738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Výpočtová technika /notebook 15,6"/
notebook
Tovar, Služba
1. Notebook 15,6"
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadované parametre spĺňa napríklad Lenovo V15-ITL Gen 2, produktové číslo 82KB000BCK čierny alebo Lenovo V15 G2 ALC, produktové číslo 82KD000NCK čierny. Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent predmetného zariadenia s parametrami minimálne rovnakými alebo lepšími, ktoré sú nižšie uvedené v technických vlastnostiach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
CPU: | Intel Core i3 - 1115G4, 2 jadrá, 6MB cache, alebo ekvivalent (napr. AMD RYZEN 5 5500U) |
LCD: | 15,6“ 1920x1080 fullHD |
RAM: | 8GB DDR4 |
HDD: | SSD 256GB |
Grafika: | Intel UHD graphics integrated alebo ekvivalent (napr. riešenie typu Radeon Graphics) |
Optická mechanika: | nie je nevyhnutnou podmienkou |
OS: | Windows 10/11 Professional 64bit OEM predinštalovaný výrobcom zariadenia! |
Porty: | LAN RJ45 1x - nevyhnutné !!!, USB v.3 min. 1x, USB v.2 min. 1x, HDMI 1x, audio in/out 1x |
Šasi: | kov, plast alebo kombinácia oboch |
Ostatné: | Webkamera, mikrofón, touchpad, numpad, rozloženie (označenie) klávesnice typu SK |
Záruka: | 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena s DPH, výška DPH a celková suma s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru). |
Požadujeme dodanie nového, nerepasovaného, nereklamovaného, nepoužívaného zariadenia v originálnom balení od výrobcu zariadenia s originálnym príslušenstvom. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní . |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Veľký Dvor 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
04.07.2022 07:00 — 05.08.2022 15:00
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formuláru
2 250,00
1 875,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu po obdržaní akceptácie od objednávateľa k vlastnému návrhu plnenia zákazky najneskôr do 3 pracovných dní, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku/výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2022 12:44
30.06.2022 13:00
30.06.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.06.2022 13:42 - Vstupná ponuka | 2 250,00 | € | Cena s DPH |
30.06.2022 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 220,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: