• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2022 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 10:00

Detail zákazky Z20226905

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2022 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 10:00

Základné údaje

Z20226905

OF-256546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621634

Objednávateľ

30793629

Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky

Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a potreby.

kancelársky papier, papier, kancelárske potreby, potreby, doprava, euroobal, spinky do zošívačky.

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Euroobal formátu A4.
Funkcia
Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 170 mikrónov, spodný a bočný klin v šírke minimálne 22mm, materiál polypropylén, prevedenie: eurodierovanie, 1 balenie/10 kusov, požadovaný počet: 30 balení/300 kusov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet: Balenie 30
 2. Náplň (spinky) do zošívačky.
Funkcia
Náplň (spinky) do kancelárskej zošívačky NOVUS, 23/10, 1 balenie/1 000kusov, požadovaný počet: 30 balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet: Balenie 30
 3. Kancelársky papier biely formátu A4.
Funkcia
Kancelársky papier biely formátu A4, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: 5balíkov, požadované množstvo: 40 kartónov/200 balíkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: Balík 200
 4. Kancelársky papier biely formátu A3.
Funkcia
Kancelársky papier biely formátu A3, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: 5balíkov, požadované množstvo: 5 kartónov/25 balíkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: Balík 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na určené miesto.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna.
Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovného dňa od 08:30 hod. do 11:00 hod.
V prípade zistenia poškodenia tovaru pri dodaní a vyložení na mieste plnenia je kupujúci oprávnený neprevziať dodaný tovar a požadovať náhradné plnenie.
Vystavená faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu v Eur bez DPH za každú položku predmetu zákazky, celkovú cenu v Eur bez DPH za predmet zákazky, sadzbu a výšku DPH, celkovú cenu v Eur s DPH za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.06.2022 08:30 — 30.06.2022 11:00

1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.

2 520,00

2 100,00

Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je Ing. Andrea Kotrádyová, riaditeľka Sekcie ekonomiky a správy majetku Kancelárie SR SR, Tel. č.: +421 2 210 28 313; E-mail: andrea.kotradyova@sudnarada.gov.sk Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať konkrétnu značku/názov ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2022 08:11

27.06.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 40
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2022 13:13 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena s DPH
27.06.2022 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 519,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS