• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 09:50

Detail zákazky Z20226885

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 09:50

Základné údaje

Z20226885

OF-255852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6656127

Objednávateľ

00691038

Mestská časť Košice-Nad Jazerom

Poludníková 7, Košice-Nad jazerom, 04012, SVK

Dodávateľ

45487090

VITAMED.SK s.r.o.

1. Mája 45, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Solárna stanica a externé defibrilátory

defibrilátor, solárna stanica

  • 33182100-0 - Defribrilátory
  • 09332000-5 - Solárne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Solárna stanica s AED
Funkcia
Samostatne stojace zariadenie, ktoré dodáva  elektrickú energiu zo solárneho panelu vrátane bohatého príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
záruka rok 3
Solárna stanica s AED - defibrilátorom LIFELINE AED (DDU-100) s prenosnou brašňou sýto červenej farby ako súčasť  defibrilátora ks 1
Plastový držiak pre AED ( ARKY 37 ) ks 1
Detské samolepiace defibrilačné elektródy ks 1
Exteriérový box s alarmom ( vrátane elektroinštalačného materiálu) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
potrebuje prívod 230V nie
zdroj elektrickej energie zo solárneho panelu áno
solárny panel ako strecha áno
zásuvka na 23OV pre nabíjanie elektrobicyklov áno
USB nabíjačky áno
držiak telefónu / tabletu áno
Kompresor áno
12V autozásuvky áno
stojan na bicykle áno
pumpa na nafukovanie kolies bicyklov áno
vybavenie pre turistov áno
farba červená
Montáž solárnej stanice s AED na miesto podľa určenia objednávateľa áno
 2. Defibrilátor LIFELINE AED (DDU-100)
Funkcia
Automatický externý defibrilátor; nízka hmotnosť; vizuálne a akustické pokyny v slovenskom jazyku; vysoká odolnosť; jednoduchá obsluha;
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záruka na prístroj rok 8
Defibrilačná batéria so životnosťou rok 5
Hmotnosť kg 1,9 2,2
Defibrilátor LIFELINE AED (DDU-100) s prenosnou brašňou sýto červenej farby ako súčasť ku každému defibrilátoru ks 4
Detské samolepiace defibrilačné elektródy ks 4
Exteriérový box s alarmom ( vrátane elektroinštalačného materiálu) ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Automatický externý prístroj áno
Jednoduchá obsluha určená na laickú resuscitáciu áno
Vizuálne a akustické pokyny v slovenskom jazyku alebo českom jazyku áno
Vysoká rýchlosť automatickej analýzy a nabitia áno
Štyri typy automatických testov áno
9V batéria pre dennú prevádzku a testy áno
Súprava defibrilačných elektród pre dospelých áno
Pamäť áno
Vysoká odolnosť áno
Audio záznam - option áno
Rozšírenie pamäte - pamäťová karta (option) áno
Kompatibilný so ZZS áno
Čas nabitia menej ako 6s áno
Čas analýzy menej ako 4s áno
Kapacita batérie 125 výbojov alebo 8 hodín kontinuálnej resuscitácie je u batérie so životnosťou 7 rokov. áno
Elektródy, ktoré sú súčasťou prístroja sú vhodné pre deti aj dospelých áno
Montáž defibrilátorov na miesta podľa určenia objednávateľa áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý, nerepasovaný tovar, 1. akostnej triedy, v originálnom balení.
Dodávateľ je povinný predložiť konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami tovaru, s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú.
Tovar sa považuje za riadne dodaný po jeho dodaní, zaškolení zamestnancov Kupujúceho a jeho uvedení do prevádzky v mieste dodania (ďalej len „dodanie tovaru“). Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie tovaru podlieha schváleniu Kupujúcim.
Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 8 týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy. Presný dátum a čas dodania tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 dni vopred. Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.
O odovzdaní a prevzatí tovaru, uvedení do prevádzky, výsledkoch skúšobnej prevádzky a zaškolení poverených zamestnancov Kupujúceho spíšu Dodávateľ a Kupujúci alebo ich poverení zástupcovia v mieste dodania preberací protokol a protokol o zaškolení podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Spolu s tovarom je Dodávateľ povinný odovzdať Kupujúcemu všetky doklady, ktoré sa k nemu vzťahujú, najmä, nie však výlučne, návody na použitie a obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, vyhlásenia o zhode, certifikáty pôvodu a iné relevantné dokumenty potrebné na užívanie tovaru a na výkon vlastníckeho práva.
Kupujúci nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke.
Vady v akosti tovaru je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich Kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu tovaru maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska.
V prípade, ak nebude možné vadu odstrániť do 3 pracovných dní odo dňa jej nahlásenia, Dodávateľ je povinný v tejto lehote poskytnúť Kupujúcemu na čas nevyhnutný na odstránenie vady bezodplatne náhradný tovar s porovnateľnými parametrami určený na použitie na rovnaký účel ako vadný tovar. V prípade, ak bude vada odstránená dodaním nového tovaru za vadný tovar, Dodávateľ je povinný dodať nový tovar najneskôr do 13 týždňov odo dňa oznámenia vady.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
Dodávateľ je povinný zachovávať dôvernosť všetkých informácií, údajov a dokumentov Kupujúceho, jeho zamestnancoch a/alebo činnosti, ktoré získa v súvislosti s činnosťami vykonávanými alebo poskytovanými pre Kupujúceho alebo v súvislosti s plnením predmetu tejto Zmluvy a zaväzuje sa tieto nezverejniť ani nesprístupniť tretej osobe.
Dodávateľ sa ďalej zaväzuje zaobchádzať s informáciami získanými počas plnenia predmetu tejto Zmluvy a s obsahom všetkých dokumentov poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto Zmluvy ako s dôvernými informáciami a zabezpečiť ich ochranu pred tretími osobami v súlade s § 17 a § 271 Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať povinnosti vyplývajúce mu z tohto bodu Zmluvy aj po skončení tejto Zmluvy bez časového obmedzenia.
Kupujúci po uzavretí Zmluvy: Doručí Dodávateľovi po uzavretí Zmluvy, do 3 dní - Zoznam určených odberných miest Kupujúceho (miesta plnenia) s presnými adresami a Zoznam oprávnených osôb Kupujúceho ohľadne odborných vecí a komunikácie.
Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: Oznámi Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Oznámi Kupujúcemu informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, naloženie a vyloženie tovaru) na mieste plnenia a montáže  na miesta plnenia
Splatnosť faktúry je 14 dní
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poludniková 7, Košice - mestská časť Nad jazerom, Košice IV, Košický, Slovenská republika

07.07.2022 08:00 — 26.08.2022 12:00

1,00 celok

20 000,00

16 666,66

Podľa uvedených špecifikácií.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2022 15:23

06.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2022 12:38 - Vstupná ponuka 19 999,92 € Cena s DPH
01.07.2022 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka 19 999,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS