• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    01.07.2022 15:03

Detail zákazky Z20226893

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2022 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    01.07.2022 15:03

Základné údaje

Z20226893

OF-255092

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

umývanie osobných motorových vozidiel

umývanie OMV

  • 50112300-6 - Umývanie osobných motorových vozidiel a podobné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. umývanie osobných motorových vozidiel
Funkcia
umývanie osobných motorových vozidiel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
umývanie osobných motorových vozidiel . VW Passat, Hyundai i 30, VW Golf, Škoda octavia, Kia Cee´d ks 57
umývanie osobných motorových vozidiel - VW Caravelle, Transporter, Nissan Navara, Pathfinder, Land Rover discovery ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto poskytnutia služby: do 10 km od Centra mesta Zvolen,
Umývací program obsahuje: Umytie kefami so šampónom
Umývací program obsahuje: Umytie diskov kolies
Umývací program obsahuje: Konzervačný a ochranný vosk
Umývací program obsahuje: Sušenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodanie služby bude realizované na základe jednotlivých objednávok s mesačnou periodicitou s uvedením maximálneho počtu kusov vozidiel na konkrétnu službu.
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu objednávky.
Miestom vykonania diela dodávateľom budú priestory dodávateľa v meste Zvolen a prípadne priestory určené objednávateľom na dočistenie vozidla po ceste k objednávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Každé vozidlo, ktorého čistenie bude predmetom vykonania čiastkového diela, bude písomne prevzaté povereným zástupcom dodávateľa s uvedením minimálne nasledovných údajov: EČV, značka a typ vozidla, dátum a podpis prevzatia vozidla povereným zástupcom dodávateľa, a následne po vykonaní čistenia vrátené poverenému zástupcovi objednávateľa s uvedením mena, priezviska a podpisu osoby preberajúcej vozidlo.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať cenu za dielo dohodnutú na základe faktúr, ktoré dodávateľ vystaví a odošle objednávateľovi do pätnástich (15) dní po ukončení daného kalendárneho mesiaca, za ktorý boli služby vykonané. Súčasťou vystavenej faktúry bude aj protokol vykonaných prác potvrdený zodpovedným zástupcom dodávateľa.
Úhrady za vykonané služby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na tieto úhrady. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti s dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa.
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení.
Zmluvná strana je povinná zabezpečiť, aby boli vykonané všetky príslušné preventívne opatrenia na zaistenie bezpečnosti a predchádzanie poškodeniu, strate alebo zničeniu osobných údajov. Pokiaľ sa osobné údaje jednej zmluvnej strany stanú dostupnými pre neoprávnenú osobu alebo ich takáto osoba získa, druhá zmluvná strana je povinná bezodkladne upovedomiť dotknutú zmluvnú stranu o danom neoprávnenom prístupe a postupovať v súčinnosti s dotknutou zmluvnou stranou pri výkone akýchkoľvek opatrení s cieľom zmierniť následky straty alebo neoprávneného prístupu k osobným údajom.
Objednávateľ nie je povinný uvedený finančný limit prostredníctvom objednávok vyčerpať počas celej platnosti a účinnosti tejto dohody. Objednávky budú vystavené vždy podľa aktuálnych potrieb a možností objednávateľa
Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.11.2022, respektíve do doby vyčerpania predpokladanej maximálnej hodnoty tejto dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

5

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

594,40

594,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2022 10:42

01.07.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 413
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS