátu A4.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier biely formátu A4, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: 5balíkov, požadované množstvo: 40 kartónov/200 balíkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo: | Balík | 200 |
4. Kancelársky papier biely formátu A3.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier biely formátu A3, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: 5balíkov, požadované množstvo: 5 kartónov/25 balíkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo: | Balík | 25 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na určené miesto. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna. |
Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovného dňa od 08:30 hod. do 11:00 hod. |
V prípade zistenia poškodenia tovaru pri dodaní a vyložení na mieste plnenia je kupujúci oprávnený neprevziať dodaný tovar a požadovať náhradné plnenie. |
Vystavená faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu v Eur bez DPH za každú položku predmetu zákazky, celkovú cenu v Eur bez DPH za predmet zákazky, sadzbu a výšku DPH, celkovú cenu v Eur s DPH za predmet zákazky. |
Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.06.2022 08:30 — 30.06.2022 11:00
1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.
2 520,00
2 100,00
Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je Ing. Andrea Kotrádyová, riaditeľka Sekcie ekonomiky a správy majetku Kancelárie SR SR, Tel. č.: +421 2 210 28 313; E-mail: andrea.kotradyova@sudnarada.gov.sk Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať konkrétnu značku/názov ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2022 08:11
27.06.2022 08:30
27.06.2022 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2022 13:13 - Vstupná ponuka | 2 520,00 | € | Cena s DPH |
27.06.2022 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 519,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: