• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 15:29
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2022 16:09

Detail zákazky Z20226834

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 15:29
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2022 16:09

Základné údaje

Z20226834

OF-256410

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6626383

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na výrobu propagačných predmetov

Plaketa pamätná, Propagačné predmety

  • 18512100-2 - Mince
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44316510-6 - Kováčske výrobky
  • 44316500-3 - Kovotepecké výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sklenená plaketa
Funkcia
sklenená plaketa- novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie rôzne tvary
materíálové vyhotovenie sklo
povrchová úprava matné/číre
vyhotovenie z prednej strany logo vo veľkosti min. 8x10cm grafický návrh  bude dodaný objednávateľom vo vektorovej grafike
minimálne rozmery 10x15cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužitého a nerepasovaného tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
.Jednotková cena na faktúre musí byť zahrnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky , vrátane dopravy.
Motívy pre gravírovanie a potlač budú upresnené objednávateľom.
V jednotkovej cene na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

18.07.2022 15:29 — 21.07.2022 15:29

41,00 ks

1 581,10

1 317,58

podla opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 15:29

24.06.2022 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2022 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 518
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2022 14:48 - Vstupná ponuka 1 581,10 € Cena s DPH
23.06.2022 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 581,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS