• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2022 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2022 12:50

Detail zákazky Z20226884

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2022 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2022 12:50

Základné údaje

Z20226884

OF-254374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6642287

Objednávateľ

00164101

Školský internát Medická 2, Košice

Medická 2, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

31359884

KONE s.r.o.

Galvániho 7/B , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a servis výťahov

odborné prehliadky a skúšky výťahov, preventívna údržba a servis, úradné skúšky

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické skúšky (revízie a servis výťahov)
Funkcia
Zaisťovanie a vykonávanie opatrení za účelom udržovania technického stavu vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzky schopnosti výťahov. Servisné činnosti musia byť plánované a vykonávané v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, rešpektujúc prevádzkové podmienky a technológie jednotlivých zariadení.  Zmluvný servis na údržbu, kontroly a opravy výťahov. Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok 3ks výťahov v priebehu roka v rámci paušálnej platby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet výťahov ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
a) osobný výťah, b) Typové označenie: A1, TOV 500, c) Výrobca: TRA Břeclav, d) Výrobné číslo: 1545-9-306, e) Rok výroby: 1983, f) Umiestnenie: Školský internát, Medická 2, Košice 040 11, g) Nosnosť:500/kg - 6/osôb, h) Zdvih: 22.4 m, i) Menovitá rýchlosť: 0.7 ms-1, j). Počet staníc: 9 odborná prehliadka (počet/ročne) 4x
a) osobný výťah,  b) Typové označenie: A1, TOV 320,  c) Výrobca: TRA Břeclav,  d) Výrobné číslo: 1544-9-282,  e) Rok výroby: 1983,  f) Umiestnenie: Školský internát, Medická 2, Košice 040 11,  g) Nosnosť: 320/kg - 4/osoby,  h) Zdvih: 22.4 m,  i) Menovitá rýchlosť: 0.7 ms-1,  j) Počet staníc: 9. odborná prehliadka (počet/ročne)4x
a) osobný lanový výťah,  b) Typové označenie: OL 450/1,0,  c) Výrobca: LIFT COMPONENTS s.r.o.,  d) Výrobné číslo: LC 2814-16,  e) Rok výroby: 2015,  f) Umiestnenie: Školský internát, Medická 2, Košice 040 11,  g) Nosnosť: 450/kg – 6/osôb,  h) Zdvih:22,4 m, i) Menovitá rýchlosť: 1,0 ms-1,  j) Počet staníc: 9. odborná prehliadka (počet/ročne) 4x
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme pravidelnú preventívnu údržbu výťahov podľa požiadaviek výrobcu, ktorá zahŕňa:prevádzkovú prehliadku zariadenia, mazanie častí zariadenia podľa predpisu výrobcu, kontrolu nastavenia, čistenie zariadení od prevádzkových nečistôt, likvidáciu nebezpečného odpadu vzniknutého z prevádzky zariadenia. Pomocný materiál pre vykonávanie týchto činností ako mazadlá a čistiace prostriedky je zahrnutý v paušálnej cene.
Požadujeme odborné prehliadky, odborné skúšky v termínoch podľa normy a druhu výťahu. Odborné prehliadky, odborné skúšky musia byť vykonané v súlade s vyhláškou MPSV a R č.508/2009 Z.z. a normy STN 27 4002 v termínoch stanovených touto vyhláškou a normou. (Požadované podľa tabuľky vyššie so zápisom do knihy výťahu)
V paušálnej cene sú zahrnuté:odborné prehliadky, mazanie podľa dokumentácie výrobcu (vrátane mazadiel a čistidiel), po oprave odborné skúšky, pravidelná preventívna údržba, kontrola nastavenia a zariadenia, pohotovosť a vyslobodenie uviaznutých osôb - v čase od 45 minút do 2 hodín od nahlásenia, vyslobodenie uviaznutého nákladu, odstránenie bežných prevádzkových porúch vrátane dodania spotrebného materiálu, technická asistencia,  cestovné náklady na uvedené činnosti, školenie dozorcov a obsluhy v čase výkonu odborných prehliadok (cca 2 osoby), poradenstvo, nepretržitá 24 hod. pohotov. služba
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. (paušálna mesačná cena za každý výťah)
Dodávateľ je povinný predložiť doklad - oprávnenie podnikať v danom predmete zákazky.
Dodávateľ v prípade potreby zabezpečí dodanie potrebných náhradných dielov, ktoré sú nevyhnutné k oprave.
Dodávateľ zabezpečí likvidáciu odpadov vzniknutých pri servisných prácach (pokazené, opotrebované diely a použité mazivá a prevádzkové náplne).
Kompletizovanie a udržiavanie technickej dokumentácie.
Zhotoviteľ zabezpečí príchod svojich pracovníkov na poruchu do 4 hodín, pokiaľ bude táto nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. Pokiaľ bude táto nahlásená v čase mimo uvedeného rozsahu, pracovníci odstránia poruchu nasledujúci pracovný deň do 12:00hod.
Pravidelná preventívna údržba výťahu zahŕňa:kontrola a nastavenie brzdy,čistenie stroja,kontrola ložísk motora,kontrola šachtových dverí a ich mechanizmu ,kontrola kabínových dverí a ich mechanizmu,nastavenia dverných uzávierok šachtových dverí,kontrola upevnenia vodidiel kabíny,kontrola a prípadné dotiahnutie skrutiek spojov vodidiel,kontrola pásov,kontrola a prípadné dotiahnutie lanových zámkov a svoriek,kontrola výplne vyvažovacieho závažia,kontrola závesu vyvažovacieho závažia,kontrola stavu obmedzovača rýchlosti,lanka,kladky,pružinky,kontrola a prípadné nastavenie spínača závažia
Pokračovanie bodu č.11.:obmedzovača rýchlosti,kontrola napínacieho závažia obmedzovača rýchlosti(upevnenie a jeho poloha),kontrola rozvádzača výťahu,kontrola hlavných stykačov,kontrola osvetlenia šachty,kontrola signalizácie a tlačidiel vonkajších volieb,kontrola konektorov a upevnenie elektrických vodičov,kontrola a prípadné nastavenie cloniek,kontrola a prípadné nastavenie polohy snímača,kontrola a prípadné nastavenie všetkých spínačov výťahu,kontrola elektroinštalácie a závesných káblov v šachte,kontrola STOP tlačidla v priehlbni šachty,čistenie šachty,kontrola a funkčnosť kabínových volieb
Pokračovanie bodu č.12:a displejov,kontrola a vyčistenie elektrickej inštalácie kabíny,kontrola funkčnosti revíznej jazdy na streche kabíny a STOP tlačidla,kontrola úrovne zastavovania,vyčistenie zachytávačov,závesov kabíny,kontrola a nastavenie vôle vodiacich čelustí kabíny,mazanie výťahového zariadenia,kontrola hladiny oleja v lapačoch oleja,prípadnévyčerpanie oleja
V prípade ak zásah vyslobodzovania osôb z výťahu nezabezpečí zaškolený dozorca výťahu, výjazd k vyslobodzovaniu osôb z výťahu je realizovaný poskytovateľom bezodkladne v najkratšom možnom termíne po nahlásení objednávateľom.
Ak dôjde pri opravách v rámci záruky k výmene dielov, alebo prístrojov a použijú sa materiály, alebo náhradné diely vyšších kvalitatívnych znakov, alebo materiály inovované, v súlade s STN EN 81 – 80, musí poskytovateľ na túto skutočnosť upozorniť objednávateľa a predložiť cenový rozdiel formou kalkulácie.
Ak dôjde k zaradeniu ďalšieho výťahu do paušálu do 15-dňa v mesiaci fakturuje sa paušálny poplatok za celý mesiac. Ak dôjde k zaradeniu výťahu do paušálu po 15-tom dni v mesiaci, fakturuje sa poplatok od začiatku nasledujúceho mesiaca.
Ak dôjde k vyradeniu výťahu z paušálu do 15-tého dňa v mesiaci, nebude paušálna cena za tento mesiac fakturovaná. Ak dôjde k vyradeniu výťahu po 15-tom dni v mesiaci, bude paušálna cena za tento mesiac fakturovaná za celý mesiac.
Záručná doba na prevedené práce je 24 mesiacov od ich prevzatia. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodbornou obsluhou, zásahom tretej osoby alebo násilným poškodením.
Objednávateľ sa zaväzuje predložiť dostupnú dokumentáciu výťahu a zaistiť neobmedzený prístup k potrebným zariadeniam zamestnancom poskytovateľa. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pri výkone činností vyšpecifikovaných podľa tejto zmluvy. Objednávateľ je povinný pri prevádzke výťahov dodržiavať ustanovenia príslušných platných noriem a predpisov (uschovávanie technickej dokumentácie, ustanovenie dozorcu a výťahového technika, uzamknutie strojovne a pod.).
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať záruku na všetky vykonané servisné práce a opravy po dobu 24 mesiacov od ich vykonania, okrem porúch zavinených preukázateľne nesprávnou obsluhou, alebo poškodením zariadení.Poskytovateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadení objednávateľa podľa tejto zmluvy riadne, v súlade s príslušnými platnými normami, všeobecne záväznými a bezpečnostnými predpismi, vrátane BOZP a OPP.Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť čistotu a poriadok v priestore vykonania opráv a na zariadeniach objednávateľa, bezpečnosť a ochranu zdravia zamestnancov oboch zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medická 2, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

02.07.2022 13:00 — 01.07.2023 13:00

3,00 ks

10 043,04

8 369,20

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. (paušálna mesačná cena za každý výťah).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2022 13:19

30.06.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 622
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2022 14:45 - Vstupná ponuka 9 720,00 € Cena s DPH
30.06.2022 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 390,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS